Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Den beste mascaraen?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-01-07, 20:48   #21
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.241
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den beste mascaraen?

Kjøpte YSL jeg.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-07, 00:55   #22
tutta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Den beste mascaraen?

Etter at jeg fikk en prøve på Helena Rubensteins lash queen mascara har jeg sviktet på Chanel og Dior!!! HR sin lash queen mascara er helt fantastisk!!!Og det skal mye til å imponere meg på mascarafronten

LØP OG KJØP!!

  Svar med sitat
Gammel 25-01-07, 03:32   #23
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den beste mascaraen?

Trofast kunde til Lancôme sin Definicils mascara. Synes ofte alle andre merker har for tykke, klumpete børster hvor mascaraen ligger som deig på børsten...

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-07, 06:37   #24
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den beste mascaraen?

Jeg bruker Dior show. Veldig fornøyd med den!

__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.
Blåbær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-07, 07:44   #25
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.175
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den beste mascaraen?

HAr brukt Clinique sin en lang stund, men etter at dere her har rost Dior opp i skyene, blir det vel å prøve en av de neste gang.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-07, 08:24   #26
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den beste mascaraen?

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Trofast kunde til Lancôme sin Definicils mascara. Synes ofte alle andre merker har for tykke, klumpete børster hvor mascaraen ligger som deig på børsten...


Den har jeg brukt i mange år og den sitter på hele tiden. Bruker også YSl.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-07, 11:08   #27
tutta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Den beste mascaraen?

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Trofast kunde til Lancôme sin Definicils mascara. Synes ofte alle andre merker har for tykke, klumpete børster hvor mascaraen ligger som deig på børsten...

HR sin lash queen mascara har ikke tykk børste som klumper.

  Svar med sitat
Gammel 25-01-07, 13:41   #28
Nuppa
Superduperaktiv
 
Nuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 683
Nuppa er populærNuppa er populærNuppa er populærNuppa er populær
Standard

Sv: Den beste mascaraen?

Jeg sverger til Dior Show for tiden.

Nuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-07, 15:56   #29
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den beste mascaraen?

Opprinnelig lagt inn av tutta, her.

HR sin lash queen mascara har ikke tykk børste som klumper.

Jeg liker laaaaaaaaaange tynne børster med fin fordeling slik at vippene deler seg og ikke klumper seg sammen slik at man ser ut som en clown.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-07, 16:23   #30
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den beste mascaraen?

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Er det diorshow som forlenger du har Madam mim?

Ja, det er vel det?



Kort bust på den ene siden som forlenger og lang bust på den andre siden som bøyer vippene.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-07, 16:23   #31
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.753
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den beste mascaraen?

Jeg har hatt flere typer fra Lancome og vært halvfornøyd. Jeg hadde en fra Estra Lauder som var ok, men heller ikke denne oppfylte alle mine krav. Dior Show likte jeg overhodet ikke - det var penger rett ut av vinduet.

Jeg fant en på HM som jeg virkelig liker, men jeg måtte kaste den pga øyekatarr og husker derfor ikke hva den heter. Den har ikke børste av "hår", men av noe gummiaktige greier. Den var perfekt for meg.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-07, 18:25   #32
kunstnerspiren
Til tider frustrert...
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 398
kunstnerspiren er populærkunstnerspiren er populærkunstnerspiren er populærkunstnerspiren er populærkunstnerspiren er populærkunstnerspiren er populær
Standard

Sv: den beste mascaraen?

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Kanebo 38°C, den synes jeg er best!

Signerer! Denne har jeg brukt i 2 år og vil aldri kjøpe meg et annet merke for alt i verden!!!!

__________________
kunstnerspiren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-07, 10:30   #33
Jinx
Tre små T
 
Jinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.499
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den beste mascaraen?

Nå har jeg kjøpt to typer dior, ene er diorshow vannfast.Aldri hatt en mascara som sverter og drysser så mye jeg....Og dette er første gangen på lenge jeg har vannfast.


Sist redigert av Jinx : 02-02-07 kl 11:30.
Jinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-07, 10:52   #34
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.314
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den beste mascaraen?

Jeg digger Dior Show!

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-07, 11:18   #35
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.425
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den beste mascaraen?

Det finnes Armani make up. De har en aldeles fantastisk mascara. Tidligere fikk man den bare i London og tilsvarende, men naa har den kommet til en butikk her hvor jeg bor. Utenfor Norge, saa kanskje ikke saa hyggelig aa höre for dere, men jeg er i alle fall fornöyd.

Ellers har jeg brukt mye Dior Show og har vaert innom mange andre, men synes denne er mye bedre.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-07, 11:27   #36
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den beste mascaraen?

Lancome l'extreme.

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-07, 15:20   #37
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den beste mascaraen?

Hva koster en Dior show ?

Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-07, 15:58   #38
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.753
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den beste mascaraen?

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Jeg har hatt flere typer fra Lancome og vært halvfornøyd. Jeg hadde en fra Estra Lauder som var ok, men heller ikke denne oppfylte alle mine krav. Dior Show likte jeg overhodet ikke - det var penger rett ut av vinduet.

Jeg fant en på HM som jeg virkelig liker, men jeg måtte kaste den pga øyekatarr og husker derfor ikke hva den heter. Den har ikke børste av "hår", men av noe gummiaktige greier. Den var perfekt for meg.

Nå har jeg omsider fått kjøpt en ny. Den er fra Max Factor og heter Masterpiece og er den eneste mascaraen jeg har vært fornøyd med på lenge.

Jeg har som nevnt vært halvfornøyd med både Lancome og Dior, og også med Helena Rubenstein, MAC, Kanebo og Schiseido.

... men denne er perfekt for meg.


Sist redigert av ~TM~ : 24-02-07 kl 17:21.
~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-07, 17:13   #39
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den beste mascaraen?

Er også veldig fornøyd med Max Factor Masterpice.

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-07, 17:27   #40
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: den beste mascaraen?

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Kanebo 38°C, den synes jeg er best!

Samme her

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no