Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Usikker på hvilken vogn jeg skal velge

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-01-09, 00:11   #21
Malus
lurer
 
Malus sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Innlegg: 3.842
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velge.

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Hm, og der utgikk OTH sin igjen. Syns babyen kan få ligge i bag til våren, eller er det bare tull? Er sportsdelen der lun nok da?

Vi byttet til sportsdel da A var 5 mnd, og det syns jeg var helt uproblematisk. Med en sportsdel som gir god liggestilling og en vognpose, så kan små barn ligge veldig fint og lunt i en sportsdel. Hadde forøvrig vendbar sportsdel (Mutsy), og likte det veldig godt.

__________________
Tre fininger : 07 - 09 - 11
Malus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-09, 00:11   #22
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velge.

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg ville satt trillekomfort foran det å kunne vende setet.

Det kommer an på hvor mye man skal bruke vogna. Og hvor.
I storbyjungelen mener jeg bestemt at man bør ha barnet vendt mot den som triller, det er så mange inntrykk. Også kommer det an på barnet, noen nekter å trilles annet enn forovervendt.

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-09, 00:11   #23
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velge.

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

OTH-baggen er like stor som Emaljunga sin, mer eller mindre. Den er ikke spesielt liten.

Ikke særlig liten, men veldig grunn. Ungen ligger veldig langt opp.

(forøvrig har jeg garantert kjøpt OTH om jeg skulle hatt bagvogn nå...)

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-09, 00:12   #24
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velge.

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

OTH har liten bag. For liten for en julibaby til å ligge i gjennom vinteren. Da må nok babyen over i sportsdelen i løpet av vinteren.

Kjenner fler som har brukt den vinteren igjennom.. kommer helt ann på størrelsen på barnet.. bagen er som sagt heller ikke spesielt liten om man sammenligner med andre vognmerker.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-09, 00:12   #25
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velge.

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg har hatt noen vogner. Kan si at en lett trehjuling med forhjul som kan låses er MYYYYE lettere å trille enn en tyngre firhjuling, på snøføre.

Det er jeg helt uenig i. Den eneste gangen jeg tenker over at en trehjuling er lettere å trille enn firhjuling er når den skal svinges og manøvreres i f.eks butikker. Da er trehjulingen genial. På tur på snøføre tar jeg mye heller en firhjuling.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-09, 00:16   #26
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velge

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Jeg er ikke avhengig av å klare meg med en vogn nei.
Og jeg ser helt klart fordelen med blikk-kontakt.

Men har du alltid brukt OTHen når du har vært ute på farten? Bruker di den da med eller uten bag? Kan små babyer sitte i den uten bag?

Og her jeg bor er det ganske mye snø og slaps på vinteren når jeg skal trille i nærområdet. Så da er kanskje 4 hjul tingen untatt når jeg skal ned til sentrum eller til byen?

Phu.... Akkurat nå kjennes det som en litt umulig oppgave å velge vogn...

Alltid OTH-en når jeg er på farten ja. Veldig lett å ta av og på bagen, men sittedelen bør ikke brukes på babyer under 6 mnd, fordi ryggen ikke kan legges helt ned. Men det er ikke umulig med Simo Kombi i bilen altså.
1 stk lekker OTH og 1 stk Simo Kombi er en uslåelig kombinasjon du neppe vil angre på. Jeg elsker at Simoen er så solid og god!

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-09, 00:21   #27
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velge.

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Ikke særlig liten, men veldig grunn. Ungen ligger veldig langt opp.

(forøvrig har jeg garantert kjøpt OTH om jeg skulle hatt bagvogn nå...)

Tja.. mener det ikke er så stor forskjell jeg. Kommer i allefall an på modellen da såfall.


Denne feks. 19cm dyp. Samme som OTH.

http://www.toffeliten.no/index.php?m...roducts_id=625

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-09, 00:22   #28
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velge

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Alltid OTH-en når jeg er på farten ja. Veldig lett å ta av og på bagen, men sittedelen bør ikke brukes på babyer under 6 mnd, fordi ryggen ikke kan legges helt ned. Men det er ikke umulig med Simo Kombi i bilen altså.
1 stk lekker OTH og 1 stk Simo Kombi er en uslåelig kombinasjon du neppe vil angre på. Jeg elsker at Simoen er så solid og god!

Du er veldig overbevisende da, Amelie
Hvilke andre typer vogn enn Simo er det som har bag som kommer til å passe vinteren igjennom da? Jeg syns den er litt tung altså... Har trillet den et par ganger tidligere...

Og så må jeg trille Peder igjen for å kjenne ja, eller kanskje på butikken i morgen? Tenkte vi skulle begynneå titte litt da..

Har folk på slike butikker peiling egentlig? Eller bør jeg høre på dere i stedet?

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-09, 00:22   #29
Malus
lurer
 
Malus sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Innlegg: 3.842
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velge

Har ikke TFK lang bag?

__________________
Tre fininger : 07 - 09 - 11
Malus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-09, 00:23   #30
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velge

TFK har en av de største bagene ja! Og lengst liggedel på sportsdelen.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-09, 00:23   #31
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velge

Det du kan gjøre da. Kjøp en bagvogn mens babyen er liten. Så selger du den og kjøper en OTH når h*n kan sitte selv.

:løst:

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-09, 00:24   #32
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velge

TFK er stygg også.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-09, 00:25   #33
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.631
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velge

Vi har en Bugaboo Cameleon, og jeg er strålende fornøyd med den! Den kan brukes begge veier, er superlett å trille, lett, lett å slå sammen, og tar liten plass sammenslått. Alt sammen viktige kriterier for oss. Vi har vinterhjul, som vi bruker når det er dyp snø, og når vi går i ulendt terreng. (Veldig lett å skifte hjulene også.)

Må dog ta forbehold om at vi kun har brukt sportsvogndelen, siden ullungen var nesten to år gammel da vi fikk henne.

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-01-09, 00:26   #34
Ami
kamelkonsument
 
Ami sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Fjordland
Innlegg: 2.775
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velge

Akk, den perfekte vogna finnes dessverre ikke. Men til bybruk er Bugaboo Cameleon det nærmeste jeg har kommet. Til terrengbruk - ikke så bra. Man kan riktignok vippe styret og få de store hjulene foran, men da blir det litt smalt der du skal gå, mellom de små hjulene. Men har dere lite snø, og har du lite planer om å trave rundt på skogsvei er denne vogna brilliant. Noe av det beste ved den, ved siden av at den er så lett, er at du har barnet mot deg når du går over til sportsvogn. Det er alfa og omega for meg. Ulempen med den er de små hjulene foran på ujevnt terreng/dårlig føre, handlebag under vogna vanskelig tilgjengelig når man har bagdelen på, at den må deles i to når du skal ha den inn i bil. Men det er jo en vanesak. Det ideelle er å ha to vogner. En som du har liggende i bilen, og en svær bagvogn til hjemmebruk. jeg vurderer å bytte ut Bugaboo Cameleonen min med en mindre vogn (med ansikt-til-ansikt-mulighet, kanskje Bugaboo Bee) som bare bor i bilen, da vi har ...øh... to andre vogner som oppfyller terrengkrav.

Du sier at babyen kommer i juli, noe Amisønnen også gjorde. Han er straks 6 mnd, og begynner å bli temmelig nysgjerrig på omverdenen - og vi har såvidt begynt på januar. Det er nok ikke lenge før vi må over i sportsdelen. Jeg tror ikke du kommer til å bruke bagdelen helt til neste vår, altså. Men man kan jo aldri vite.

__________________
Amidatter '06, Amisønn '08
"Life is what passes you by while you're busy making other plans." John Lennon

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-09, 00:27   #35
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velge

Du bør absolutt høre på oss. Jeg har iallefall satt meg grundig inn i det - og det tar tid! - og trillet Simo Kombi, Easywalker (altfor lite lun sportsvogn), OTH, Bugaboo (solgte etter 5 mnd) og et par søskenvogner.
I barneutstyrsforretningene er de som regel for objektive, med liten egenerfaring.

Det er forresten også sagt endel om viktigheten av å ha barnet vendt mot den som triller.

TFK er visstnok også ok på mange måter, men vet lite om den. Men har ikke helt likt designet.

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein


Sist redigert av Amelie : 03-01-09 kl 00:33.
Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-09, 00:30   #36
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velge

Buggis er ikke god for oss lave. Synes jeg. Jeg er 165, og når jeg har håndtaket stilt inn så lavt som jeg synes jeg må, så går jeg og sparker i vogna.

Jeg tror jeg hadde gått for OTH. Eller S3.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-09, 00:30   #37
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velge.

Opprinnelig lagt inn av Kanne, her.

Det er jeg helt uenig i. Den eneste gangen jeg tenker over at en trehjuling er lettere å trille enn firhjuling er når den skal svinges og manøvreres i f.eks butikker. Da er trehjulingen genial. På tur på snøføre tar jeg mye heller en firhjuling.

Man må selvfølgelig låse hjulet når man skal bruke den på snøføre. Ellers går vognen bananas.
Men en lett vogn er uansett lettere på snøføre enn en tung.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-09, 00:32   #38
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velge

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Det du kan gjøre da. Kjøp en bagvogn mens babyen er liten. Så selger du den og kjøper en OTH når h*n kan sitte selv.

:løst:

Det er faktisk en løsning det.

Hva med en duovogn OG en vogn type OTH eller bee eller hva den nå het da?
Jeg ser for meg en douvogn som bedre sovevogn med sportsdelen i enn en sånn OTH?

Jeg ser i bhg jeg jobber at noen sover i trehjulinger, men jeg må inrømme at det ser bedre ut å sove i en vanlig sportsvogn del til duovognene...

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-09, 00:33   #39
Ami
kamelkonsument
 
Ami sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Fjordland
Innlegg: 2.775
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velge

Amelie har noen veldig gode poenger.

__________________
Amidatter '06, Amisønn '08
"Life is what passes you by while you're busy making other plans." John Lennon

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-09, 00:33   #40
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velge

Stokke Xplory.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no