Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva i alle dager sier man i en sånn situasjon?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-09-07, 15:43   #21
lijander
ssscccuphersfantassschisk
 
lijander sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 752
lijander er litt kullijander er litt kullijander er litt kul
Standard

Sv: Hva i alle dager sier man i en sånn situasjon?

Men, nei! Det er ikke så mye man kan si.. er ikke slik reaksjon man forventer å få når man bare er i godt humør selv!

Gratulerer med ny BH forresten

lijander er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 15:45   #22
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva i alle dager sier man i en sånn situasjon?

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Et smil kan gi andre en god dag, så fortsett å smil.
Hun hadde sikkert bare en dårlig dag.

Ja det skal litt for å tørke gliset av trynet mitt om dagen . Kanskje jeg ser provoserende lykkelig nyforelska ut, og damen nettopp hadde blitt forlatt av mannen sin. Kanskje hun var tankeleser og hørte mine lykkelige tanker om ny bh og alle gledene den kan gi .

Itte vet je, men drite i dama skal jeg .

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 15:47   #23
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva i alle dager sier man i en sånn situasjon?

Hmm, tøff en det der
Feks: "Hva i alle dager får deg til å tro at jeg smiler til deg, jeg smiler for meg "
Nei kos deg med en vakker dag og en flott bh, dette var en av de sureste meldingene jeg har hørt.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 15:53   #24
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva i alle dager sier man i en sånn situasjon?

Opprinnelig lagt inn av Go\jenta, her.


Jeg opplevde forresten å bli skjelt ut på bussen en gang jeg reiste meg for en eldre mann på en full buss. Han var da ikke SÅÅ gammel måtte jeg vel forstå!!
!

Ja, ja, det er ikke alltid like lett å vite hva man skal gjøre. Du hadde sikkert blit verbalt misbrukt om du ikke hadde reiset deg også .

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 15:54   #25
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva i alla dager sier man i en sånn situasjon?

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Jeg hadde også blitt lei meg, men hadde nok unnskyldt henne ganske kjapt med at hun sikkert hadde en særdeles dårlig dag (eventuelt ikke var helt "stabil") -og så ikke tenkt mer på det.

Vi treffer veldig ofte en dame som er psykisk utviklingshemmet på butikken, hun ser helt normal ut, men jeg kjenner henne fra før, så jeg vet hvordan hun er. Denne damen kan finne på å komme med de utroligste kommentarer -og folk som ikke kjenner henne kan sikkert bli såret av det. Om man ser på henne får man f.eks. spørsmål om hva man glor på, så jeg tør iallfall ikke smile til henne.

Hehe, tror vi er fra samme by, så du skal se det var henne

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 15:55   #26
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva i alla dager sier man i en sånn situasjon?

Opprinnelig lagt inn av Maxine, her.

I all verden!

Jeg hadde sikkert sagt "god bedring" når jeg hadde gått jeg.

Det fristet der og da.....

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 15:59   #27
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva i alle dager sier man i en sånn situasjon?

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Hjelpe meg. Jeg tror jeg hadde blitt ekstremt paff! Jeg smiler til folk ofte, men aldri fått en sånn en tilbake.

Nei det er heldigvis første, og forhåpentligvis siste gang for meg også!

Opprinnelig lagt inn av lijander, her.

Men, nei! Det er ikke så mye man kan si.. er ikke slik reaksjon man forventer å få når man bare er i godt humør selv!

Gratulerer med ny BH forresten

Takk, takk, den var virkelig kjekk! Og så LITEN . Det er enda tre uker til jeg kan begynne å gå med vanlige bh'er, men jeg bare MÅTTE kjøpe en. Om tre uker blir det mange, mange, mange...

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Hmm, tøff en det der
Feks: "Hva i alle dager får deg til å tro at jeg smiler til deg, jeg smiler for meg "
Nei kos deg med en vakker dag og en flott bh, dette var en av de sureste meldingene jeg har hørt.

Det skulle jeg ha sagt! Og ja, jeg driter i dama, men det var deilig å få luftet det, Jeg BLE virkelig paff det jeg stod, sånn ca verdens lykkeligste, og får den sure kommentaren slengt i trynet .

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 16:00   #28
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva i alle dager sier man i en sånn situasjon?

"Jo, det ser virkelig ut som du trenger et smil!"

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 16:44   #29
Ma Dalton
Hupp!
 
Ma Dalton sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 242
Ma Dalton er litt kul
Standard

Sv: Hva i alle dager sier man i en sånn situasjon?

Noen mennesker er bare sånn; de lar all sin vrede gå utover mennesker som virkelig ikke fortjener det. Hun var sikkert bare forbanna på noen hjemme, men måtte la det gå utover noen andre. Folk er rare!

Ma Dalton er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 16:50   #30
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.557
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva i alle dager sier man i en sånn situasjon?

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

"Jo, det ser virkelig ut som du trenger et smil!"

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 17:03   #31
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.071
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva i alle dager sier man i en sånn situasjon?

Grattis med ny bh

Jeg fikk beskjed på min gamle jobb av en kollega at "det var så uproft å gå rundt og være i så godt humør". Det var visstnok uhørt å le så noen hørte det på jobb :roll:

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 17:08   #32
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva i alle dager sier man i en sånn situasjon?

Hva du burde sagt?

"Jeg smilte ikke til deg. Jeg lo av deg."

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 18:03   #33
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva i alle dager sier man i en sånn situasjon?

Min umiddelbare følelse etter å ha lest dette var at damen har et psykisk problem, spesielt siden hun gikk og "freste" til seg selv etterpå. Kan hende førte hun en riktig så streng samtale med seg selv over hvor "dum" hun hadde vært som reagerte slik på at du smilte til henne?

Jeg syns egentlig litt synd på henne, jeg...

Men jeg syns litt synd på deg også - det er ikke hyggelig å bli frest til.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 18:17   #34
Garbella
Til tider hjulbeint
 
Garbella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.876
Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva i alle dager sier man i en sånn situasjon?

Man spør ganske enkelt om det gjør vondt å være så jævlig sur..

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 20:11   #35
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva i alle dager sier man i en sånn situasjon?

Hehe. uff denne damen har stått opp på feil side av sengen i dag tydligvis.

Min søster fortalte meg her om dagen at hun hadde driti seg ut i butikken (hun følte det slik, men jeg synes det var på sin plass at hun sa i fra, dog kanskje ikke så høyt)

Hun er førstegangsgravid og hormonene herjer vilt med følelsene. Og hun er ikke alltid klar over det selv.

Hun sto i kø i en butikk. En mann kikket veldig på henne og fulgte etter henne i butikken.
Denne mannen stelte seg bak henne i køen og målte henne med blikket og min søster følte at hun ble kledd naken av denne mannen.
Min søster er en atombombe uten svangerskapshormoner, så dette endte jo slik det måtte gå.

Hun bråsnudde seg og stakk ansiktet sitt helt opp i hans og brølte HØYT.
Hva FAEN er det du glor på??

Mannen hadde visst blitt totalt tatt på sengen og flau og min søster skvatt skikkelig selv av sitt eget utbrudd, hele butikken tidde stille (liten innvandrer butikk) og alle kikket rart på han og henne.
Hun tok seg til munnen og ønsket at bakken ¨åpnet seg, noe han sikkert gjorde og.

Hun betalte og gikk ut, satte seg i bilen og hun sa til venninnen sin KJØR herfra FORT..

Hehehe.....

__________________
•·.·´¯`·.·• •·.·´¯`·.·•

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 20:13   #36
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva i alle dager sier man i en sånn situasjon?



Glem den trollkjerringa og nyt din første bh i liten str. Vet hvordan det var og endelig kunne kjøpe bh i liten str.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 20:15   #37
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva i alle dager sier man i en sånn situasjon?

Opprinnelig lagt inn av Michayla, her.

Hehe. uff denne damen har stått opp på feil side av sengen i dag tydligvis.

Min søster fortalte meg her om dagen at hun hadde driti seg ut i butikken (hun følte det slik, men jeg synes det var på sin plass at hun sa i fra, dog kanskje ikke så høyt)

Hun er førstegangsgravid og hormonene herjer vilt med følelsene. Og hun er ikke alltid klar over det selv.

Hun sto i kø i en butikk. En mann kikket veldig på henne og fulgte etter henne i butikken.
Denne mannen stelte seg bak henne i køen og målte henne med blikket og min søster følte at hun ble kledd naken av denne mannen.
Min søster er en atombombe uten svangerskapshormoner, så dette endte jo slik det måtte gå.

Hun bråsnudde seg og stakk ansiktet sitt helt opp i hans og brølte HØYT.
Hva FAEN er det du glor på??

Mannen hadde visst blitt totalt tatt på sengen og flau og min søster skvatt skikkelig selv av sitt eget utbrudd, hele butikken tidde stille (liten innvandrer butikk) og alle kikket rart på han og henne.
Hun tok seg til munnen og ønsket at bakken ¨åpnet seg, noe han sikkert gjorde og.

Hun betalte og gikk ut, satte seg i bilen og hun sa til venninnen sin KJØR herfra FORT..

Hehehe.....



Da må jeg få understreke at jeg ikke hadde sett "min" hissige dame før hun stod foran meg i køen, og at det eneste jeg gjorde var at jeg tydeligvis smilte når jeg ikke burde .

Tror muligens også jeg hadde blitt litt elten om jeg hadde opplevd det søsteren din gjorde, gravid eller ikke!

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 20:26   #38
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva i alle dager sier man i en sånn situasjon?

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

"Jo, det ser virkelig ut som du trenger et smil!"

Hehe, er redd hun hadde slått meg ned, hun så lettere mannevond ut...

Opprinnelig lagt inn av Ma Dalton, her.

Noen mennesker er bare sånn; de lar all sin vrede gå utover mennesker som virkelig ikke fortjener det. Hun var sikkert bare forbanna på noen hjemme, men måtte la det gå utover noen andre. Folk er rare!

Jeg har heldigvis til gode å møte et sånn menneske inntil nå, og håper det går 34 år til neste gang jeg opplever det igjen. Minst .

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

Grattis med ny bh

Jeg fikk beskjed på min gamle jobb av en kollega at "det var så uproft å gå rundt og være i så godt humør". Det var visstnok uhørt å le så noen hørte det på jobb :roll:

Takk, takk ny bh var deilig! Og hun ekskollegaen din hørtes ut som en drage .

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Hva du burde sagt?

"Jeg smilte ikke til deg. Jeg lo av deg."

Fniiiiz, men med ref til det Inagh skriver nedenfor så kunne det kanskje hende at damen hadde tiltet og flekket til meg, eller gått hjem og hengt seg eller noe .

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Min umiddelbare følelse etter å ha lest dette var at damen har et psykisk problem, spesielt siden hun gikk og "freste" til seg selv etterpå. Kan hende førte hun en riktig så streng samtale med seg selv over hvor "dum" hun hadde vært som reagerte slik på at du smilte til henne?

Jeg syns egentlig litt synd på henne, jeg...

Men jeg syns litt synd på deg også - det er ikke hyggelig å bli frest til.

Ja, sånn i etterkant så synes jeg litt synd på henne, jeg også, hun kan jo umulig ha det godt, uansett hva det var som fikk henne til å komme med utbruddet. Men nei, det er ikke hyggelig å bli frest til!

Opprinnelig lagt inn av Georgine, her.

Man spør ganske enkelt om det gjør vondt å være så jævlig sur..

Er redd damen hadde flekket til meg eller noe da. Men der og da kunne det vært en treffende kommentar, ja.

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.


Glem den trollkjerringa og nyt din første bh i liten str. Vet hvordan det var og endelig kunne kjøpe bh i liten str.

Takk! Det er helt fantastisk!

Gleder meg vilt og hemningsløst til å gå berserk med et lite, firkantet kort, og shoppe undertøy til Den Store Gullmedaljen .

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 20:34   #39
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva i alle dager sier man i en sånn situasjon?

Er det mulig.
Hatt en type sånn kunde der jeg jobbet før. Alt var galt. Vi var for sure, for glade, for ditt for datt. Måtte jo le til slutt.. DA ble hun sinna da.
Tror de som er sånn er litt syke i hodet.. rett og slett.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 21:34   #40
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.823
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva i alle dager sier man i en sånn situasjon?

Jeg vet ikke hva man burde si i sånne situasjoner, men jeg tror jeg ville ha begynt å le og hadde jeg vært i nok av et ertehumør ville jeg ha sagt noe om PMS tror jeg. :innful:

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no