Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Klassetur 10. klasse

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-09-19, 23:25   #41
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.315
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Klassetur 10. klasse

Her reiser min til Berlin i høstferien. Her har kvar jobba inn til seg sjølv, ikkje ein felles pot. Så til slutt endte det på 6700,- pr elev. Og så kjem lommepenger i tillegg. Der har dei satt eit maks tak på 2000,- Me snakker om 4 dager.

Eg er imot heile opplegget, men er blitt nedstemt heile veien. No ser det ut til at eg må kjempe den kampen ein gong til, har ein tiendeklassing til neste år og.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-19, 00:36   #42
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Klassetur 10. klasse

Jeg nektet ungen å dra på ekskluderingstur i høstferien. Så det følger av det at også øvrige barn i familien blir nektet. Når det er sagt, hørte ingenting om det etter den høstferien. Det var selvfølgelig kjipt å ha kjipe foreldre før turen, men det virket som det ikke spilte noen rolle etterpå om man hadde vært med eller ei.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-19, 01:03   #43
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klassetur 10. klasse

Jeg er veldig glad for at ungdomsskolen her har lagt seg på et fornuftig og overkommelig nivå. Her reiser 10. trinn til Evje. Det blir ikke dyrere enn at vi kommer i havn med lett dugnadsarbeid. Poden spurte nettopp hvorfor noen skoler reiser på «kule utenlandsturer», og vi fortalte ham hva det hadde krevd av innsats for å få det til. Han var enig i at det ikke hørtes greit ut.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-19, 08:29   #44
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.481
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Klassetur 10. klasse

Opprinnelig lagt inn av Hjertensfryd, her.

Her reiser min til Berlin i høstferien. Her har kvar jobba inn til seg sjølv, ikkje ein felles pot. Så til slutt endte det på 6700,- pr elev. Og så kjem lommepenger i tillegg. Der har dei satt eit maks tak på 2000,- Me snakker om 4 dager.

Eg er imot heile opplegget, men er blitt nedstemt heile veien. No ser det ut til at eg må kjempe den kampen ein gong til, har ein tiendeklassing til neste år og.

Vi har en felles pott, det endte heldigvis slik, men jeg tror jeg må kjempe kampen videre i år, for spesielt 2 av fedrene er helt i mot. Jeg har hørt at man ikke har lov å samle inn til en selv, men jeg trenger jo å finne ut hvor det står.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-19, 08:37   #45
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Klassetur 10. klasse

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Vi har en felles pott, det endte heldigvis slik, men jeg tror jeg må kjempe kampen videre i år, for spesielt 2 av fedrene er helt i mot. Jeg har hørt at man ikke har lov å samle inn til en selv, men jeg trenger jo å finne ut hvor det står.

Skal se om jeg kan finne noe konkret om det fra vår skole.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-19, 08:37   #46
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Klassetur 10. klasse

Opprinnelig lagt inn av Hjertensfryd, her.

Her reiser min til Berlin i høstferien. Her har kvar jobba inn til seg sjølv, ikkje ein felles pot. Så til slutt endte det på 6700,- pr elev. Og så kjem lommepenger i tillegg. Der har dei satt eit maks tak på 2000,- Me snakker om 4 dager.

Eg er imot heile opplegget, men er blitt nedstemt heile veien. No ser det ut til at eg må kjempe den kampen ein gong til, har ein tiendeklassing til neste år og.

Her tror jeg de bevist gjør det vanskelig for folk å protestere. De innkaller til fellesmøte, selger turen for alt det er verdt og så avgjøres det ved håndsopprekking etterpå. Det rare er at etter dette møtet er det null problem å sende fellesmailer til hele trinnet, jeg syns vel egentlig at det kunne blitt avgjort ved å sende en spørreundersøkelse på mail, så får man svar fra de som ikke kommer på møtet og ingen føler sosialt press til å rekke opp hånden.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-19, 18:14   #47
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klassetur 10. klasse

En av fordelene med privatskole der, ser jeg. Klasseturen til Berlin er «gratis» (betalt inn over skolepengene).

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-19, 21:02   #48
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.315
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Klassetur 10. klasse

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Vi har en felles pott, det endte heldigvis slik, men jeg tror jeg må kjempe kampen videre i år, for spesielt 2 av fedrene er helt i mot. Jeg har hørt at man ikke har lov å samle inn til en selv, men jeg trenger jo å finne ut hvor det står.


Eg vil veldig gjerne få ein liten dult, dersom nokon finner ut at det ikkje er lov å samle inn til kvar enkelt.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-19, 21:45   #49
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Klassetur 10. klasse

Det står mer om gratisprinsippet på udir.no.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-19, 21:52   #50
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Klassetur 10. klasse

Står her

https://www.udir.no/regelverkstolkni...atisprinsippet

Så er det naturligvis endel som gjør masse krumspring for å komme unna, feks ved å arrangere i skoleferien. Da er det en privat ferietur, og det følger av det, tenker jeg, at det ikke er tema på skolen, i klassegruppa på face, på foreldremøter osv., og at lærerne ikke er med. Så kan man jo lure på hvorfor det plutselig er viktig å dra på privat ferietur med klassekameratene når det ikke har vært det før, det er jo en annen sak. Noen skoler roter det til for seg ved å gi lærerne «fri med lønn». Da kan det jo være interessant hvilken status de mener lærerne har om det skjer noe på turen, om skolen har ansvar for deres yrkesutøvelse, hvilke regler som gjelder ifht alkohol, om de er dekket som yrkesskade når de har «fri» eller hva.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-19, 21:57   #51
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.481
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Klassetur 10. klasse

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

Står her

https://www.udir.no/regelverkstolkni...atisprinsippet

Så er det naturligvis endel som gjør masse krumspring for å komme unna, feks ved å arrangere i skoleferien. Da er det en privat ferietur, og det følger av det, tenker jeg, at det ikke er tema på skolen, i klassegruppa på face, på foreldremøter osv., og at lærerne ikke er med. Så kan man jo lure på hvorfor det plutselig er viktig å dra på privat ferietur med klassekameratene når det ikke har vært det før, det er jo en annen sak. Noen skoler roter det til for seg ved å gi lærerne «fri med lønn». Da kan det jo være interessant hvilken status de mener lærerne har om det skjer noe på turen, om skolen har ansvar for deres yrkesutøvelse, hvilke regler som gjelder ifht alkohol, om de er dekket som yrkesskade når de har «fri» eller hva.

Her har kommunen bestemt at ingen får reise på tur i skoletiden, ingen lærere får være med. Men vi møtes jo på skolen for å diskutere turen (uten lærere så klart), det er jo en naturlig gruppe som reiser selv om det er i høstferien eller vinterferien. Så jeg syns jo derfor at vi burde samle inn til tur felles og at alle får være med uavhengig om de har vært til stede på alle dugnader, at det ikke samles beløp i tilegg til hver enkelt osv.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-19, 22:00   #52
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Klassetur 10. klasse

Opprinnelig lagt inn av Hjertensfryd, her.

Eg vil veldig gjerne få ein liten dult, dersom nokon finner ut at det ikkje er lov å samle inn til kvar enkelt.

Opplæringsloven paragraf 2-15 hvis jeg ikke husker helt feil nå.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-19, 22:21   #53
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.481
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Klassetur 10. klasse

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Opplæringsloven paragraf 2-15 hvis jeg ikke husker helt feil nå.

Så vidt jeg skjønner er det kun når skoleturen foregår i skoletiden at gratisprinsippet slår inn. For vår del så foregår ikke turen i skoletiden og dermed er jeg avhengig av å finne noe annet.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-19, 22:53   #54
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.315
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Klassetur 10. klasse

Samme her. Dei bruker høstferien til turen.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-19, 09:34   #55
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.240
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Klassetur 10. klasse

Dette er så ugreit.
Polentur her, 120 barn på trinnet. Jeg sa veldig tydelig og klart fra. Mange dom ikke hilser på meg etter det. Men tur blir det. Koster 5000 ca.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-19, 09:55   #56
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.959
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Klassetur 10. klasse

Her er det Polentur i høstferien. Jeg vet ikke helt hva jeg synes, for på den ene siden så er dette en tur jeg lenge har hatt lyst å reise på selv, men på den andre siden så er det dette med gratisprinsippet og alle skal med. De har vært gode å tilrettelegge for dignader slik om man er aktiv på disse så er det ikke mye man må ut med selv.

Jeg og guttungen er med på denne turen i år og det er mange foreldre og besteforeldre som skal være med. Men det er jo noen som reiser uten voksne slik som det ser ut nå får hver voksen ansvaret for en ekstra unge. Kontrakter er underskrevet og brudd på vilkårene fører til hjemsending med voksen på deres regning.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-19, 10:37   #57
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Klassetur 10. klasse

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Her er det Polentur i høstferien. Jeg vet ikke helt hva jeg synes, for på den ene siden så er dette en tur jeg lenge har hatt lyst å reise på selv, men på den andre siden så er det dette med gratisprinsippet og alle skal med. De har vært gode å tilrettelegge for dignader slik om man er aktiv på disse så er det ikke mye man må ut med selv.

Jeg og guttungen er med på denne turen i år og det er mange foreldre og besteforeldre som skal være med. Men det er jo noen som reiser uten voksne slik som det ser ut nå får hver voksen ansvaret for en ekstra unge. Kontrakter er underskrevet og brudd på vilkårene fører til hjemsending med voksen på deres regning.

Her er det sånn at hver ungdom enten må ha med en voksen eller at man selv må finne noen som er villig til å ta ansvar for ditt barn. Så bortimot alle har med en voksen og jeg føler at det er forventet. Noe som jo gjør at turen koster ca 15000 for en familie. Mer dersom man som voksen ikke ønsker å bo på 4-manns rom.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-19, 11:26   #58
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klassetur 10. klasse

Herlighet... Jeg har overhode ikke lyst til Polen på klassetur, og det som beskrives er jo nærmest (frivillig) tvang! Enorme summer og omgåelse av regelverk synes å være ganske vanlig, og jeg fatter ikke hvordan vi kom DIT? At det å gå i den offentlige skolen i Norge, også drar med seg dette klassetur-styret, som er en kilde til konflikt og stress allerede fler år før den gjennomføres?

Det er selvsagt bra at det legges opp til frivillighet på dugnader, og det gir sikkert en del mulighet til å tjene inn noe av kostnadene, men vi har jo diskutert en million ganger dette med at ikke alle har kapasitet til å være med på loppemarked og salg av bambusboksere.

Jeg synes både summene, tidspunktet og kravet om egen voksen er helt ille.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-19, 11:55   #59
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.315
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Klassetur 10. klasse

Her er det ikkje krav om at alle skal ha ein vaksen med. Trur dei er 5 foreldre + reiseleder som er med her. Husker ikkje kor mange dei blei til slutt, men trur det er rundt 25 elevar.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-19, 12:02   #60
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klassetur 10. klasse

De 5 voksne, må de betale alt selv? For selv om de gjerne vil dra, og mer enn gjerne betaler, så er det jo ekskluderende for de som ikke har mulighet.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no