Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinoff: Barn som blir borte

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-10-07, 21:02   #1
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.608
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Spinoff: Barn som blir borte

Etter at disse barna ble borte fra barnehagen var det flere som reagerte på at ikke politiet ble kontaktet, i hvert fall ikke tidlig i forløpet. Kom jeg å tenke på skolen. Hva bør skolen skal gjøre når barn blir borte? Skal de kontakte politiet? Etter hvor lang tid? Jeg tenker på barneskolen men mest på de minste trinnene opp til 4 kl.

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 21:08   #2
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.608
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spioff: Barn som blir borte

Jeg opplevde flere ganger i fjor når min mellomste gikk i første klasse at hun stakk av. Jeg fikk flere ganger telefon på jobb. "S.... har stukket av og vi finner henne ikke. Hva skal vi gjøre?" Det var spesielt i forbindelse med den ukentlige uteskoledagen at hun stakk av. Hun kunne rekke å gå flere km, opptil 2-4 km, før de fant henne. Det er langt for en førsteklassing. Det var et dårlig miljø i klassene preget av mye vikarer, urolige barn og de voksne hadde generelt lite kontrol og min jente likte seg ikke.

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 21:12   #3
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spioff: Barn som blir borte

I vår hadde jenta vår skoleavslutting oppe i marka. De overnattet i lavvo.

På dagtid var det tre gutter som kom vekk fra resten, og en intens leteaksjon ble satt i gang, av lærere og de foreldrenen som var med.

Guttene kom til rette etter 40 minutter, og det var i følge lærer 5 minutter før de var pliktet til å varsle skolen, som igjen ville varsle politi, og hele apparatet ville blitt satt i gang.

Om dette er en generell regel, eller om det er individuelt fra skole til skole, det aner jeg ikke.

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 22:37   #4
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.608
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spioff: Barn som blir borte

Jeg vet ikke pm det er en regel. Her ringte de til meg og var temmelig rådville. Tenk å spørre meg om hva de skal gjøre!

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no