Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Svd 2013

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-06-13, 18:41   #21
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.284
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Svd 2013

Kanskje jeg skal se, for første gang.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-13, 18:43   #22
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.284
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Svd 2013

Siden hun ikke skal style seg selv, kan det jo hende vi får se Fru Hagen med litt spenstig hår. Jeg er også spent på hvordan det går om det blir litt trappedansing inkludert.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-13, 23:15   #23
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Svd 2013

Sørland, Ullevålseter og Søfteland til finalen. :synsk:

Tipper Søfteland blir en god nr 2 og at Sørland vinner.

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-13, 09:21   #24
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Svd 2013

Sitat:

Men Hagen x 2 kan være grunn nok til å ikke se kjenner jeg.

Hagen-paret må jo være den eneste grunnen til at man vil følge med på dette?

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-13, 10:09   #25
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.395
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Svd 2013

Jeg gleder meg til å se Isabella Martinsen, hun er jo veldig pen!

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-13, 10:57   #26
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Svd 2013

Akk ja, da ble det ikke Keiko i år heller.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-13, 20:58   #27
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Svd 2013

I stedet ble det Rein Alexander. Ikke så verst alternativ.

http://www.kjendis.no/2013/09/07/kje...nder/29140537/

:babler om Viktige Ting™ med meg selv:

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-13, 21:08   #28
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Svd 2013

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Akk ja, da ble det ikke Keiko i år heller.

Pingle.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-13, 21:15   #29
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Svd 2013

Her er årets Fløyel-rikssynse-liste.

Carl I Hagen
Han ryker raskt ut. Ser for meg at han er en fyr med lite rytme og eleganse i kroppen.

Eli Hagen
Hun blir heller ikke lenge med i programmet. Tror hun har lite stil og eleganse.
Jeg ser ikke for meg at det kommer noen grasiøse bevegelser fra ekteparet Hagen.

Linda Johansen
Hun er sikkert myk i kroppen. Føler dette er året "Anka", hun blir sikkert med en liten stund, men ingen topp 3.

Kim-Daniel Sannes
Ja, kanskje. Men det kommer en mann lenger ned her jeg har større tiltro til.

Kathrine Sørland
Soleklar topp 3 kandidat - grasiøs, elegant og flott. Hun kan absolutt være årets vinner.

Rein Alexander
Flott stemme, men jeg tror ikke han kan danse. Jeg tenker han blir for stiv og klønete på gulvet.

Isabella Martinsen
Jeg tror ikke hun blir med lenge, jeg er redd hun har for lite kjent ansikt. Litt traust tror jeg det blir.

Venke Knutson
Topp 3 kandidat. Hun har rytme, hun er glamorøs nok og hun har stil. Absolutt en vinnerkandidat.

Pål Anders Ullevålseter
Han har overrasket før, jeg tror ikke han gjør det igjen. Her møter han konkurrenter av ett annet kaliber, han blir sikkert med til slutten, mulig han er på topp 4, men ikke topp 3.

Eirik Søfteland
Årets underdog! Jeg tror ganske sikkert han står blant topp 3.

Jarl Goli
Opplever jeg som "fyllmasse" i denne sammenheng. Siste sjanse for Jarl å vise seg på TV-skjermen. Nei, han ryker fort.

Min topp 3 liste 2013 er:
1. Kathrine Sørland
2. Venke Knutson
3. Eirik Søfteland

En av disse 3 vinner. mulig vi har Søfteland og Sørland i finalen.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-13, 22:57   #30
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Svd 2013

Opprinnelig lagt inn av Mirasol

Sørland, Ullevålseter og Søfteland til finalen. :synsk:

Tipper Søfteland blir en god nr 2 og at Sørland vinner.

Nå har jeg sett danserne "in action" og jeg modererer listen bittelittegrann.

Sørland, Søfteland og Sannes i topp tre! Det var et klasseskille der. Blir spennende å se når de snur på flisa og bytter om på kategoriene neste gang. Ikke sikkert Sørland er like god i latin som standard, og det er ikke sikkert at Sannes klarer å tøyle seg til standard. Men Søfteland har nok kontroll på begge deler tror jeg.

Digger å se på dans på lørdagene jeg. Og ble ganske imponert av Rein etter bare 9 dager og faktisk positivt overrasket over herr og fru Hagen, og litt mindre imponert over Knutson og Martinsen.

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no