Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Er NAV virkelig så ille?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-05-13, 22:54   #441
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er NAV virkelig så ille?

oslo78: Skolen må jo være et glimrende sted for folk med redusert arbeidsevne. Det er jo utrolig mange sykmeldte lærere til enhver tid (og veldig mange av dem pga. av at de er slitne, så vidt jeg har skjønt.) Tenk å være tolærer når formen tillot det? Fire timer dagen, f.eks? Tenk å være med på leksehjelpen noen timer hver ettermiddag? Jeg mener at det burde vært stilt større krav til sykmeldte lærere om at de går inn på "toppen" av den bemanningen som allerede er der, det ville jo hjulpet utrolig mye. Det samme burde jo være mulig på f.eks sykehjem og i barnehager- ja alle steder der det trengs "ekstra hender."

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-13, 22:58   #442
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er NAV virkelig så ille?

Jeg synes det er en litt spennende tanke akkurat det, Rine, hva om man kunne bruke noe av den restarbeidsevnen som er ubrukelig ute i det store arbeidslivet til å dekke behov det offentlige har? Man må jo i praksis uansett betale 100% trygdeytelser, så hvorfor ikke da gi tilbud om for eksempel 60% trygd, mulighet for å jobbe de siste 40% i en skjermet stilling?

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-13, 22:58   #443
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.792
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er NAV virkelig så ille?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

oslo78: Skolen må jo være et glimrende sted for folk med redusert arbeidsevne. Det er jo utrolig mange sykmeldte lærere til enhver tid (og veldig mange av dem pga. av at de er slitne, så vidt jeg har skjønt.) Tenk å være tolærer når formen tillot det? Fire timer dagen, f.eks? Tenk å være med på leksehjelpen noen timer hver ettermiddag? Jeg mener at det burde vært stilt større krav til sykmeldte lærere om at de går inn på "toppen" av den bemanningen som allerede er der, det ville jo hjulpet utrolig mye. Det samme burde jo være mulig på f.eks sykehjem og i barnehager- ja alle steder der det trengs "ekstra hender."

Ja, det hadde vært en glimrende ide. Ikke med de budsjettene vi har nå, men med tilskudd til dette ville dette vært ypperlig! Når man er to voksne på 56 barn hele dagen, passer det dårlig om den ene kommer og går etter formen - er man fire går det derimot greit.

Veldig godt tiltak hvis politikerne kan se dette! Det har jo noe med kommunale og statlige budsjetter å gjøre - kanskje en del av NAV-budsjettet burde øremerkes slike institusjoner slik at skoler, barnehager, sykehjem, osv kunne ansatt mennesker i slike "variable" stillinger.

Igjen så blir jeg litt matt av dine "synes det burde være et krav til sykemeldte lærere at de går inn på toppen av de som allerede er der"-greier. Joda, mange ganger går det sikkert bra. Og noen ganger går det ikke bra i det hele tatt - som i mitt tilfelle. Jeg kunne slett ikke være på jobb uansett hvor mange lærere vi hadde vært på jobben. Når man ikke kan stå på beina, klarer man ikke å være lærer. Ikke i en time en gang.

Standardiserte krav og rettigheter utfra diagnose eller yrke fungerer generelt dårlig. Det bør og må være arbeidsevne som er avgjørende. Jeg tror at en (liten) reduksjon i sykepengene generelt derimot, vil sjalte ut de aller fleste som egentlig klarer å jobbe og få dem til å gå på jobben.

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10

Sist redigert av oslo78 : 22-05-13 kl 23:05.
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-13, 23:00   #444
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er NAV virkelig så ille?

Utrolig bra ide rine.

Ring VG, Aftenposten og Jens!

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-13, 23:06   #445
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.792
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er NAV virkelig så ille?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Jeg synes det er en litt spennende tanke akkurat det, Rine, hva om man kunne bruke noe av den restarbeidsevnen som er ubrukelig ute i det store arbeidslivet til å dekke behov det offentlige har? Man må jo i praksis uansett betale 100% trygdeytelser, så hvorfor ikke da gi tilbud om for eksempel 60% trygd, mulighet for å jobbe de siste 40% i en skjermet stilling?

Kjempegod ide. Eller 70-30. Eller 50-50. Alt etter som arbeidsevnen er.

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-13, 23:08   #446
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er NAV virkelig så ille?

Oslo78: Av og til er det sånn at man må kommanderes til å holde senga. Jeg har også sittet hos fastlegen på svangerskapskontroll en gang og fikk beskjed om at "dette kommer du aldri til å bestemme selv, nå bestemmer jeg for deg. Du skal ut av vakt". Og av og til er det riktig og nødvendig. Men i langt flere tilfeller er kontakt med arbeidsplassen viktig for prognosen for å komme tilbake etter endt sykmelding. Det jobbes jo mye med det også, at man må bort fra at sykmelding betyr fri med lønn. Sykmelding skal være fritak fra de arbeidsoppgavene man ikke kan utføre og mulighet til behandling.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-13, 23:09   #447
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.498
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er NAV virkelig så ille?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Oslo78: Av og til er det sånn at man må kommanderes til å holde senga. Jeg har også sittet hos fastlegen på svangerskapskontroll en gang og fikk beskjed om at "dette kommer du aldri til å bestemme selv, nå bestemmer jeg for deg. Du skal ut av vakt". Og av og til er det riktig og nødvendig. Men i langt flere tilfeller er kontakt med arbeidsplassen viktig for prognosen for å komme tilbake etter endt sykmelding. Det jobbes jo mye med det også, at man må bort fra at sykmelding betyr fri med lønn. Sykmelding skal være fritak fra de arbeidsoppgavene man ikke kan utføre og mulighet til behandling.

Ja! Der sa du det!

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-13, 23:16   #448
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.792
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er NAV virkelig så ille?

[quote=Katta;3708438]Oslo78: Av og til er det sånn at man må kommanderes til å holde senga. Jeg har også sittet hos fastlegen på svangerskapskontroll en gang og fikk beskjed om at "dette kommer du aldri til å bestemme selv, nå bestemmer jeg for deg. Du skal ut av vakt". Og av og til er det riktig og nødvendig. Men i langt flere tilfeller er kontakt med arbeidsplassen viktig for prognosen for å komme tilbake etter endt sykmelding. Det jobbes jo mye med det også, at man må bort fra at sykmelding betyr fri med lønn. Sykmelding skal være fritak fra de arbeidsoppgavene man ikke kan utføre og mulighet til behandling.[/quote]

Ja, jeg er helt med på alt du sier her. Kontakt med arbeidsplass hadde jeg jo flere ganger i uka - på telefon. Jeg klarte på ingen måte å komme meg dit de første månedene. Jeg hadde ingen problemer med å tenke jobb og snakke om jobb - men jeg kunne ikke gå, kjøre bil, stå oppreist i noen særlig grad, osv. Jeg klarte ikke å spise, sove eller gå på do. Det var ikke så aktuelt å være på jobb - og jeg er veldig, veldig glad for at både lege og NAV så det. Jeg mener det fortsatt bør være mulig å være helt sykemeldt en periode når man er totalt arbeidsudyktig - og at man bør ha fokus på kostnader gjennom et helt liv. For meg som hadde 35 år igjen å jobbe og utsikter til å bli helt arbeidsfør igjen, mente NAV at det var vel verdt pengene å la kroppen min få tid til å bli skikkelig frisk slik at jeg ikke ble gående som jojo-arbeidskraft inn og ut av jobb resten av livet.

Å komme tilbake til jobben er et av de største høydepunktene i mitt liv - men ikke før kroppen begynte noenlunde å fungere igjen. Jeg gledet meg tussete til å begynne igjen.

Veldig enig i det siste du skriver. Bare det er aksept for at i noen (få?) tilfeller er det faktisk ingen oppgaver overhodet man kan gjøre.

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-13, 23:46   #449
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.498
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er NAV virkelig så ille?

Har fastlegeordninga noko med saken å gjere? Stykkprisfinansiering av pasientar og "frykt" for å miste pasientar viss ein ikkje skriv sjukemelding? Er ikkje oppblomstring av "trøtthet og slitenhet" som sjukemeldingsårsak over dei siste 12 åra samanfallande med fastlegeordninga? Det var bare ein tanke som slo meg.

For det bør jo - i bunn og grunn - vere legen som har avskar for å filtrere vondt-i-viljen og reell sjukdom.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-13, 23:56   #450
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er NAV virkelig så ille?

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Har fastlegeordninga noko med saken å gjere? Stykkprisfinansiering av pasientar og "frykt" for å miste pasientar viss ein ikkje skriv sjukemelding? Er ikkje oppblomstring av "trøtthet og slitenhet" som sjukemeldingsårsak over dei siste 12 åra samanfallande med fastlegeordninga? Det var bare ein tanke som slo meg.

For det bør jo - i bunn og grunn - vere legen som har avskar for å filtrere vondt-i-viljen og reell sjukdom.

Før hadde de samme pasientene vondt i ryggen. For å si det litt tabloid. Det er ikke alt som lar seg kvantifisere og måle, og det pasientene sier er en stor del av vurderingsgrunnlaget. Før var det verre å komme gjennom med slitenhet som hovedsymptom, da var det oftere vondter. Det er jo ofte en kombinasjon av vondter og slitenhet som er greia. Jeg tror egentlig ikke de fleste leger frykter å miste pasienter. Men de ønsker jo en god behandlingsrelasjon, og det får man ikke så lett hvis man åpner med et steilt nei til det pasienten føler mest behov for.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-13, 07:53   #451
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er NAV virkelig så ille?

Men da kreves det en del organisering og oppfølging fra arbeidsgiver og. Veiledning også. Og min erfaring er at det ikke er spes enkelt å få dette til. Fordi det må organiseres. Og da er det ikke opp til bare NAV og "pasient" lenger.

I mange Bhg budsjetteres det jo med sykemelding.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-13, 21:50   #452
Najade
Tidsklemt
 
Najade sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.318
Najade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er NAV virkelig så ille?

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.


I mange Bhg budsjetteres det jo med sykemelding.

Ikke bare i barnehager, tror det er ganske gjengs, f.eks i (ironisk nok) NAV.
Tror kanskje ikke de gjør det i den statlige delen, men på den kommunale siden er det sånn.

Jeg har selv opplevd at det nærmeste ble sett på som et problem at jeg skulle tilbake på jobb for tilrettelegging, fordi de hadde ansatt en vikar for blant annet "mine" sykepenger. Vedkommende var plassert et helt annet sted, så det ble ingen hjelp til mine oppgaver. Så det ble den klassiske; prøve å jobbe 100% på 50 % tid/ressurs.

__________________
Smitt og Smule okt -07, Bitteminsten des -12
"Is this real? Or has this been happening inside my head?"
"Of course it is happening inside your head, Harry, but why on earth should that mean that it is not real?"
Najade er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-13, 05:00   #453
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.498
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er NAV virkelig så ille?

Apropos det ein eller annan sa om at folk ikkje lenger ber om å få etter behov, men krev sin rett: http://mobil.aftenposten.no/nyheter/...l#.UabALtoayc0

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-13, 06:37   #454
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.170
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er NAV virkelig så ille?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

oslo78: Skolen må jo være et glimrende sted for folk med redusert arbeidsevne. Det er jo utrolig mange sykmeldte lærere til enhver tid (og veldig mange av dem pga. av at de er slitne, så vidt jeg har skjønt.) Tenk å være tolærer når formen tillot det? Fire timer dagen, f.eks? Tenk å være med på leksehjelpen noen timer hver ettermiddag? Jeg mener at det burde vært stilt større krav til sykmeldte lærere om at de går inn på "toppen" av den bemanningen som allerede er der, det ville jo hjulpet utrolig mye. Det samme burde jo være mulig på f.eks sykehjem og i barnehager- ja alle steder der det trengs "ekstra hender."

Det var jo der aktiv sykemelding var fint. Slik det er i dag er det relativt dyrt om en i gradvis sykemelding skal jobbe samtidig med vikaren. Redusert arbeidsevne er fint så lenge man er stabil i sin prosent.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-06-13, 10:12   #455
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.181
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er NAV virkelig så ille?

To fastleger hadde denne artikkelen i Aftenposten i desember.
Jeg synes egentlig det er en fin artikkel som peker på hva som gjør problemene til brukerne enda større enn de i utgangspunktet er:
http://www.aftenposten.no/meninger/N...2#.UbLlSCk4XVJ

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-13, 20:08   #456
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er NAV virkelig så ille?

I dag ropte jeg av frustrasjon til IA-rådgiveren min.

Jeg bruker ENORMT på ressurser på dette, og når IA-rådgiveren min fortalte at etatene i NAV ikke snakket sammen, kunne påvirke hverandre eller hadde felles database for informasjon. Så ropte jeg inn i telefonen. Skal litt til for å vippe meg av pinnen altså, men i dag var virkelig NAV SÅ ille

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis

Sist redigert av Billa : 14-06-13 kl 20:58.
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no