Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

iPod Touch - kvalitet?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-10-11, 09:16   #1
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

iPod Touch - kvalitet?

Min eldste datter har spart og spart og har endelig råd til å kjøpe iPod Touch. Tidligere har hun hatt en iPod Nano som ble ødelagt etter bare ett års forsiktig bruk. Batteriet begynte bare plutselig å lekke mens den lå i skuffen. Den var ikke mye brukt så jeg regnet den for å være som ny. Ingen garanti dekket denne skaden og det var 1250 kroner rett ut av vinduet.

Kan vi forvente det samme med iPod touch tror dere? Hun har jobbet masse for å få råd til den, og jeg syns det er så kjipt hvis den går i stykker like fort.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-11, 09:19   #2
Pingis
Kald på føttene
 
Pingis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 4.964
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: iPod Touch - kvalitet?

Min gamle iPod touch har tålt mye bruk, både fra voksen, femåring og ettåring (og den har nok vært i gulvet litt flere ganger enn den burde). Den virker fortsatt. Dere kan jo kjøpe et sånt beskyttelsestrekk til den for sikkerhets skyld.

__________________
Tilfeldighetene er våre venner.
Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-11, 09:23   #3
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.409
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iPod Touch - kvalitet?

Jeg har ikke opplevd noe sånt fra min. Den ble kjøpt i 2009, tror jeg, og nå har Hiawata arvet den. Jeg har beskyttelsestrekk og sånn tynt plastdekke på selve skjermen.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-11, 09:24   #4
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iPod Touch - kvalitet?

Beskyttelsestrekk skal vi ha, og det vil beskytte mot ytre støt og skader.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-11, 09:29   #5
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: iPod Touch - kvalitet?

6-åringen har en iPod touch. Den lever i beste velgående, men jeg tror det beskyttelsestrekket var et lurt innkjøp.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-11, 09:38   #6
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: iPod Touch - kvalitet?

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Min eldste datter har spart og spart og har endelig råd til å kjøpe iPod Touch. Tidligere har hun hatt en iPod Nano som ble ødelagt etter bare ett års forsiktig bruk. Batteriet begynte bare plutselig å lekke mens den lå i skuffen. Den var ikke mye brukt så jeg regnet den for å være som ny. Ingen garanti dekket denne skaden og det var 1250 kroner rett ut av vinduet.

Kan vi forvente det samme med iPod touch tror dere? Hun har jobbet masse for å få råd til den, og jeg syns det er så kjipt hvis den går i stykker like fort.

Høres ut som en klar reklamasjonssak, med mindre det ikke er andre tegn på at spilleren har blitt utsatt for f.eks. ekstrem varme - f.eks. ligget i sola.

Garantien er på 1 år, men det lite relevant her da reklamasjonstiden på et slikt produkt er 5 år. I utgangspunktet ville man kunne si at batteri er en slitasjedel, men ikke når det er snakk om denne typen problem og produktet ikke lar utskiftbart batteri på vanlig måte. Jeg hadde nok ikke gitt meg så lett på dette. Men samtidig er det "ganske så typisk Apple", som nok tjener en del på at folk "gir seg" i garanti/reklamasjonssaker.

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-11, 09:39   #7
Pingis
Kald på føttene
 
Pingis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 4.964
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: iPod Touch - kvalitet?

Jeg tenkte det samme, mrc. Greia er at man må orke å ta krangelen. Og gjerne skrive brev med henvisning til snasne lovparagrafer. :btdt:

__________________
Tilfeldighetene er våre venner.
Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-11, 09:42   #8
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iPod Touch - kvalitet?

De skulle jo ha ganske mye penger for å se på den ødelagte iPoden, og hvis de da mente det var fukt, varme eller kulde (som de ofte gjør) så ville det kostet flere hundrelapper å få konstatert at det ikke var reklamasjonsskade.

Jeg kunne nok tatt den videre, men jeg så for meg mye pes og lot være.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no