Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Reima eller PoP vinterdress?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-09-11, 16:59   #361
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.341
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Reima eller PoP vinterdress?

Opprinnelig lagt inn av Veslemøya, her.

Noen som vet om det finnes Reimatec+ i todelt dress?

Er ikke så mange steder som har. Vet www.komplettfritid.no har hatt allværsbukse (uten for) i reima tec + i alle fall.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-11, 09:57   #362
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.864
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Reima eller PoP vinterdress?

Er Polarndressene passende for smale barn?
Synes Reimadressene ser så veldig vide ut.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-11, 10:45   #363
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.458
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Reima eller PoP vinterdress?

Jeg synes at Polern og Pyret er store i størrelsen, selv for mine dunderklumper! (Planlegger å bruke POP str.92 i vinter på mine 3,5 åringer på ca. 15/16 kg.)

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-11, 10:54   #364
United
På (opp?)tur
 
United sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 3.558
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Sv: Reima eller PoP vinterdress?

Jeg har kjøpt polarn og pyret-dress nå til smal unge. Den kan strammes mye inn i livet. Og man kan dytte livstrikken tilbake inni dressen, så den ikke er i veien når man kler på seg. Har str.110 til 104-barn. Det går helt fint, ikke for stor.

__________________
Storebror 2007 og Lillebror 2012
United er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-11, 10:57   #365
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.488
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Reima eller PoP vinterdress?

Opprinnelig lagt inn av sindrome, her.

Jeg synes at Polern og Pyret er store i størrelsen, selv for mine dunderklumper! (Planlegger å bruke POP str.92 i vinter på mine 3,5 åringer på ca. 15/16 kg.)

Vet ikke jeg, min 93 cm lange sønn på 3 år har fått pop i 98. Den er stor, men ikke så stor at han ikke kan bruke den, rommelig, men ikke FOR stor. Og altså omtrent akkurat like stor som reflexdressen i 92.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-11, 11:44   #366
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.864
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Reima eller PoP vinterdress?

Får ta henne med å prøve. Hun er 91 cm og bruker mest 98.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-11, 12:20   #367
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reima eller PoP vinterdress?

Jeg synes de fungerer bra på smale barn ja. Men de er ikke små i størrelsen. Plutten har ennå danseplass i vårdressen sin i str 92.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-11, 13:12   #368
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.488
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Reima eller PoP vinterdress?

Nei, de er ikke små, men de virker for meg ikke som om de er veldig stooore heller? I så fall må jo reflexdressen, som er et nummer mindre men like stor, være superenorm i størrelsen. Det avhenger selvsagt helt av hva man sammenligner med. Små er de ikke, men jeg synes ikke de var store heller. Ganske greie?

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-11, 22:10   #369
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.341
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Reima eller PoP vinterdress?

Jeg var hos POP i helgen og kjøpte bukse og spurte da om dressene og str siden yngste absolutt ikke var i noe prøvehumør. Fikk da til svar at de var store i str men at min på 3 burde ha 98 (13.5 kg og 95 cm). Nå ble det ikke kjøpt noen dress, så jeg vet ikke hvordan den ville vært på ham.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-11, 22:24   #370
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.458
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Reima eller PoP vinterdress?

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Vet ikke jeg, min 93 cm lange sønn på 3 år har fått pop i 98. Den er stor, men ikke så stor at han ikke kan bruke den, rommelig, men ikke FOR stor. Og altså omtrent akkurat like stor som reflexdressen i 92.

*lever i håpet*

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-11, 22:27   #371
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Reima eller PoP vinterdress?

Min jente på 98 cm, 14 kg måtte ha 104 i Pop. Jakke. Den kan vokses litt i, men er overhodet ikke for stor.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-11, 17:43   #372
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.341
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Reima eller PoP vinterdress?

Kjøpte den nye Bergans vinterdressen i går, men er byttet i dag. Den ble feil fasong til ham, for kort i ryggen og for lang i beina. Men - en kjempefin dress!

__________________
05 og 08

Sist redigert av millact : 24-09-11 kl 18:05.
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-11, 17:46   #373
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.672
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reima eller PoP vinterdress?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Ser han er født i 08 han også. Hvilken str tok du til ham? Hvor lang er han?

T2H er fortsatt ganske store i størrelsen altså. Storebror gikk ned en størrelse i dress i fjor. I år har jeg kjøpt det han bruker i klær - og håper den skal være litt for stor.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-11, 22:26   #374
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.341
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Reima eller PoP vinterdress?

Her ble det reima tec dress i babyfasong da jeg fant den på 30% salg i dag. De hadde TTH også, men den så endel større ut. Tror reima tec holder fint til ham i år, men til neste år må vi nok over på noe mer slitesterkt.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no