Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Valg 07, har du bestemt deg?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Har du bestemt deg?
Selvsagt, jeg skal stemme RV 3 2,24%
Selvsagt, jeg skal stemme SV 29 21,64%
Selvsagt, jeg skal stemme AP 27 20,15%
Selvsagt, jeg skal stemme V 13 9,70%
Selvsagt, jeg skal stemme SP 3 2,24%
Selvsagt, jeg skal stemme Krf 2 1,49%
Selvsagt, jeg skal stemme H 19 14,18%
Selvsagt, jeg skal stemme Frp 5 3,73%
Jeg skal stemme annet parti enn nevnte over 1 0,75%
Nei, jeg tviler fortsatt jeg.... 32 23,88%
Deltakere: 134. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-08-07, 20:28   #41
nikki
Bør lage seg en tittel selv
 
nikki sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 1.407
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Valg 07, har du bestemt deg?

Har ikke bestemt meg enda.Må lese litt mer i partiprogrammene.Men det blir blått iallefall

nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 20:36   #42
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Valg 07, har du bestemt deg?

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Jeg lurer bittelitt på V. Kun lokalt pga innsatsen for SFO.

Ja om du leste avisen i dag, så er jeg enig i de sakene som ble presentert der. Som Venstre hadde altså. Og hun er visst flink hun damen sier mamma.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 21:08   #43
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Valg 07, har du bestemt deg?

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Har du bestemt deg enda da Elin?

Nei, men jeg nærmer meg tror jeg. Det er 2-3 partier som kan være aktuelle, men jeg observerer nå hvordan de jobber i kommunen jeg har flyttet til, og hva jeg får ut av det, vil være avgjørende for hvem som får stemmen min.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 21:17   #44
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Valg 07, har du bestemt deg?

All ære til deg som bruker tid og krefter på å sette deg inn i dette, Elin!

Og kanskje du trekker med deg noen andre til stemmelokalet også i samme rennet!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 21:56   #45
anakonda
https://www.giblod.no/
 
anakonda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 670
anakonda er populæranakonda er populæranakonda er populær
Standard

Sv: Valg 07, har du bestemt deg?

Jeg stemmer selvfølgelig på Høyre.

anakonda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 22:07   #46
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Valg 07, har du bestemt deg?

Jeg er fortsatt i tvil.

Jeg er av de minst politisk aktive i verden, så jeg har litt å sette meg inn i før valgdagen.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 22:48   #47
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Valg 07, har du bestemt deg?

Jeg har heller ikke bestemt meg ennå, bare for hva jeg ikke skal stemme.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 23:08   #48
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.986
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Valg '07 har du bestemt deg?

Jeg vet ikke helt hva jeg skal stemme i denne tråden. Har nemlig bestemt meg mtp kommunestyrevalget men ikke mtp fylkestingsvalget. De partiene som er aktuelle for meg sitter nemlig med makta i fylket nå og de har gjort utrolig mye tullete ift de videregående skolene (arbeidsplassen min) den siste perioden. Derfor vet jeg ikke om jeg kan gi dem stemmen min. Uvant problemstilling for meg; jeg har alltid visst hva jeg skulle stemme.

Jeg stemmer forøvrig selvfølgelig rødt.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 23:08   #49
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Valg 07, har du bestemt deg?

Jeg har alltid stemt og skal stemme SV både i byen og bydelen. Men jeg skal slenge et par jeg kjenner fra Ap og RV. Men ikke for mange, for da svekkes min egen liste. Og så skal jeg krysse ved Audun Herning. Og så håper jeg at ingen krysser meg.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 23:23   #50
Nebbia
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Valg 07, har du bestemt deg?

SV er det største partiet?

Ifølge siste gallup er det 3 partier som er større enn SV. Det er tydeligvis en del her som ikke er representative...

  Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 23:26   #51
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Valg 07, har du bestemt deg?

Opprinnelig lagt inn av Nebbia, her.

SV er det største partiet?

Ifølge siste gallup er det 3 partier som er større enn SV. Det er tydeligvis en del her som ikke er representative...

FP er ikke representativt for verden dessverre. Her er alle kledd i Odd Molly, stemmer V eller SV, har høyere utdanning, bærer ungene sine, ammer et par år og lager økomat fra bunnen. For en gjeng!

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 23:34   #52
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Valg 07, har du bestemt deg?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

FP er ikke representativt for verden dessverre. Her er alle kledd i Odd Molly, stemmer V eller SV, har høyere utdanning, bærer ungene sine, ammer et par år og lager økomat fra bunnen. For en gjeng!

Jeg kan avsløre at SV ga 10 poeng på FP-testen min - mot 7 til Ap og V, tror jeg.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 23:35   #53
Nebbia
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Valg 07, har du bestemt deg?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

FP er ikke representativt for verden dessverre. Her er alle kledd i Odd Molly, stemmer V eller SV, har høyere utdanning, bærer ungene sine, ammer et par år og lager økomat fra bunnen. For en gjeng!

Odd Molly?

Jeg er tydeligvis ingen representativ FP'er.

  Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 23:37   #54
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.623
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Valg 07, har du bestemt deg?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Og så håper jeg at ingen krysser meg.

Hvorfor ikke?

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 23:39   #55
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Valg 07, har du bestemt deg?

Har stemt. H, selvfølgelig. :avslører:

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 23:56   #56
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Valg 07, har du bestemt deg?

Jeg har litt lyst til å stemme AP i år - De har hatt styringa en periode nå (etter at Høyre hadde styringa aldri så lenge) De har gjennomført full barnehagedekning med god margin, og det synes jeg er så flott. Denne gangen er det eldreomsorgen som står i søkelyset, og på tross av at jeg ikke har noen som skal benytte seg av dette på maaaaange år, så har jeg tro på dem.

Ellers stemmer jeg litt lengre til venstre

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-07, 01:41   #57
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Valg 07, har du bestemt deg?

Jeg har ikke bestemt meg for hvilket parti jeg skal stemme på ennå. Derimot vet jeg veldig godt hvilke partier jeg ikke skal stemme på.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-07, 02:42   #58
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Valg 07, har du bestemt deg?

Jeg har ikke helt bestemt meg, men stor sjans for at det blir SV (jeg hadde egentlig ikke tenkt å stemme på dem). Jeg er egentlig litt sur på rikspolitikerne. Jeg skjønner ikke hvorfor de skal diskutere rikspolitikk når vi har et lokalpolitisk valg. Jeg har ikke peiling på hva de lokale partiene satser på.

SV er et skoleparti og derfor står de sterkt. Det mangler ressurser i skolen her kommunen og vi kommer dårlig ut i KOSTRA. Da er SV rett parti og velge. Samtidig er jeg opptatt av at de eldre skal få hjelp når de trenger det. Der vet jeg ikke hva SV sier enda.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-07, 02:52   #59
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Valg 07, har du bestemt deg?

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

. Jeg har ikke peiling på hva de lokale partiene satser på.

Om du går inn på nettsidene til de enkelte partiene så kan du lese lokalpolitikk ved å klikke deg inn på fylkes- og kommunelag av partiene. Der finner du nok det meste...og ved å lese lokalaviser i valgtider får man også en viss peil på hva de forskjellige står for.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-07, 10:44   #60
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.292
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Valg 07, har du bestemt deg?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Jeg har alltid stemt og skal stemme SV både i byen og bydelen. Men jeg skal slenge et par jeg kjenner fra Ap og RV. Men ikke for mange, for da svekkes min egen liste. Og så skal jeg krysse ved Audun Herning. Og så håper jeg at ingen krysser meg.

Hvor på listen står du?




Og Elin - du gjør en god innsats, det skal du ha.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no