Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Lagre videosnutt

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-11-06, 02:04   #1
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Lagre videosnutt

Maskinen min krasjet her for et par uker siden, og vi mistet dermed absolutt alt som var lagret på den, deriblant noen videosnutter. Noen av dem har jeg lagt ut på Photobucket, men jeg skulle veldig gjerne hatt dem ned på maskinen igjen, for å få tatt backup av dem. Finnes det noen måte å gjøre det på? Denne f.eks.:

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)

Sist redigert av Majsa : 11-11-06 kl 04:07.
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-06, 02:06   #2
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lagre videosnutt

Jeg fikk feilmelding så jeg ikke fikk sett den. Men det går vel an å høyreklikke på linken og lagre mål som...?

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-06, 04:07   #3
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lagre videosnutt

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Jeg fikk feilmelding så jeg ikke fikk sett den. Men det går vel an å høyreklikke på linken og lagre mål som...?

Det er det som ikke går.

Prøver igjen:

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-06, 12:33   #4
Juste
Populærkulturjunkie
 
Juste sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Innlegg: 2.093
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Sv: Lagre videosnutt

Ikke noe problem. Installer Firefox og en extension som heter Download Helper så fikser den det. Den finner du her: https://addons.mozilla.org/search.ph...=E&app=firefox

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-06, 14:01   #5
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.801
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lagre videosnutt

Herlige godjenta di!

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-06, 15:43   #6
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lagre videosnutt

Opprinnelig lagt inn av Juste, her.

Ikke noe problem. Installer Firefox og en extension som heter Download Helper så fikser den det. Den finner du her: https://addons.mozilla.org/search.ph...=E&app=firefox

Tusen takk! Kan jeg laste ned Firefox fra nettet? Det vil ikke gå ut over noe annet på maskinen?

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-06, 19:07   #7
Juste
Populærkulturjunkie
 
Juste sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Innlegg: 2.093
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Sv: Lagre videosnutt

Javisst. Du finner den på www.getfirefox.com Det er en nettleser akkurat som Internet Explorer (bare mye bedre) og vil ikke gjøre noe som helst med maskinen din. Når du har installert den så går du til menyen og velger Tools-Addons og finner Download Helper. Når du har installert Download Helper så tar du en omstart på Firefox og går til den siden der filmen din ligger. Når den spiller av så trykker du på et lite ikon oppe i hjørnet som ser ut som en liten dansende mann og da får du mulighet til å laste ned filmen din.

Bare spør her eller send meg en PM dersom du får problemer.

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-06, 19:10   #8
Juste
Populærkulturjunkie
 
Juste sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Innlegg: 2.093
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Sv: Lagre videosnutt

Photobucket gjør forøvrig om filmen til Flash-format så for å se den så må du ha en filmavspiller som kan vise Flash. Jeg anbefaler FLV-player som du finner på http://www.download.com/FLV-Player/3...-10467082.html (helt gratis)

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-06, 20:05   #9
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lagre videosnutt

Tusen millioner takk! Firefox virker veldig bra, har satt den som default browser.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no