Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvordan er din stil?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-09-06, 12:24   #1
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvordan er din stil?

syns det er spennende å høre

Jeg selv har nok en ganske street-stil, liker engineerbukser, andre kule jeans (forguder jeans rett og slett) Har total dilla og shopper en del...

Jeg bruker masse t-skjorter eller singlet med skjorte over, en litt "chilled" look, liker kule belter, gjerne med dødningehoder eller lignende på.

Av sko bruker jeg mest type joggesko, men helst av Converse, Adidas, Levis, Diesel eller Fred Perry.

Ytterjakker er som oftest korte, evt lang om jeg bruker IJ støvlene mine
Digger skinnjakkene mine, mest brukt!

Bruker lite vesker. Men det hender jeg slår til

Hva med dere?

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-06, 13:14   #2
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har hatt så mange stiler.

Som barn hadde jeg ingen stil. Jeg arvet masse klær og var ikke noe fornøyd med klærne mine. Som tenåring hadde jeg to perioder: En med tung sminke og svart MC-jakke stil, før jeg gikk videre til slengbukser og vester og peace smykker osv. og fikk en mer hippiestil. Så gikk jeg inn i voksenfasen da jeg var 18, og skulle ha en "voksen dame stil", med bare pene stoffbukser og bluser og pene trøyer og alt skulle være så pent og straight.
Etter det har jeg hatt mange år nå med jeans, joggesko, fjellstøvler og litt mer sporty klær. Og nesten kun kjedelige ensfargede gensere.

Nå har jeg begynt å tø litt mer opp, og er klar for å kunne slippe frem en litt mer typete og spesiell klesstil. Bare noen plagg kansje.

DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-06, 13:35   #3
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Vet ikke hva jeg skal kalle stilen min jeg, tøff men samtidig stilig
Er egentlig ike jeans typen, men har noen få fra Sass & Bide
Knallkule jeans
Vesker er jeg Mulberry og Chloe fan, de er enkle men detaljerte
Jeg er veldig glad i boots, bruker ikke joggesko, men har et par fra Armani i blågrått med minkpels kanter
Av boots liker jeg litt røffe, har et par fra Michael Kors som jeg elsker
og et par helt flate beige fra Marc Jacobs

Kan godt finne på å bruke tøffe boots, en smal bukse og en gull/bronsejakke med perler feks
Stilig, tøft og lekkert

Liker ikke t-skjorter , men har en ganske kul fra Chloe med dødningehode på Det kan være kult å kombinere med en stilig jakke feks

Liker klær o.a. som jeg ikke ser igjen på mange.
Men føler nok at stilen er litt tøff liksom

Ikke dressjakke type ihvertfall

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-06, 13:43   #4
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.777
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker jeans, singlet og hettejakke mye.

Jeg har også noen smale gensre med v-hals som jeg liker å bruke en lang singlet under. Kan også befinne meg i en tunika-sak.

Jeg elsker støvletter og streetsko (joggesko).

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-06, 17:29   #5
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Jeg er kjip.
Jeans, singlet/topp og cardigan. Sjelden spritet opp med annet enn kule joggesko. Faktisk er det like sjelden at jeg sminker meg annet enn til fest.

Jeg skulle ønske Trinny og Susanna ville komme på besøk.

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-06, 18:19   #6
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har vel ikke noen spesiell stil, men skifter litt på. Jeg går ofte i jeans og ensfargede gensere; eller t-skjorter (med og uten trykk) og hettegensere, og sneakers. Men jeg kan også gå i støveletter og være litt mer pyntet. Jeg er veldig glad i å gå i skjørt, til kneet i lengde som regel, og da bruker jeg støvletter eller sko med høye hæler til (se avatar ). Og tunikaer til jeans bruker jeg en del, og omslagskjoler og genserkjoler osv. Jeg kler meg etter dagsformen og hva jeg skal gjøre.

Skulle i grunn ønske jeg var litt mer vågal i klesveien. Og ikke minst hadde større shoppebudsjett.

Når det gjelder sminke så er det full pakke med mascara, øyenskygge, lipgloss etc. stort sett hver eneste dag.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-06, 19:05   #7
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tja. Det blir mykje olabukser og kule tskjorter. Tskjorte med kvit langerma sak under for eks. Og hettejakker. Singlet og topp over.

Men så er eg også glad i å gå i skjørt. Egentlig variere det veldig med anledning. Jobb er veldig genser, jeans, sneakers og fleece

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-06, 19:12   #8
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For min del har det åpnet seg noen dører etter vektnedgang...

Før det hadde jeg liksom ikke særlig mye valg..
Var ikke SÅ voldsomt mye sprekt i str 52 liksom...

Men nå går jeg mye i dongeribukse, og det er herlig!
Så har jeg en del topper, cardigan, samt at jeg liker hettegensere/jakker veldig godt..

Har planer om å bli mer kjole/skjørt dame utover høsten, med nyinnkjøpte støvletter og noen kjoler på lur


Mht sko så bruker jeg nok mye "joggesko"... grønne, brune, lyse.. Synes de er så kjekke å gå i.. Men som sagt.. støvletter er shoppa! :roert:

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-06, 20:33   #9
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.643
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg trives best i bukser. Gjerne dongeri til daglig. Har blitt litt forelska i henry choice sine, de vet jeg passer. dvs jeg slipper å prøve mange bukser.
Ellers er det t-skjorter og en og annen genser.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-06, 20:43   #10
Levic
Bør lage seg en tittel selv
 
Levic sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nær Oslo
Innlegg: 2.801
Levic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er avhengig av Diesel bukser. Har alltid likt de buksene, og det har kommet så utrolig mye kult i det siste. Bruker også Replay og Levis. Ganske opptatt av merket når det gjelder bukser

Ellers handler jeg for det meste på BikBok, og det er hettejakker, singletter og t-shirter som jeg vanligvis bruker. Har hatt den samme stilen veldig lenge nå føler jeg. Må bare legge til at jeg er 23 år, så det kan jo ha noe med saken å gjøre. Tipper jeg legger fra meg den store BikBok avhengigheten etterhvert.

(Må bare legge til at jeg får helt avsmak av bare mager, og korte korte bukser. Bare så det er sagt!)

__________________
Tripp 03, trapp 08, Crocs 12
Levic er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-06, 20:44   #11
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Foreløpig bruker jeg det som passer, men jeg forsøker å gå ned i vekt nå slik at jeg kan kjøpe klær i vanlige butikker og faktisk få meg en stil.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-09-06, 21:34   #12
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dani, her.

Må bare legge til at jeg er 23 år, så det kan jo ha noe med saken å gjøre. Tipper jeg legger fra meg den store BikBok avhengigheten etterhvert.(Må bare legge til at jeg får helt avsmak av bare mager, og korte korte bukser. Bare så det er sagt!)


Jeg er da over 30 og handler også på BikBok innimellom.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-06, 21:44   #13
Levic
Bør lage seg en tittel selv
 
Levic sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nær Oslo
Innlegg: 2.801
Levic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja det er mye fint der til alle aldre, bare følte meg litt fjortis da jeg skrev at jeg ALLTID handler der
Var litt sånn fjortis butikk før de kuttet ut WOW og laget egen butikk til det merket. Så nå er alt så mye bedre

__________________
Tripp 03, trapp 08, Crocs 12
Levic er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-06, 21:46   #14
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeans og forskjellige topper. Min beste venninne mener jeg er "blod-Harry", og hun har vel rett i det...



















__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-06, 22:48   #15
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.011
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er veldig glad i å gå med skjørt eller kjoler, helst som er smale i livet. Jeg bruker mye sort, men liker å sprite opp med sterke farger, som rødt eller turkis. Synes det er vanskelig å finne fine jeans, men blir veldig glad når jeg endelig finner en modell som passer, og da blir den også brukt en del.

Selv om det ikke kreves, så liker jeg å kle meg pent på jobb, og jeg elsker å pynte meg skikkelig. Er glad i høye hæler, men har dessverre litt problemer med å finne høye støveletter som passer, pga skikkelig fotballegger. Men leter jeg lenge nok, så finner jeg noe som passer der også.

Jeg shopper en del på H&M, Zara (alltid innom der i utlandet, nå er de jo også i Oslo, selv om jeg ikke har kommet meg så langt ennå), og ellers så foretrekker jeg litt dyrere merker. Sjelden jeg finner noe jeg liker på andre kjedebutikker som Cubus eller Kapahl o.l. Men jeg er litt kresen på hva jeg gidder å bruke altfor store summer på, men er flink til å finne fine og klassiske klær på salg.

Her er forresten en av mine siste innkjøp. Turkismønstret omslagskjole fra Bandolera.
http://www.bandolera.com/collection_...?IDC=18&IDS=AM#

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-06, 22:51   #16
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vet ikke helt hva jeg skal kalle min stil. Den er veldig sort iallefall.

Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-06, 23:01   #17
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Expensive casual!

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-06, 00:32   #18
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Varierer hva jeg føler for fra dag til dag. Jeg kan være alt fra shabby chic, via hippie mamma til klassisk. På jobb bruker jeg gjerne sort penbukse, en fin jakke, pene sorte sko med tilhørende smykker. Nå som jeg er i svangerskapspermisjon nyter jeg å ha en mer avslappet stil.

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-06, 03:44   #19
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Jeg har vel ikke egentlig én bestemt stil, det kommer litt an på dagsformen, men jeg er veldig glad i litt hippie light, og litt romantisk stil. Litt sånn Chicas og Venner, hvis noen kjenner til den butikken. Er veldig glad i skjørt og kjoler. Tror bare jeg må komme med noen eksempler, jeg:


Liker også smale jeans og singlets eller t-skjorter:


Til ordentlig fest:

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-06, 06:33   #20
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er EGENTLIG ei jeans og hettegenserjente og elsker å gå i behagelige sko.

På jobb må jeg imidlertid kle meg litt bedre enn det og nå kjenner jeg at jeg dreier mot en mer voksen stil med dressbukser, tweedbukser,ikke så mye bluser/skjorter (må ta det gradvis), høyhalsede gensere, støvletter og belter/vesker.

Men det var på jobb altså. Jeg sliter med å legge bort jeansen sånn til vanlig.

Jeg går også MYE i sportsklær, da jeg er hjemme i permisjon. Har en sånn utebukse som er bare herlig og en tynn skalljakke fra Bergans som er deilig å slenge på seg.

Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no