Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

En slags spinnoff: Hva er det kjedeligste du gjør?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-08-17, 17:20   #101
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: En slags spinnoff: Hva er det kjedeligste du gjør?

Noe av det kjedeligste er å vente på folk. Jeg eier ikke tålmodighet når jeg må vente på noen.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-17, 18:49   #102
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En slags spinnoff: Hva er det kjedeligste du gjør?

Og sokker ja
Seks i familien, og alle bruker fra størrelse 37 og opppver. Og nyvaska ankelsokker... ser ikke forskjell

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-17, 19:18   #103
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.631
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: En slags spinnoff: Hva er det kjedeligste du gjør?

Etter å ha lest listene deres, der støvsuging, klesvask, vask av bad, rydding, tømming av oppvaskmaskin, lage mat etc er gjengangere, slår det meg at dette er omtrent det eneste jeg gjør. (I tillegg til å lese/se TV-serier). Ja, og så passe barn, da. :døll:

Jeg har vært hjemmeværende i noen år nå, og liker faktisk å gjøre disse tingene - holde huset i orden, og planlegge/lage god mat. Det ringte nettopp en selger av rengjøringstjenester på døren her, og han trodde nesten ikke på meg da jeg sa at jeg foretrekker å vaske huset selv. (Forstår godt at folk som jobber mye og ikke liker husarbeid har vaskehjelp, altså.)

Jeg kjenner forøvrig ingen andre som har det som meg med disse tingene, og vet å gå stille i dørene med det.

Jeg synes det er kjedelig å gjøre hagearbeid, og å male. Heldigvis har vi naturtomt, og driver ikke med oppussing.

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-17, 19:19   #104
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.631
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: En slags spinnoff: Hva er det kjedeligste du gjør?

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Og sokker ja
Seks i familien, og alle bruker fra størrelse 37 og opppver. Og nyvaska ankelsokker... ser ikke forskjell

Dette har jeg løst ved at Ullungen og jeg nå har felles sokkeskuff. (De andre to har så store og så små føtter at det er lett å skille sokkene fra hverandre.)

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-17, 19:56   #105
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.481
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: En slags spinnoff: Hva er det kjedeligste du gjør?

Jeg klarer å skille sokkene, problemet er jo at det ofte bare er en av hver.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-17, 20:46   #106
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.586
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: En slags spinnoff: Hva er det kjedeligste du gjør?

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Stryking. Jeg stryker ikke, det må mannen gjøre.

Samme her. Derfor kjøper jeg heller ikke klær som må strykes.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-17, 21:40   #107
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En slags spinnoff: Hva er det kjedeligste du gjør?

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Jeg klarer å skille sokkene, problemet er jo at det ofte bare er en av hver.

Eg har ei skuffe til enslige sokkar. Stort sett finn dei maken sin i løpet av et par veker, om ikkje blir dei kasta. Genialt.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-17, 21:58   #108
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.537
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: En slags spinnoff: Hva er det kjedeligste du gjør?

Jeg signerer alle, men har en tilleggsting: Bruke tanntråd.

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-17, 22:57   #109
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.974
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En slags spinnoff: Hva er det kjedeligste du gjør?

Det aller kjedeligste som fins er å sitte på lange fellesmøter med detaljert og irrelevant informasjon som det av og til blir flisespikket på av kranglevorne kolleger. Jeg kjeder meg aldri mer enn da.

Ellers er det kjedelig å rydde sko og støvler i gangen og å rydde kjøkkenet. Fyttigrisen.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-17, 00:57   #110
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: En slags spinnoff: Hva er det kjedeligste du gjør?

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

Jeg signerer alle, men har en tilleggsting: Bruke tanntråd.

Enig! Jeg lover tannlegen hvert år at jeg skal bli flinkere, men det skjer aldri.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-17, 11:43   #111
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En slags spinnoff: Hva er det kjedeligste du gjør?

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Dette har jeg løst ved at Ullungen og jeg nå har felles sokkeskuff. (De andre to har så store og så små føtter at det er lett å skille sokkene fra hverandre.)

Kanskje vi alle 6 skulle hatt samme sokkeskuff.
Jeg har også egen plass for enkelsokker. Jeg har løst problemet de ukene vi har barna, for da er det Snuppa (12) sin oppgave

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-17, 12:19   #112
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En slags spinnoff: Hva er det kjedeligste du gjør?

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Det aller kjedeligste som fins er å sitte på lange fellesmøter med detaljert og irrelevant informasjon som det av og til blir flisespikket på av kranglevorne kolleger. Jeg kjeder meg aldri mer enn da.

Å, enig! Det er en dyp kjedsomhet. Å høre på foredrag også - nesten alltid kjedelig som fy.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-17, 12:24   #113
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.239
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En slags spinnoff: Hva er det kjedeligste du gjør?

Jeg har varslet de tre store mannfolka om at jeg konmer til å innføre felles skuff. Truser får de hvert sitt merke av så det er lett å skille. Og mye tøy bor på vaskerommet. Kleslogistikk var nøye gjennomtenkt da vi laget huset, klok av skade.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-17, 18:07   #114
Rug
Det er bare en fase
 
Rug sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.563
Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Sv: En slags spinnoff: Hva er det kjedeligste du gjør?

Gå i møbelbutikker. Å måtte tenke interiør, sånn generelt. Det blir jo alltid bare halvveis bra likevel, både fordi jeg ikke får det til, fordi vi ikke har en nytt hus med blanke flater og fordi man ikke kan velge på øverste hylle. Helt utslitt når jeg har vært innom to-tre sjapper.

Vaske bad kommer nederst på husarbeidslisten.

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-17, 22:41   #115
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.912
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: En slags spinnoff: Hva er det kjedeligste du gjør?

Tørke støv
Rette lange, dårlige fortellinger
Brette og legge klær i klesskapet

Tror egentlig det er topp tre hos meg. Det siste slipper jeg ofte, siden kjæresten gjør det.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-17, 23:59   #116
Anikka
Snøavhengig
 
Anikka sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Blåsborttoppen
Innlegg: 907
Anikka er populærAnikka er populærAnikka er populærAnikka er populærAnikka er populær
Standard

Sv: En slags spinnoff: Hva er det kjedeligste du gjør?

Smøre matpakker
Pakke ut etter reiser
Rydde
Vaske hus
Stryke klær

__________________
2011 - 2013

Dersom du vel å ikkje gleda deg over snøen, vil du ha mindre glede i livet, men same mengde snø.
Anikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-17, 14:12   #117
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.724
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En slags spinnoff: Hva er det kjedeligste du gjør?

Jeg kom på en ting som er så kjedelig at jeg knapt har orket gjøre det i sommer: å smøre inn beina med selvbruningskrem. Har en sånn type krem som gir farge over tid, så bør egentlig smøre hver dag. Men å smøre og smøre for å unngå skjolder blir sånn "pekkelarbeid" som jeg får fnatt av.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-17, 14:19   #118
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.079
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En slags spinnoff: Hva er det kjedeligste du gjør?

Jeg kjøpte en svindyr selvbruningskrem i fjor vår som jeg enda ikke har giddet å bruke.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-17, 14:23   #119
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.974
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En slags spinnoff: Hva er det kjedeligste du gjør?

Kjedelig ting som ingen andre enn meg tar på seg: Mase og mase på eldstesønn så han ikke griser til hele huset, og helst uten å falle for fristelsen til å gjøre ryddingen selv. Det er kjedelig til det absurde, og jeg har gjort det i årevis.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-17, 14:28   #120
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En slags spinnoff: Hva er det kjedeligste du gjør?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg kom på en ting som er så kjedelig at jeg knapt har orket gjøre det i sommer: å smøre inn beina med selvbruningskrem. Har en sånn type krem som gir farge over tid, så bør egentlig smøre hver dag. Men å smøre og smøre for å unngå skjolder blir sånn "pekkelarbeid" som jeg får fnatt av.

Jeg og

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no