Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Klassetur 10. klasse

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-09-19, 10:55   #11
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Klassetur 10. klasse

På en skole i området har de tradisjon om å reise med hvite busser. De har pleid søke rotary om støtte til dette. Det er fint om en organisasjon av frivillige som rotary er vil bidra og gjøre så elevene ikke trenger så mye dugnad. Men så forsøkte jeg løfte dette med gratisprinsippet og annet fra debaten til rotary. De var overhdet ikke lydhøre for at det kunne være problematisk for noen. Jeg fikk ikke mye gehør for at det er problematiske sider ved dette også. Nå må en frivillig organisasjon bruke pengene som de vil og de hjelper til så en gruppe ungdom får en viktig opplevelse som det de er med hvite busser, jeg skulle bare ønske de så at dette også er en del av en større debatt.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
 

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no