Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Gi bilde/kunst av brudeparet som bryllupsgave - hadde du likt et slikt bilde?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-06-16, 10:40   #1
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.884
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Gi bilde/kunst av brudeparet som bryllupsgave - hadde du likt et slikt bilde?

Min niese skal gifte seg. 25 år, frisør, eier del av tomannsbolig, opptatt av klær, sminke, interiør. Bor i ny tomannsbolig, har en veldig delikat interiørstil, mye hvitt i interiør og dekor hjemme, lysekrone osv. Alt er nytt og ikke slitt.

De har gaveliste på Christiania Glasmagasin, bare deler til et dyrt hvitt servise og glass. De ønsker seg også penger til bryllupsreise.

Jeg hadde egentlig ikke tenkt å gi dyr gave, noe mellom 500-1000 kr, vi får ikke reist i bryllupet.

Men så kom jeg på at jeg kjenner til en lokal kunstner som jeg liker. Hun lager bilder av portrettbilder som hun kaller mixed media, bruker et foto, og lager bakgrunn med ulike teknikker, mest trykk tror jeg. Jeg tenke opprinnelig å bruke et fint portrett av paret som de har liggende på sin facebook-side, men så sa kunstneren at hun hadde lagd bryllupsbilder der brudeparet har på brullypsklærne, og at man kunne gi gavekort.

Jeg ble så usikker, for de har sikkert planer om å ha "vanlige" bryllupsbilder på veggene.

Så da ble jeg usikker om det var bedre å velge et vanlig portrett av de, ikke bryllupsbilder, å lage bilde av. Men så ble jeg jo usikker på om de kommer til å like et slikt bilde i det hele tatt.

Ville du bli glad for å få et lignende bilde i bryllupsgave? Jeg liker best de bildene der det ikke er så stor kontrast mellom bildet og bakgrunnen, der det er en dus overgang, liksom. Bildene jeg synes er flotte er nr 1-5-9-16-18 fra venstre.
http://www.drodle.biz/mixed-media.aspx

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-16, 10:47   #2
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.392
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gi bilde/kunst av brudeparet som bryllupsgave-hadde du likt et slikt bilde?

Nei, slett ikke. Det var rett og slett ikke min stil, og et slikt gavekort hadde blitt mottatt med et stvt smil og forsøkt regiftet i etterkant. Om du velger å gi dem noe utenfor ønskelista, som ikke går an å byttes, ville jeg sjekket med brudeparet først. Det har jeg gjort noen ganger.

Om alle gavene de ønsker seg er dyrere enn du har tenkt til å gi, kan du jo gi et gavekort på en sum du vil til Christiania Glassmagasin.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-16, 10:55   #3
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.997
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gi bilde/kunst av brudeparet som bryllupsgave-hadde du likt et slikt bilde?

Nei, det ville jeg ikke blitt glad for. Generelt er kunst vanskelig å gi til folk, uten at det er spesifikt oppgitt som ønske. Vi byttet all kunst som ikke sto på ønskelista og var sjeleglade for at det gikk an.

Gavekort er bedre.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-16, 10:56   #4
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.451
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gi bilde/kunst av brudeparet som bryllupsgave-hadde du likt et slikt bilde?

Jeg hadde heller ikke bestilt meg et bilde derfra, selv om jeg hadde fått gavekort. Det er nok ikke helt min stil (jeg ville nok heller ikke hatt et stort brudebilde av noe slag på veggen, om jeg så hadde giftet meg, eller bilde av meg selv i det hele tatt). Eventuelt ville jeg bestilt et bilde av ungene, og gitt det videre i gave til svigerforeldrene mine. Men folk har jo så vidt forskjellig smak og stil, og om du føler deg sikker på at stilen treffer dem det gjelder så bør du ikke høre for mye på damene her inne. Vi er jevnt over litt eldre enn 25 år, og har vel litt forskjellig smak fra den jevne 25-åring (jeg i alle fall). Og selv her vil det jo sprike veldig, siden dette er et spørsmål om smak.

Men er du ikke sikker så ville jeg valgt noe annet. Jeg synes det er helt greit å kjøpe noe personlig jeg da, være litt dristig, og ta en sjanse på noe du tror de kommer til å like, men som ikke nødvendigvis står på ønskelista. Men for sikkerhet skyld ville jeg valgt noe som kunne byttes.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 28-06-16 kl 11:17.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-16, 10:57   #5
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gi bilde/kunst av brudeparet som bryllupsgave-hadde du likt et slikt bilde?

Nei, jeg hadde ikke blitt glad for det. Særlig ikke om det var et bilde av oss selv.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-16, 10:58   #6
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.856
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gi bilde/kunst av brudeparet som bryllupsgave-hadde du likt et slikt bilde?

Ho-hoi, dere er litt brutale, men jeg må dessverre si meg enig.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-16, 10:58   #7
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.643
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gi bilde/kunst av brudeparet som bryllupsgave-hadde du likt et slikt bilde?

dersom jeg hadde ønsket meg et sånt bilde, ville jeg blitt glad for det. Om ikke så hadde jeg ikke blitt glad. Vi fikk ganske mye speisa kunst til vårt bryllup.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-16, 11:00   #8
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.392
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gi bilde/kunst av brudeparet som bryllupsgave-hadde du likt et slikt bilde?

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Men folk har jo vidt forskjellig smak og stil, og om du føler deg sikker på at stilen treffer dem det gjelder så bør du ikke høre for mye på damene her inne. Vi er jevnt over litt eldre enn 25 år, og har vel litt forskjellig smak fra den jevne 25-åring (jeg i alle fall). Og selv her vil det jo sprike veldig, siden dette er et spørsmål om smak.

Jepp, det var hele poenget mitt, at noe utenfor gavelista nødvendigvis bør sjekket om man ikke kjenner stilen til brudeparet godt nok til å vite at det faller i smak. Smak har lite med alder å gjøre.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-16, 11:06   #9
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.884
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gi bilde/kunst av brudeparet som bryllupsgave-hadde du likt et slikt bilde?

Takk for tilbakemeldinger, kommet fram til at jeg dropper det, og heller gir noe fra ønskelista.

For usikker på smak til å gi bilde av noe slag.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-16, 11:11   #10
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.392
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gi bilde/kunst av brudeparet som bryllupsgave-hadde du likt et slikt bilde?

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

For usikker på smak til å gi bilde av noe slag.

Ja, det er et minefelt! Men jeg syns det var en veldig god tanke. Kanskje det kan være aktuelt til noen du kjenner bedre ved en senere anledning?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-16, 11:12   #11
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.884
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gi bilde/kunst av brudeparet som bryllupsgave-hadde du likt et slikt bilde?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Ja, det er et minefelt! Men jeg syns det var en veldig god tanke. Kanskje det kan være aktuelt til noen du kjenner bedre ved en senere anledning?

Ja, minefelt når jeg fikk tenkt meg om!

Ja, jeg kan gi det til meg selv!

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-16, 11:13   #12
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.392
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gi bilde/kunst av brudeparet som bryllupsgave-hadde du likt et slikt bilde?

Det syns jeg høres ut som en strålende ide.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-16, 11:20   #13
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gi bilde/kunst av brudeparet som bryllupsgave-hadde du likt et slikt bilde?

Nei, det hadde jeg ikke ønsket å ha på veggen, veldig langt fra min stil.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-16, 11:20   #14
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.997
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gi bilde/kunst av brudeparet som bryllupsgave-hadde du likt et slikt bilde?

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Ja, minefelt når jeg fikk tenkt meg om!

Ja, jeg kan gi det til meg selv!

Perfekt løsning!

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-16, 11:23   #15
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.451
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gi bilde/kunst av brudeparet som bryllupsgave-hadde du likt et slikt bilde?

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Perfekt løsning!

Vinn-vinn! Så kan du legge merke til hvem som faller for det hjemme hos deg.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-16, 11:28   #16
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.476
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gi bilde/kunst av brudeparet som bryllupsgave-hadde du likt et slikt bilde?

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Så kan du legge merke til hvem som faller for det hjemme hos deg.

Nei, det kan ikke tas for god fisk. Jeg kan godt finne på å si at et bilde på veggen din er fint, fordi det passer stilen din, fordi jeg ser at det er godt laget, artig/interessant teknikk, for å være høflig..... men det betyr slett ikke at jeg ville hatt et likedan hjemme hos meg selv.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-16, 11:29   #17
Ellisiv
Bør lage seg en tittel selv
 
Ellisiv sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.357
Ellisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gi bilde/kunst av brudeparet som bryllupsgave-hadde du likt et slikt bilde?

Helt ærlig? Det hadde ikke kommet på noe vegg hjemme hos oss... Ikke min stil i det hele tatt...

Man skal være rimelig sikker på å treffe før man kjøper kunst syns jeg.

__________________
Ellisiv

2 jenter, -02 og -04
Ellisiv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-16, 11:34   #18
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gi bilde/kunst av brudeparet som bryllupsgave-hadde du likt et slikt bilde?

Jeg hadde satt pris på omtanken, men ikke ønsket å ha bildet på veggen.

Jeg syns absolutt ikke du skal gi noe som er dyrere enn du opprinnrlig tenkte. Jeg syns Tallys forslag om gavekort på butikken de ønsker seg ting fra er godt. Mye enklere å sende i posten også, hvis du bor litt unna.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-16, 12:24   #19
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gi bilde/kunst av brudeparet som bryllupsgave - hadde du likt et slikt bilde?

Det er supert å få gavekort i den butikken man ønsker. Vi fikk en god del gavekort og fikk dermed hele serviset vi ønsket oss, gode kjøkkenkniver og en del andre ting vi hadde lyst på.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-16, 12:25   #20
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gi bilde/kunst av brudeparet som bryllupsgave - hadde du likt et slikt bilde?

Fin tanke, men ikke noe jeg sjøl ville hatt på veggen. (Har ikke engang et vanlig brudebilde av oss hengende oppe.)

Gavekort er geniale greier, spør du meg.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no