Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Har du mye klær i skapet du aldri bruker?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-04-16, 12:36   #1
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har du mye klær i skapet du aldri bruker?

Det har jeg. Det er egentlig ikke fordi de ikke passer, men fordi jeg samler på vintage. Dessverre faller jeg ofte for ganske upraktiske vintage-klær, som ballkjoler. Jeg har ikke ballkjoleanledning årlig en gang.

Jeg er derfor veldig i tenkeboksen på hva jeg bør gjøre med disse kjolene. På den ene siden blir jeg helt myyy preeeeeciooouuss! og vil for all del ikke gi dem fra meg, og tenk om noen andre skal kose seg med noe jeg ikke får kose seg med! På den andre siden hadde det tross alt vært bedre at noen kunne bruke det, når ikke jeg gjør det.

Så hva er løsningen? Flere ball eller pass it forward? Turn into en gal dame som dekorerer huset med ballkjolene sine?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-16, 12:36   #2
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.560
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du mye klær i skapet du aldri bruker?

Ballkjoler til hverdags, stemmer jeg for!

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-16, 12:40   #3
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du mye klær i skapet du aldri bruker?

Ja, alt for mye. Har en plan om å kvitte meg med veldig mye av det snart, for mye passer jo ikke en gang.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-16, 12:41   #4
Hot Lips
kissable
 
Hot Lips sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3.694
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du mye klær i skapet du aldri bruker?

Ta vare på de fineste ihvertfall! Tenk den dagen barnebarnet dit kan beundre og kle seg ut i dine ballkjoler. Jeg får helt vondt i hjertet av at mamma har kastet alt av de kule klærne hun hadde som ung voksen på 60-70-tallet, i tillegg til alle babyklærne vår.

Og flere ball i mellomtida, ja!

__________________

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-16, 12:41   #5
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.477
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du mye klær i skapet du aldri bruker?

Jeg pakket og flyttet uten å ha tid til å rydde/kaste noe særlig i prosessen. Har to store pappesker med klær som har stått i boden siden november. Tenker de kan gå rett ut, siden jeg ikke savner noen av klærne som er der.

Svaret på spørsmålet ditt er ja.
Men i klesskapet har jeg bare plagg jeg bruker nå.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-16, 12:42   #6
Hot Lips
kissable
 
Hot Lips sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3.694
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du mye klær i skapet du aldri bruker?

Og svaret på spørsmålet ditt er ja, altfor mye. Men ikke fine vintage-kjoler, så her skal det ryddes. En vakker dag.

__________________

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-16, 12:44   #7
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.039
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du mye klær i skapet du aldri bruker?

Jeg hadde altfor mye, så jeg ryddet og ga til innsamling av klær til nyankomne flyktninger. De trenger kanskje ikke så mange ballkjoler da...

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-16, 12:44   #8
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.560
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du mye klær i skapet du aldri bruker?

Jeg har forøvrig veldig lite klær jeg ikke bruker. Ingen ballkjoler.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-16, 12:45   #9
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.154
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har du mye klær i skapet du aldri bruker?

Ha som mål å ha x antall av denslags i skapet. Om du finner noe finere, kvitter du deg med den du liker minst.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-16, 12:45   #10
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du mye klær i skapet du aldri bruker?

Hjelper det at jeg forteller at jeg har en dyprød fløyelskjole i New-look-stil - kjøpt i vintagebutikk i Calif - som jeg tenkte å spørre deg om du var interessert i å kjøpe for en snill penge, Tally?

Ja - jeg har mange klær i skapet som jeg ikke bruker.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-16, 12:46   #11
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du mye klær i skapet du aldri bruker?

Opprinnelig lagt inn av Hot Lips, her.

Ta vare på de fineste ihvertfall! Tenk den dagen barnebarnet dit kan beundre og kle seg ut i dine ballkjoler. Jeg får helt vondt i hjertet av at mamma har kastet alt av de kule klærne hun hadde som ung voksen på 60-70-tallet, i tillegg til alle babyklærne vår.

Ja, det er litt sånn jeg tenker også. Enten barnebarn, eller tenk om Hiawata vil bli drag queen? Jeg har f.eks en kjole etter mormor (som ikke passer ...) som jeg er superglad for å ha. Men jeg burde jo strengt tatt få lagt den opp slik at jeg kan bruke den. Det samme med ulldrakten jeg har etter henne.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-16, 12:46   #12
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.402
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du mye klær i skapet du aldri bruker?

Nei, har ryddet og gitt bort til innsamling.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-16, 12:50   #13
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.927
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du mye klær i skapet du aldri bruker?

Det meste av hverdagsklær bruker jeg jevnlig. Jeg er forholdsvis flink til å rullere.

Selskapsklær er noe annet. De brukes sjeldnere, men er også mer tidløse, eventuelt kommer de på moten igjen. Jeg har selskapskjoler som min mor brukte på 70 tallet, en jakke fra Palestina som min manns mormor fikk av sin forlovede som senere ble drept, før andre verdenskrig, og hverdagsbunader som min farmor brukte om sommeren på landet. Slike ting tar jeg vare på uansett hvor ofte jeg selv bruker det. Og de selskapskjolene jeg selv har kjøpt kan jo fortsatt brukes selv om noen av dem nå er 20 år gamle. Jeg synes at det må være en del slack på hvor ofte selskapsklær skal brukes for å kunne få henge i klesskapet.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-16, 12:51   #14
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.927
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du mye klær i skapet du aldri bruker?

For meg blir det også litt annerledes fordi jeg har døtre, som snart kan være interessert. Men, som du selv sier, Hiawatha kan jo også bli interessert i kvinneklær. Eller han får en kone som blir glad for å kunne bruke det. Eller han får døtre etter hvert. Jeg ville tatt vare på selskapsklær som du er glad i.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-16, 12:56   #15
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du mye klær i skapet du aldri bruker?

Noen av kjolene har jeg arvet av Høvdingens mormor. Søsteren hans var ikke interessert, så en evt. kjæreste kan jo også være interessert ja. Samtidig tar det opp mye plass med klær man ikke bruker. Noen av kjolene kan jeg muligens "dress down" med olajakke og løst oppsatt hår for en vanlig kveld på byen, men noen er helt hinsides. Jeg har blant annet en elektrisk petrolblå kjole i indisk råsilke, med masse perlebroderier på brystet. Der må hele broderiet tres om, for tråden er så morken. Det er ikke en hverdagskjole, akkurat.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-16, 12:59   #16
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.863
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du mye klær i skapet du aldri bruker?

Ganske mye. Jeg har veldig mange kjoler jeg bruker sjelden. Og ustyrtelig mange skjørt (men de fleste av dem har jeg på ganske høy rotasjon). Jeg har også en god del plagg som jeg synes er kjempefine, men som jeg ikke trives i av forskjellige grunner, sånn at de alltid blir valgt bort, og dem burde jeg ta meg sammen og kvitte meg med.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-16, 13:02   #17
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du mye klær i skapet du aldri bruker?

Dette er nok egentlig et dårlig skjult hint om at dere bør invitere meg på flere ballkjoleevenement.

Det er ikke bare ballkjoler jeg har for mye av, det er mye annet også. Som den zambiske nasjonaldrakten (skjørtet brukes jevnlig, men den matchende, lett bombastiske rysjeblusen er det verre med) og en hel haug med kjoler og skjørt som jeg liker, men som allikevel blir valgt bort i den daglige rotasjonen.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-16, 13:03   #18
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.998
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du mye klær i skapet du aldri bruker?

Søstra mi gjorde noe fint med sin samling: Tok bilder av seg selv i alle kjolene, før hun solgte kjolene og beholdt bildene. Enkelte plagg med spesiell verdi ble beholdt, men det minket lageret av outrerte ting betraktelig.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-16, 13:05   #19
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du mye klær i skapet du aldri bruker?

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Søstra mi gjorde noe fint med sin samling: Tok bilder av seg selv i alle kjolene, før hun solgte kjolene og beholdt bildene. Enkelte plagg med spesiell verdi ble beholdt, men det minket lageret av outrerte ting betraktelig.

Det var en god idé! For det er ikke til å stikke under stol at noe av motivasjonen med å eie disse plaggene er at jeg vil at andre skal beundre meg i dem.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-16, 13:11   #20
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.183
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du mye klær i skapet du aldri bruker?

Joda, har mye som ikke blir brukt veldig ofte, men ikke fordi det ikke passer eller ikke liker. Rett og slett bare fordi jeg har så mye og favorittene blir mest brukt. Men så lenge jeg har plass til det gjør det jo ikke noe tenker jeg. Prøver også å kvitte meg med noe når jeg får eller kjøper noe nytt sånn at det ikke blir overfylt.

I ditt tilfelle hadde jeg fikset på det som må fikses for å kunne brukes, og kvittet meg med noen av plaggene som garantert ikke blir brukt på en stund og bare beholdt de aller fineste tror jeg.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no