Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Tips til billig ferietur i august/september

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-06-16, 14:20   #1
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.030
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Tips til billig ferietur i august/september

Venninna mi og jeg vil på en ukes husmortur i månedsskiftet august/september. Men det må være billig å reise og rimelig å bo. Og det må være i varmere strøk...basseng og balkongliv er å foretrekke. Ikke nødvendig med strand, men alltid kjekt om det er i nærheten.
Har dere gode tips?

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-16, 15:24   #2
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.891
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tips til billig ferietur i august/september

Order dere reisen selv, eller er charter å foretrekke?

Jeg synes charter er dyrt og tar mye av budsjettet. Tenker Apollo for Montenegro, StarTour for Sicilia. Litt dyrere i Kroatia og på Sardinia. Selvhushold er alltid billig.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-16, 15:26   #3
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.030
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tips til billig ferietur i august/september

Vi er åpne for det meste, men det er greit hvis det er transport til/fra flyplass.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-16, 18:39   #4
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.030
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tips til billig ferietur i august/september

Vi ønsker oss flere tips...
Og gjerne linker til gode nettsider.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-16, 20:28   #5
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.851
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tips til billig ferietur i august/september

Så herlig.
Flyprisene til Alicante og Malaga synker jo veldig etter sommeren. Ville fulgt med på de først. Legg inn søk på Momondo osv på konkrete datoer så får du mail ved prisendring.

Komplekset som vi bodde på i Fuengirola, rett utenfor Malaga hadde et minitog som kjørte gratis til byen.

Fra Alicante er det mange små koselige steder å bo. Det går helt sikkert bussruter. Sjekk bosted i feks. Santa Pola. Ligger kortest unna flyplassen. Torrevieja ligger litt lengre sør. Evt Villajoysa, ligger litt nord for Alicante.

Leilighet finner du alltid rimelig. Sjekk på hotels eller booking og sammenlign. Bor du et sted over 4-5 netter så får du ofte en natt gratis.
Evt book via Finn.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-16, 23:46   #6
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.030
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tips til billig ferietur i august/september

Ah, takk for gode tips GinaK!
Ja, det skal bli herlig. Ikke venninna mi eller jeg har noe særlig ferie i sommer. Jeg har bare en uke og hun er syk og kan ikke reise noe akkurat nå. Så vi trenger en gulrot å se fram i mot kjenner vi.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-16, 00:17   #7
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.446
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tips til billig ferietur i august/september

Hvis dere vil ha det enkelt og avslappende å orge tur så hadde jeg ventet til tilbudene på charterreiser kommer. Rett etter skoleferien er lavsesong de fleste steder, og det er alltid mange billige reiser den perioden. Jeg ville vurdert reisetidspunkt, reiselengde og varme hvis jeg skulle reist på en slik tur.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-16, 04:23   #8
Meiose
Aktiv
 
Meiose sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 155
Meiose er litt kulMeiose er litt kul
Standard

Sv: Tips til billig ferietur i august/september

Jeg og ungene reiser til Albania på onsdag, det er billig, god mat og fine folk. Var alene på charter der i fjor, leier leilighet i år. Anbefales, særlig til deg som elsker sjømat!

Meiose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-16, 07:23   #9
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tips til billig ferietur i august/september

www.restplass.no

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no