Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Angry Birds-lykke!

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-09-11, 23:54   #21
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Angry Birds-lykke!

Pføy! 3 stjerne på alle nivåer er bare soo last Angry Birds Seasons. Prøv 24.864.240
:rovio-hore:

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-11, 00:18   #22
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Angry Birds-lykke!

Opprinnelig lagt inn av Mirasol, her.

Jammen angry birds har vi jo funnet jfr lenken over. Jeg vil vite om jeg må ha tre stjerner på alle på level 1 (fram til 1-21) før jeg kommer inn igjen på de jeg har klart på 2 og 3?

Jaja, så lenge ingen vil svare meg så får jeg svare meg selv da! JA, det må man!

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-11, 00:54   #23
Nica_
Nybegynner
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1
Nica_ har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Angry Birds-lykke!

Hahaha, jeg er visst litt treg... men etter mye reising så har jeg også blitt hekta på AB(genialt å spille på fly, når du er lei avå lese)

Nica_ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-11, 10:08   #24
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Angry Birds-lykke!

Opprinnelig lagt inn av Mirasol, her.

Jaja, så lenge ingen vil svare meg så får jeg svare meg selv da! JA, det må man!

Nei, du bare trykker på ett-tallet nederst på skjermen, så blar du videre.

  Svar med sitat
Gammel 17-09-11, 20:33   #25
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Angry Birds-lykke!

Det er ikke et krav til 3 stjerner, nei. Men du kan bli hekta på golden eggs om du vil.

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-11, 20:52   #26
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Angry Birds-lykke!

Og etter alt dette så fant jeg ut det samme, altså her funker det ikke å trykke på noe tall, men jeg må holde musen helt til siden på bildet. Jaja, nå har jeg hvertfall tre stjerner på alle brett på level 1. Og nesten alle på level 2.

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-11, 21:39   #27
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Angry Birds-lykke!

Opprinnelig lagt inn av Mirasol, her.

Og etter alt dette så fant jeg ut det samme, altså her funker det ikke å trykke på noe tall, men jeg må holde musen helt til siden på bildet. Jaja, nå har jeg hvertfall tre stjerner på alle brett på level 1. Og nesten alle på level 2.

Åh, var det det du lurte på! Ja, det kunne jeg ha fortalt deg, men jeg skjønte ikke helt spørsmålet. *treg*

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-11, 21:56   #28
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Angry Birds-lykke!

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Åh, var det det du lurte på! Ja, det kunne jeg ha fortalt deg, men jeg skjønte ikke helt spørsmålet. *treg*

Nei slik kan det gå med hjernekapasiteten når man blir hekta på Angry Birds har jeg hørt!

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-11, 22:13   #29
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.693
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Angry Birds-lykke!

Jeg har det på iPhonen, men måtte teste det på pc og. :hekta:
Men atte, hvordan får man åpnet kista under fjellet der når man ikke kan klikke på den?

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 12:29   #30
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Angry Birds-lykke!

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Jeg har det på iPhonen, men måtte teste det på pc og. :hekta:
Men atte, hvordan får man åpnet kista under fjellet der når man ikke kan klikke på den?

Det har jeg også lurt på.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no