Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Frastålet kjoler i leid sommerhus

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-07-14, 22:29   #21
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Frastålet kjoler i leid sommerhus

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Men det er da vel ingen i tråden som har sagt noe som står i motsetning til dette?

Njaaa, synes utsagn om å skylde seg selv hentyder til at det er ens egen feil og at det bør aksepteres at folk stjeler og at det er ok at de tok dem.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-14, 22:59   #22
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Frastålet kjoler i leid sommerhus

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Njaaa, synes utsagn om å skylde seg selv hentyder til at det er ens egen feil og at det bør aksepteres at folk stjeler og at det er ok at de tok dem.

Det er jo ikke noen automatikk i det at man må skylde seg selv for å glemme ting er det samme som at det er greit at folk stjeler.

Jeg syns det er min egen skyld at ting blir borte fordi jeg glemmer dem. Det er jo ikke det samme som at jeg synes det på noen måte er greit å ta ting som andre har glemt igjen. Ser du ikke skillet der altså?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-14, 23:01   #23
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Frastålet kjoler i leid sommerhus

Jeg leser ingen som kan tolkes som at det er ok at de tok kjolene. Men hva mer enn å si i fra til NovaSol og forsikringsselskapet mener dere at man skal gjøre da? Det lokale politiet? Gapestokk på torget? Selvsagt er det surt, men uten fysisk bevis er det lite man kan gjøre. Det er langt i fra det samme som at man syns det ok å stjele.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-14, 23:03   #24
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Frastålet kjoler i leid sommerhus

Forsikringsselskapet hadde jeg ikke giddet å kontakte, tror jeg. Jeg vet ikke om noen forsikringer som dekker ting man glemmer. De kommer garantert til å si "må skylde deg selv".

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-14, 23:05   #25
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Frastålet kjoler i leid sommerhus

Nei, jeg hadde heller ikke giddet, men om man syns at "noe må gjøres" så er jo det i allefall noe man kan prøve på.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-14, 23:09   #26
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Frastålet kjoler i leid sommerhus

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Nei, jeg hadde heller ikke giddet, men om man syns at "noe må gjøres" så er jo det i allefall noe man kan prøve på.

Ja, det skader jo ikke å prøve.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-14, 11:57   #27
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Frastålet kjoler i leid sommerhus

Hvis man ser de gigantiske hittegodslagrene på hotellene rundt om, så er det jo tydelig at folk vanligvis ikke bryr seg om å hente et par barnekjoler.
http://www.vg.no/forbruker/reise/rei...ll/a/10064358/

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-14, 20:55   #28
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Frastålet kjoler i leid sommerhus

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Hvis man ser de gigantiske hittegodslagrene på hotellene rundt om, så er det jo tydelig at folk vanligvis ikke bryr seg om å hente et par barnekjoler.
http://www.vg.no/forbruker/reise/rei...ll/a/10064358/

Nå er det vel også ofte sånn at folk legger igjen ting med vilje også. Sånn som pocketbøker, håndklær og badeleker når man er i syden.

Jeg ville sagt fra til utleieformidler. Men ellers er det vel lite man kan gjøre og iallefall når det har gått litt tid og man nå befinner seg i et annet land.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-14, 21:48   #29
Smash
Impulsiv innimellom
 
Smash sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2.932
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Frastålet kjoler i leid sommerhus

Vi kommer vel ikke til å gjøre så mye med dette, annet enn å ikke leie hus av dette paret igjen. Mulig vi sier fra til NovaSol. Men jeg syns det er skikkelig surt, for det var fine kjoler og ungene skulle for en gangs skyld matche pga. familiebilder. Klart, vi kunne opplevd verre ting, så jeg skal vel ikke klage. Og vi hadde en strålende ferie, Makarska anbefales på det sterkeste. 😊

__________________
2002 2004 2008 2010
Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-14, 22:13   #30
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.872
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Frastålet kjoler i leid sommerhus

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Hvis man ser de gigantiske hittegodslagrene på hotellene rundt om, så er det jo tydelig at folk vanligvis ikke bryr seg om å hente et par barnekjoler.
http://www.vg.no/forbruker/reise/rei...ll/a/10064358/

Siterer VG: "Hva tenker du om gjesten som la fra seg puppene, eller - for å være pinlig nøyaktig - silikoninnleggene, sine på hotellrommet?"

Eh? Ingenting?
Hva er galt med det?
Og Fifty Shades? Så mange som har lest den, er det noe rart den er blitt glemt (som iphonen min så passende rettet til "horny"(!)) på et hotellrom?

Pytonslangen synes jeg er verre.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-14, 23:39   #31
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.551
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Frastålet kjoler i leid sommerhus

Slange er ille. Bøker er ikke glemt, de er bare ikke tatt med hjem, tenker jeg?

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no