Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Håndkrem?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-01-07, 22:40   #1
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Håndkrem?

Jeg er så tørr på hendene, og er derfor på jakt etter en god håndkrem.

Noen som vil anbefale meg en god krem, helst uten parabener?

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-07, 22:47   #2
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Håndkrem?

Nei.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-07, 22:47   #3
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Håndkrem?

Den fete kremen fra SebaMed (heter den ikke det da? Den babyserien fra apoteket?) er god å bruke på hendene. Den trekker forunderlig raskt inn.

Jeg har ingen erfaring med slike "årntlige" håndkremer.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-07, 22:57   #4
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Håndkrem?

Jeg er plaget med veldig tørre og såre hender nå om vinteren. Jeg bruker Apobase (og den er grei den), men jeg har "oppdaget" en håndkrem på jobben som er veldig, veldig bra. Men jeg klarer ikke å komme på hva den heter! Aaarrrgh!

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-07, 22:59   #5
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Håndkrem?

Jo! Nå kom jeg på! Kerodex heter den, den med blå kork.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-07, 23:02   #6
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.757
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Håndkrem?

Jeg synes kremen fra Clarins er meget god. http://uk.clarins.com/main.cfm?prodID=74

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-07, 23:03   #7
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Håndkrem?

Jeg har funnet to: Den ene er fra apoteket og heter Avène, men den lukter veldig sterkt. Så har vi den alltid klassiske fra Neutrogena. Den lukter ingenting og virker helt fantastisk uten å klisse.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-07, 23:04   #8
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Håndkrem?

Ceridal natural repair er min favoritt.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 02:21   #9
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Håndkrem?

Liker best håndkremen fra Sebamed. For voksne og til formålet.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 04:25   #10
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Håndkrem?

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Jeg synes kremen fra Clarins er meget god.

Denne bruker jeg og. Knallgod, og med mild duft som lukter godt.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 07:54   #11
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Håndkrem?

Jeg er også glad i neutrogena! - Akkurat nå har jeg bioterm - den lukter veldig godt....men om den har parabener har jeg virkelig ikke peiling på

__________________
Min signatur ™
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 07:56   #12
Timmi
Aktiv
 
Timmi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 187
Timmi er litt kul
Standard

Sv: Håndkrem?

Jeg bruker Essex krem. Uparfymert og uten parabener. Kjøpes på apotek.

__________________
Timmi

02 og 06
Timmi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 08:23   #13
Føniks
padawan
 
Føniks sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.950
Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Håndkrem?

Elisabeth Ardens 8 hour håndkrem. Den er veldig god, lukter ikke best men hjelper på tørre hender.

__________________
-På vei ut av forumsdvale?-
Føniks er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 09:24   #14
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.785
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Håndkrem?

Det finnes (bare) et rett svar her! AgrOsan!!!! Kjøpes på helsekost, og er en vidunderkrem! Kan ikke få rost den nok!!!!

Og så har jeg et hudpeelingsett fra MaryKate. Den er en velsignelse for tørre slitne hender - og en super invistering!

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 09:28   #15
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Håndkrem?

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Jeg synes kremen fra Clarins er meget god. http://uk.clarins.com/main.cfm?prodID=74

Kan bare signere. Verdens beste håndkrem! De blir nærmest solgt før vi har fått dem i hyllene på jobben!

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 11:07   #16
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Håndkrem?

Jeg bruker denne:

La Roche-posay Lipikar Xerand Hand repair creme. (!)

Jeg får veldig tørre hender på vinterstid, og speielt i kulda. denne kjøpte jeg på Apotek1 i fjor, den kostet litt, men er veldig drøy, bruker den fortsatt.

Her står det litt mer:
La Roche Posay er en ny hudpleieserie på det norske markedet. Serien er basert på det termalske kildevannet La Roche-Posay, som har vitenskaplig dokumenterte egenskaper. Kildevannet virker antioksiderende og serien inneholder dessuten en sammensetting av mineralske salter og sporstoffer som har en beroligende og mykgjørende virkning på huden.
For å redusere sjansen for reaksjoner inneholder La Roche-Posay så få ingredienser som mulig samtidig som effekten bevares. Samtlige produkter testes klinisk og på atopisk hud. Til sensitiv/overfølsom ansiktshud har La Roche-Posay utviklet serien TOLERIANE med produkter tilpasset et tre-trinnsprogram for morgen og kveld. Serien inneholder produkter som renser, beroliger og som beskytter.

Lipikar for meget tørr hud
For alle dem som sliter med tørr/meget tørr hud eller atopisk eksem på kroppen har La Roche-Posay utviklet serien LIPIKAR. Serien består av bodylotion, balm og dusgelékrem samt en håndkrem. Produktene inneholder karitésmør som mykgjør og gjenoppbygger huden. LIPIKAR Balm inneholder lipider (fettstoffer) som gjør huden myk og smidig. Den er også tilsatt ingredienser som motvirker kløe, som virker reparerende og anti-irriterende.

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 11:12   #17
scilla
Bør lage seg en tittel selv
 
scilla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.087
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Håndkrem?

Opprinnelig lagt inn av Føniks, her.

Elisabeth Ardens 8 hour håndkrem. Den er veldig god, lukter ikke best men hjelper på tørre hender.

Må bare signere denne. Veldig god ! Pleier å smøre på endel når jeg legger meg - funker bra.

__________________

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 11:13   #18
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Håndkrem?

Jeg bruker Atrix håndkrem, og er kjempefornøyd med den. Jeg vet ikke om det er parabener eller ikke i den da. Kjøper den på apotek.

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 12:57   #19
Carrie
-
 
Carrie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 839
Carrie er populærCarrie er populærCarrie er populærCarrie er populær
Standard

Sv: Håndkrem?

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Jeg synes kremen fra Clarins er meget god. http://uk.clarins.com/main.cfm?prodID=74


Carrie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-07, 20:29   #20
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Håndkrem?

Etter at jeg fikk barn så smører jeg de med kuldekrem når det er kuldegrader ute og restene av smøringen gnir jeg ut på hendene mine.
Den er litt klissete men super som håndkrem! Den trekker allikevel fort inn i huden og jeg er ikke tørr på hendene heller!

Den heter Ceridal Lipogel. Fås på apotek.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no