Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hjelp: Mye bagasjeplass ut, lite hjem, hvordan pakke?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-08-24, 07:40   #21
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp: Mye bagasjeplass ut, lite hjem, hvordan pakke?

Datteren min påstod at hun hadde på seg fem t-skjorter, hettegenser, jakke og to bukser da hun reiste hjem fra Thailand tidligere denne måneden. Så det er jo også et tips.

Gammel 15-08-24, 08:56   #22
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Bare husk vektkravet på ryan air også.

Godt poeng! Jeg må huske å sjekke vekt når jeg sjekker inn kabinkofferten i dag.

Enn så lenge har jeg trua! Men det er jo hjemreisen som blir utfordrende. Noterer meg tipset om å kle på meg alle plaggene, men håper jeg slipper.

Jeg kan forøvrig melde at det nå framstår ganske tåpelig å ha tatt med en diger, fysisk bok.. Spar på truse-vekt, prioriter bok..

Timar er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-08-24, 09:24   #23
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg henger også på trua om at du vil klare deg med håndbaggasje - Og sann mine ord, når du får smaken på det, ser du deg aldri tilbake. Å slippe å stå og vente på baggasje, men bare dra fra flyplassen er innmari deilig.

- jeg reiste på 5 dager til Island med bare håndbaggasje - var til og med ting jeg ikke hadde brukt da jeg kom hjem. (hadde med håndduk, en sånn tynn sydenhåndduk det står "lanzarote" på typ.) - På Normal har de mange småbokser for sjampo etc - selv har jeg med sjampo- og balsambar når jeg reiser sånn. Funker fint.

Gammel 15-08-24, 17:51   #24
amo
Bør lage seg en tittel selv

amo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Pakk nesten utslitte håndklær som du kan legge igjen.

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-08-24, 22:47   #25
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis du bor på hotell, så er det vel både håndklær, såpe og shampoo der (da jeg var på langhelg i London sist, var toalettsakene mine bare tannkrem/tannbørste, deo, en liten hårbørste og litt hårprodukt klemt ut i en liten boks med lokk).

Gammel 15-08-24, 22:49   #26
My
Semiaktiv

My sin avatar

My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Man kan ikke ta med hotellhåndklær på stranda da, hvis det er et slikt sted.

Gammel 15-08-24, 22:51   #27
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 630
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Man kan ikke ta med hotellhåndklær på stranda da, hvis det er et slikt sted.

Joda.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-24, 22:51   #28
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Jo, om de har service for det. Var det på hotellet vi bodde på i sommer i Hellas. Skikkelig digg.

Gammel 15-08-24, 22:52   #29
My
Semiaktiv

My sin avatar

Standard

Ja, det er sikkert lov noen steder også, men jeg har i allefall overnattet steder hvor det har stått at de ikke skal tas med på stranda. Det kommer vel an på hva slags overnattingssted det er, om det er et typisk strandhotell eller ikke. Har ikke lest så nøye at jeg har fått med meg hva slags sted det er hun skal overnatte på.

Gammel 15-08-24, 22:54   #30
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, jeg vet jo ikke hvor det er Timar skal, det var mest et tips om at man ofte kan begrense mengden toalettsaker. Hun får vurdere selv om det er et relevant tips.

Gammel 16-08-24, 00:48   #31
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Jeg er i en sliten badeby i England. Dog ikke for badingens del.

Bor ikke på hotell, men har fått håndkle her i tillegg til at jeg hadde med et slitent et selv.

Timar er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-08-24, 06:38   #32
My
Semiaktiv

My sin avatar

Standard

Du har reist ja, da har du vel pakket ferdig også, antar jeg. Kos deg!

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:44.