Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Tour de France

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-07-07, 18:52   #1
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.919
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Tour de France

Så utrolig gøy at Thor vant en etappe igjen. Må innrømme at jeg satt med en tåre i øyekroken da han spurtet inn til seier i går. Får med meg de fleste innspurtene og har sett store deler av etappene også. Noen flere som følger med? Gøy med sykling så lenge vi har en nordmann i toppen. Egentlig gøy å følge med på uansett.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-07, 19:17   #2
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.011
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tour de France

Jeg har en mann som er skikkelig sykkelgal, så jeg får med meg en del. I tillegg så er Thor fra distriktet, så da er det enda mer moro.

Ungene her i huset har også fått med seg Thor Husvold, Husberg... Holder på å lære eldstemann at han heter HusHOVD, men det er ikke så lett å huske. Han er den store helten, nest etter pappa, så klart! (Som har syklet Trondheim-Oslo flere år på rad).

Spørs om vi ikke må ta oss en ferie i Frankrike snart og få med oss en etappe eller to. Passer greit med en mor som er frankofil og en far som er sykkelgal. Flere fluer i en smekk.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-07, 19:19   #3
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.055
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tour de France

Her følger vi med begge to. Eller alle tre, vår yngste sitter og ser siste timen på fanget til pappan sin. Hun vil se "sussedamene" under premieutdelingen

Og i september er det vouelta`n.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-07, 19:23   #4
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.011
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tour de France

Sussedamene, ja! De er jo et kapittel for seg selv. Har forøvrig en tysk venninne som var "sussedame" for en del år siden. Den gangen Dag Otto Lauritzen var på topp. Dag Otto var visst favoritten til alle "sussedamene".

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-07, 21:17   #5
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.919
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tour de France

Dag Otto er jo søt. Ja, Frankrike og sykling, høres ut som en flott ferie LaBanga. Ser ut til å være veldig stor stemning langs løypa. Skjønner forresten ikke de som på død og liv skal nærmest mulig rytterne, i den forstand at de omtrent må ta på dem som sykler forbi i 60 km/t. Sånt er farlig. Se, men ikke røre.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-07, 00:10   #6
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.055
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tour de France

En venn av Jålebukken er der nede nå. Han syklet opp Alpe de Duez (skrives det slik tro?) i ettermiddag. Han brukte 57 minutter. Rekorden er visst 37.

Mitt "favorittminne" fra Touren er det året Jan Ullrich stupte ned i en liten skråning. Han fikk ikke løsnet skoene fra pedalene og fulgte sykkelen hele veien rundt

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-07, 09:54   #7
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet
 
Hasselnøtt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.207
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Tour de France

Jeg følger med. For to år siden kunne jeg sitte og se hele etappen dersom det var dårlig vær, men med småbarn blir det verre. Nå har vi fått med oss bruddstykker av siste timen, og i hvert fall spurtene.
for å bøte på manglende tv-muligheter har vi uansett kjøpt Tour de France bladet, med alle løypeprofilene. Da kan vi på sett og vis følge litt med fra dag til dag uansett om det blir tv eller ikke, og i hvert fall få med oss de flate etappene som legger opp til massespurt.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-07, 10:42   #8
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.919
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tour de France

Grei etappe for Thor i går, selv om det ble 5.plass og ikke seier.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-07, 10:50   #9
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Tour de France

Jeg følger også med. Jeg ble hekta i 2004 da jeg hadde en nyfødt og særdeles sulten liten herremann. Den sommeren ble stort sett tilbragt foran tv-en med ungen ved puppen.

  Svar med sitat
Gammel 15-06-08, 08:57   #10
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.752
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tour de France

Bare tre uker igjen! :lykke:

Så flott å finne andre sykkelfreaks her! Jeg er skikkelig hekta og ser alle etappene pluss det som finnes av programmer på TV2, Eurosport, DTV2, Tysk tv og RAI.

Var i Frankrike i 2005 og fulgte sirkuset i 15 dager, - anbefales varmt! - reiser også til VM nesten hvert år.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-08, 10:31   #11
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tour de France

Sommeren blir ikke helt det samme uten.
Gleder meg som en unge til årets Tour.

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-08, 10:43   #12
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Tour de France

Guri malla, nå trodde jeg et øyeblikk at jeg hadde gått glipp av starten på årets TDF.

Dere må ikke trekke frem gamle tråder på den måten. Lag nye!

  Svar med sitat
Gammel 15-06-08, 10:49   #13
Pondusa
Fullverdig medlem
 
Pondusa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nord-Norge
Innlegg: 61
Pondusa har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Tour de France

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

Guri malla, nå trodde jeg et øyeblikk at jeg hadde gått glipp av starten på årets TDF.

Dere må ikke trekke frem gamle tråder på den måten. Lag nye!

Sier det samme. Fikk litt små panikk her nå.

__________________
Lillemor (feb-2003), Pondus (juli-2005) og Lillebror (født 8.mai 2008)
Pondusa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no