Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Pur lykke

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-10-07, 01:11   #1
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.753
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Pur lykke

Nå sover alle de tre guttene mine; husbonden, storebror og lillebror. Jeg kan ikke se meg mett på dem. Jeg føler meg så utrolig heldig.

Min fantastiske mann, som ikke vet hva godt han kan gjøre for oss og som ville båret oss gjennom livet om det var mulig, sover tungt. Han ligger på ryggen med armene over hodet. Det er hans favorittsovestilling og begge guttene våre sover også som oftest på denne måten.

Jeg får tidvis dårlig samvittighet, for han setter alltid oss før seg selv, noe jeg ikke er like flink til. Han er ikke av den romantiske typen som kommer med blomster, ei heller er han videre interessert andre ting som smaker av romantikk. Han er en jordnær mann, men viser daglig sin kjærlighet gjennom praktiske handliger.

Storebror er en omsorgsfull, aktiv og glad femåring og som endelig er hjemme igjen etter to uker i Hellas med mormor og morfar. Jeg har allerede listet meg inn to ganger for å kysse ham og fortelle ham hvor høyt jeg elsker ham, og han bare smiler og nikker i søvne. Det er så godt å ha ham hjemme igjen!

Lillebror, vår go'klump på tre og en halv måned, sovnet på puppen i sted. Jeg kjente hvordan sugingen ble sjeldnere og sjeldnere, og kroppen tyngre og tyngre før han til slutt slapp taket. Jeg ble sittende med ham på fanget en stund, bare for å nyte øyeblikket, før jeg bar ham søvnvarm og god inn i sengen hans. Der glippet han så vidt med øynene før han gled tilbake til drømmeland.

Jeg klarer ikke beskrive den lykken jeg føler, den sitter i hjertet og varmer hele meg.

Om jeg tar et skritt tilbake og forsøker å lese dette med andres briller ser jeg godt at det kan leses som skikkelig likør (altså klissete og kvalmende søtt), men det er nå en gang slik jeg føler det i skrivende stund.

Gutta er hjemme og alt er vel. Jeg aner ikke hva fremtiden vil bringe, men nå - akkurat nå - er jeg helt lykkelig.

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.


Sist redigert av ~TM~ : 01-10-07 kl 01:19.
~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-07, 01:54   #2
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Pur lykke

En stor til deg og din flotte familie!

Lykke er aldri klissete eller kvalmt.
Husk det, og fortsett å nyte følelsen!

  Svar med sitat
Gammel 01-10-07, 02:18   #3
5barnsmor
ENDELIG 6 BARNSMOR!!!!
 
5barnsmor sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 602
5barnsmor er litt kul5barnsmor er litt kul
Standard

Sv: Pur lykke

Bare nyt følelsene dine!! (La mannen din lese innlegget ditt...Du får sikkert en kjempeklem...)

__________________
gutt 1995, jente 1996, jente 1998, jente 2002, gutt 2005 og jente 2009
5barnsmor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-07, 08:36   #4
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.815
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pur lykke

Nydelig TM.

Mannen din høres akkurat like flott ut som min. Hverdagsomtanke, trygghet og tillit danker ut store ord og romantiske gester når som helst hos meg i hvert fall.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-07, 09:39   #5
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.555
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Pur lykke

Jeg kjenner den følelsen, TM (hvor pokker er tildene på Macen??). Nyt det, og ta vare på det!

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-07, 10:04   #6
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pur lykke

Jeg ble helt varm og god inni meg av å lese dette, og må bare si meg enig med Mammatuss, i at lykke aldri blir klissete. Du beskriver en hverdagslykke som er så varm og godt, og du beskriver det så godt.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-07, 10:06   #7
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Pur lykke

Herlig lesing, og jeg stoppet opp et øyeblikk og tenkte på mine da jeg leste det.

Kos deg!

Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-07, 10:12   #8
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.500
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pur lykke

fikk tårer i øynene jeg, fin lesning.

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-07, 11:13   #9
lille my
Erfaren
 
lille my sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 1.048
lille my er populærlille my er populærlille my er populærlille my er populær
Standard

Sv: Pur lykke

Fint å lese.
Kjekt at du vil dele gleden med oss.

__________________
Lille my med 3 skjønne gullunger
1998,2001 og 2003.
lille my er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-07, 11:14   #10
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pur lykke

Så nydelig du beskriver familielykken din.

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-07, 11:17   #11
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Pur lykke

  Svar med sitat
Gammel 01-10-07, 13:27   #12
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.984
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pur lykke

Vakkert innlegg.
Du er heldig og vet det.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-07, 13:52   #13
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.087
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pur lykke

Ble jammen meg litt våt i øyekroken jeg også, et flott innlegg.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-07, 21:33   #14
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.227
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Pur lykke

Et nydelig innlegg om hvor herlig livet kan være. Jeg er også svak for sovende gutter

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-07, 21:37   #15
Schnuppa
Livsnyter
 
Schnuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.507
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Pur lykke

Fantastisk herlig å lese. Så bra at du er så klar over hvor heldig du er.
Tusen takk for at du delte den herlige familien din med oss og lot oss få et innblikk i din glede. Jeg ble veldig lykkelig av å lese dette og det fikk meg til å tenke på min egen lykke og familie.
Tusen takk!

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-07, 21:38   #16
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pur lykke

Så herlig skrevet. Og enda bedre er det at du klarer å kjenne etter hvor godt du har det

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-07, 21:45   #17
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.793
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pur lykke

Ta vare på dette innlegget, og ta det fram når ting ikke er like rosenrødt. Det er viktig å stoppe opp, og ta seg tid til å kjenne på lykken og nyte øyeblikket!

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-07, 21:47   #18
Noba
🎈
 
Noba sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.790
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pur lykke

Ikke klissete ~TM~, bare varmt og rørende og nydelig å lese

__________________
Frøkna (mai 03) og Junior (mars 07)

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-07, 21:51   #19
Marge
Bør lage seg en tittel selv
 
Marge sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 3.669
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Sv: Pur lykke

Herlig å lese . Jeg har også tre gutter jeg ikke kan se meg mett på, det beste jeg vet er å studere de mens de sover, 3 gutter som er bare mine

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no