Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Et fint og holdbart dusjkabinett

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-02-20, 08:52   #1
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.156
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Et fint og holdbart dusjkabinett

Det trenger vi til det nye vaskerommmet. Jeg har null peiling. Hvilke merker er bra?

Det skal være 90x90,enkelt men gjerne med takdusj.

Har dere noen dere anbefaler?

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-20, 09:06   #2
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.986
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Et fint og holdbart dusjkabinett

Jeg har et kjøpt på Bademiljø som jeg er kjempefornøyd med. Det er dyrt (over 11000 på salg), men verdt det - det første jeg hadde var kjøpt på Obs og jeg syntes det var dyrt nok (over 5000), men det var skikkelig vanskelig å rengjøre, trangt og dårlig kvalitet. Det jeg har nå er lett å gjøre rent og solid på en helt annen måte.

Det er dette jeg har. De finnes i "alle" ulike størrelser og ulike kombinasjoner av innredning.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-20, 15:24   #3
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Et fint og holdbart dusjkabinett

Foreldrene mine har det samme som Stompa. God størrelse, behagelig vanntrykk og lett å holde rent.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-20, 22:03   #4
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.156
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Et fint og holdbart dusjkabinett

Men sabla dyrt. Vet ikke om jeg vil bruke så mye på en dusj på vaskerommet.

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-20, 22:42   #5
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.986
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Et fint og holdbart dusjkabinett

Bademiljø har salg jevnlig. Jeg ventet på det første (fikk vite når det var), og sparte over 8000. Det ville ikke vært verdt 19000 for meg, men er definitivt verdt 11000.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-20, 23:13   #6
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Et fint og holdbart dusjkabinett

Jeg har et fra Porsgrunn. Lett å holde rent.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-20, 12:04   #7
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.184
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Et fint og holdbart dusjkabinett

Vi har porsgrund showorama, lett å rengjøre og like fint enda, og ikke sånne ekle gule siliconlister foreløpig. Vårt er ca 7 år gammelt. Finnes i ulike størrelser.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-20, 20:01   #8
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.156
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Et fint og holdbart dusjkabinett

Opprinnelig lagt inn av meisje, her.

Vi har porsgrund showorama, lett å rengjøre og like fint enda, og ikke sånne ekle gule siliconlister foreløpig. Vårt er ca 7 år gammelt. Finnes i ulike størrelser.

Det anbefalte han som solgte meg fliser. Ser veldig fint ut!

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-20, 20:13   #9
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.986
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Et fint og holdbart dusjkabinett

"Mitt" Bademiljø selger både Porsgrunn Showerama og det jeg har, og de lå omtrent likt i pris da jeg kjøpte. De sa de selger ca. like mye av de to.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-20, 23:19   #10
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Et fint og holdbart dusjkabinett

Opprinnelig lagt inn av meisje, her.

Vi har porsgrund showorama, lett å rengjøre og like fint enda, og ikke sånne ekle gule siliconlister foreløpig. Vårt er ca 7 år gammelt. Finnes i ulike størrelser.

Tror det er det jeg har.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-20, 08:48   #11
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.184
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Et fint og holdbart dusjkabinett

Opprinnelig lagt inn av MegaMie, her.

Det anbefalte han som solgte meg fliser. Ser veldig fint ut!

Det er kampanjer også på disse med jevnlige mellomrom, vi fikk det anbefalt fra venner, det kabinettet er 16 år og like fint enda. Det viktigste er å velge kvalitet i materialer og gjennomtenkt design.

Kabinetter i lavere prisklasser har ikke alltid like bra design og materiale kvalitet, og for meg har renholdaspektet vært det viktigste for alle faste installasjoner på bed og vaskerom.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-20, 13:26   #12
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.067
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Et fint og holdbart dusjkabinett

Opprinnelig lagt inn av meisje, her.

Vi har porsgrund showorama, lett å rengjøre og like fint enda, og ikke sånne ekle gule siliconlister foreløpig. Vårt er ca 7 år gammelt. Finnes i ulike størrelser.

Me og. Veldig bra. Sjekk Finn på nye dusjkabinett, me fekk vårt til 13900 ca. Sendt heim.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-20, 22:06   #13
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.023
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Et fint og holdbart dusjkabinett

Vi har nå Porsgrund Showerama, hatt det i 7 år, og det er like fint som nytt. Hadde tidligere et fra Macro og var også veldig fornøyd med det. Vi valgte Showerama også i utleiedelen i huset vårt.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no