Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har du en/flere uvaner?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-07-08, 17:10   #1
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Har du en/flere uvaner?

Jeg må nappe ut hårstubber på haken og pille rur av sår.

Har flere, men starter med disse

Enn dere?

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-08, 18:03   #2
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du en/flere uvaner?

Jeg napper også hårstubber.
En relativt ny uvane, for så vidt.
Første gang jeg fant et lengre hårstrå på haka satt jeg i ledermøte.
Jeg ble så perpleks da jeg fant det at jeg utbrøt:

"Jeg har f*** meg begynt å få skjegg!"

Alle begynte jo å le. Vi var midt i en tung budsjettdiskusjon, og tilsynelatende konsentrerte om det.

Bruker også å la tunga jobbe i ei tann som er reparert, men som har fått en varig "defekt."

Sikkert mer. Skal spørre familien.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-08, 18:11   #3
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du en/flere uvaner?

Regnes FP som en uvane ?

__________________
Jente -96, gutt -04
turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-08, 19:59   #4
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du en/flere uvaner?

Tunga er konstant borti en tann som er reparert men defekt.
Piller skope av sår.
Napper leggskjegg med pinsett når jeg ser på tv.
MÅ legge øyenbrynene riktig. Det er fryktelig irriterende med en sånn tvangsuvane!

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-08, 20:02   #5
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du en/flere uvaner?

Jeg går også og napper små svarte og lyse hår på haka. De kom da jeg nærmet meg 40 år. Jeg ser dem ikke i speilet hjemme, men er jeg ute på byen, og langt fra en pinsett så vær sikker på at jeg ser dem alle......grmmmfff.....

Ellers så foretrekker jeg å pusse tenna alene

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-08, 20:08   #6
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.349
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en/flere uvaner?

Nope. Jeg er perfekt.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-08, 20:34   #7
Superior
Tilpasser tittel
 
Superior sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.979
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du en/flere uvaner?

Det er nok ikke mye nei.. Får heller små tilbakemeldinger om det også, så aner virkelig ikke.

__________________
Født 00, 02, 06-07 Minstemann, 12 og 15
Superior er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-08, 20:36   #8
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en/flere uvaner?

Ikke som jeg vet om.

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-08, 20:48   #9
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du en/flere uvaner?

Ja, opp til flere uten at jeg har lyst til å legge ut om dem.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-08, 21:03   #10
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.975
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du en/flere uvaner?

- Jeg napper småstubber på bena. De barberhøvelen ikke får med.
- Og så tvinner jeg tuppene på håret mitt.

Spør jeg mannen sier han: Ja, det har du sikkert ...
Der var det mye hjelp å få gitt.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-08, 21:12   #11
Eria
Fångad av en stormvind
 
Eria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Frittgående
Innlegg: 1.147
Eria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har du en/flere uvaner?

Jeg suger på tennene mine. Dytter luft ut med tunga gjennom fortennene liksom. Også knipser jeg med neglene.

__________________
Torden (03), Bris (05) og Lyn (07) + to ekstra (96 og 05)
Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
Eria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-08, 21:16   #12
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.405
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du en/flere uvaner?

I løpet av denne tråden har jeg blitt oppmerksom på at å ta tungen borti øverste venstre jeksel er en uvane, samt å blåse luft ut mellom fortennene. :O

I tillegg har jeg jo alle de jeg visste om fra før! :shock:


Har en greie med å prøve å klemme ut inngrodde hår på leggene. Plukker over alt, men finner bare hår nå og da... Noe som fører til at det ser ut som leggene mine er fulle av myggstikk eller noe.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-08, 21:40   #13
kiki
Bør lage seg en tittel selv
 
kiki sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 3.729
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har du en/flere uvaner?

Jeg tygger på tunga når jeg er ivrig eller stresset. Og jeg ser at Mathias allerede har begynt å ta etter.

Ellers så er jeg en peller; jeg MÅ pelle på kviser, hudormer, flass o.l både på meg selv og på mannen.

__________________
~Gutt okt.06~
~Tvillingjentene juli -09~
kiki er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-07-08, 22:03   #14
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.510
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du en/flere uvaner?

Jeg er en piller, jeg piller på kviser, sårskorper, hårsekker osv osv. Dessuten har jeg fått høre at jeg legger tungespissen i høyre munnvik (og "piller" meg i munnviken med tungespissen) når jeg konsentrerer meg om noe. Etter at jeg fikk høre dette har jeg oppdaget at denne konsentrasjonen fint kan "oppstå" mens jeg er ute å går. Da går jeg å fintenker for meg selv, og ser skikkelig smart ut. Forsøker å være bevisst på å ikke gjøre det, men har funnet ut at det ikke er så enkelt.

Ellers så er jeg en notorisk fotrister.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-08, 22:18   #15
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Har du en/flere uvaner?

Hmm, jeg peller skorper av sår.
Også er jeg en fikler, jeg fikler alltid med noe, ofte fikle-ringen min, eller smykket, håret, en eller annen tråd eller dings på klærne, ledninger, penn, flaske, you name it.

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-08, 22:23   #16
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du en/flere uvaner?

Piller på leppene om det er løs hud der. Helt umulig å la være.

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-08, 22:29   #17
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.405
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du en/flere uvaner?

Jeg hverken piller eller fikler, og blir helt GAL av at andre gjør det. :rabla:

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-08, 22:36   #18
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.975
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du en/flere uvaner?

Opprinnelig lagt inn av Isbjørnen, her.

Piller på leppene om det er løs hud der. Helt umulig å la være.

Jeg biter på løs hud. Både på leppene og på neglbåndet.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-08, 22:43   #19
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.201
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du en/flere uvaner?

Jeg har mange uvaner. Pelle skorper og klemme kviser/hudormer osv.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-08, 23:10   #20
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.825
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du en/flere uvaner?

Opprinnelig lagt inn av Bella76, her.

Jeg biter på løs hud. Både på leppene og på neglbåndet.

Jeg også, og jeg skulle så gjerne klart å la være.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no