Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Butikk med vernesko sentralt i Oslo?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-04-09, 12:58   #21
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Butikk med vernesko sentralt i Oslo?

Thaugland hadde ikke, men jeg har blitt beordret til Proffklær på Ensjø/Helsfyr etterpå. Siden jeg sparket inn i en kant og klynka litt i går, skal jeg ikke krangle.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-09, 13:39   #22
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.467
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Butikk med vernesko sentralt i Oslo?

Ringer du allerede nevnte Univernsenter i Strømsveien, er jeg sikker på at en av de kjekke gutta der fliser ned til deg på jobb med et par sko. I hvertfall hvis du i tillegg nevner at du har tenkt til å handle fra Proffklær!

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-09, 13:41   #23
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Butikk med vernesko sentralt i Oslo?

Tanken er at jeg kanskje burde prøvd skoene først.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-09, 13:45   #24
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.467
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Butikk med vernesko sentralt i Oslo?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Tanken er at jeg kanskje burde prøvd skoene først.

__________________
To søte germini 05~07

Sist redigert av Gerbera : 17-04-09 kl 13:53. Årsak: slettet info om hvor jeg jobbet
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-09, 13:47   #25
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Butikk med vernesko sentralt i Oslo?

Takk for service, Gerbera! Men atte, jeg stikker nok på Proffklær. Det ligger ikke så langt unna bilen.

Har dere Bata-sko, forresten? Sånn med tanke på senere muligheter?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-09, 13:53   #26
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.467
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Butikk med vernesko sentralt i Oslo?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Takk for service, Gerbera! Men atte, jeg stikker nok på Proffklær. Det ligger ikke så langt unna bilen.

Har dere Bata-sko, forresten? Sånn med tanke på senere muligheter?

Nei, vi har ikke Bata-skoene, desverre.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no