Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Paris for dummies (+ Eurodisney)

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-06-16, 18:59   #1
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.754
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Paris for dummies (+ Eurodisney)

Mor, far og barn 14 og 11. Ikke spesielt museumsinteresserte barn.

Hva skal vi se/ gjøre?

Hva og hvor bestiller vi forhåndsbestillinger/ fasttrack for severdigheter. jeg tenker Eiffeltårnet spesielt og muligens katakombene.


Euro Disney: Hva gjør vi for å unngå de verste kører? Har hørt rykte om noe slots eller fasttrack som er gratis?

Forslag og tips tas i mot her.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-16, 19:05   #2
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.927
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Paris for dummies (+ Eurodisney)

Henger også her Vi skal akkurat samme steder

Vi skal kun ha en dag i selve Paris. Da vil barna opp i Eiffeltårnet og så tenker vi på Notre Dame, samt Berthillon is rett bak katedralen. Tror det er mer enn nok for en dag egentlig.

Vil gjerne ha tips om Eiffeltårnet... Er det lange køer på å komme seg opp? Sist gang jeg var der (leeenge siden), så var det egentlig ikke det.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-16, 19:11   #3
Hot Lips
kissable
 
Hot Lips sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3.694
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: Paris for dummies (+ Eurodisney)

Eiffeltårnet: Fasttrackbillettene legges ut tre (?) måneder før, og blir revet bort. Men det gikk veldig fint å stå i lang kø mens vi så på livet og spiste crepes. Vi sto nok ihvertfall halvannen time. Anbefaler å gå på kvelden, sånn at man er oppe i tårnet når det mørkner og byen lyser opp. Magisk! Og bonus for mor at det er en bitteliten champagnebar på toppen.

__________________

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-16, 19:21   #4
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.927
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Paris for dummies (+ Eurodisney)

Opprinnelig lagt inn av Hot Lips, her.

Eiffeltårnet: Fasttrackbillettene legges ut tre (?) måneder før, og blir revet bort. Men det gikk veldig fint å stå i lang kø mens vi så på livet og spiste crepes. Vi sto nok ihvertfall halvannen time. Anbefaler å gå på kvelden, sånn at man er oppe i tårnet når det mørkner og byen lyser opp. Magisk! Og bonus for mor at det er en bitteliten champagnebar på toppen.

Jepp, det ser jeg nå Da lurer jeg på hva vi gjør egentlig. Jeg kan ikke stå i kø, men mann og barn kan jo (så kan jeg komme når de er fremst i køen). Ser det står at er man der en halvtime før det åpner, så er det veldig bra. Kunne godt tenke meg det på kvelden også, selv med liten pjokk. Vi skal i starten av juli.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo

Sist redigert av IzziCreo : 20-06-16 kl 19:28.
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-16, 21:53   #5
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.754
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Paris for dummies (+ Eurodisney)

Vi tenkte muligens å gå opp. Da går man opp til et platå og så er det heis videre? Det koster å gå opp også, ja? Regner med det.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-16, 21:55   #6
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Paris for dummies (+ Eurodisney)

Gå trappene! Lite kø og fin opplevelse. Slett ikke slitsomt. Du kan gå opp til andre nivå, og evt. ta heis til tredje (siste). Den billetten kan du kjøpe der oppe.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-16, 22:16   #7
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.351
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Paris for dummies (+ Eurodisney)

Tror vi gikk opp trappene, kan ikke huske det var noe problem.

Kos dere! Paris er flott. Jeg ville tatt en båttur på Seinen og besøkt Notre Dame.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-16, 22:23   #8
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.917
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Paris for dummies (+ Eurodisney)

Støtter forslaget om å gå trappene. Går mye raskere enn å stå i halvannen time og vente på en heis, rimeligere og mye morsommere fordi man virkelig får opplevelsen av tårnet.

Vi likte veldig godt Ile-St. Louis (tror jeg den heter) som er den øyen i Seinen som ikke har Notre Dame. Morsomme gater med masse små butikker.

Vi var i EuroDisney i høstferien og da var det ingen køer, så hvordan det ellers er vet jeg lite om. Men rådet er å bli helt til det stenger, for fyrverkeriet om kvelden var virkelig spektakulært.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-16, 22:38   #9
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.754
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Paris for dummies (+ Eurodisney)

Takk for tips!

I Disney har jeg hørt noe om at man henter en slot til de mest populære attraksjonene, men husker ikke helt detaljene. Noen som vet? Og det er to parker er det ikke? Vi skal være i området i tøó døgn, tre netter. En dag i hver park?


Hvor er den restauranten i Tårnet?

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-16, 23:01   #10
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.917
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Paris for dummies (+ Eurodisney)

Vi spiste på den lille kafeteriaen og den var overraskende rimelig og bra. Og med utsikt.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-16, 01:43   #11
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.927
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Paris for dummies (+ Eurodisney)

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Takk for tips!

I Disney har jeg hørt noe om at man henter en slot til de mest populære attraksjonene, men husker ikke helt detaljene. Noen som vet? Og det er to parker er det ikke? Vi skal være i området i tøó døgn, tre netter. En dag i hver park?


Hvor er den restauranten i Tårnet?

Vi har tidligere vært 4 dg i parkene tror jeg. Blir 3 denne gangen. En dag pr park er litt snaut synes vi, men vi er slik at når vi først drar dit, så skal barna (og vi) få ta de rides'ene som er nok ganger til at vi er fornøyde
Hvis det er som før, så trekker man FastPass i en automat utenfor, og så kommer man tilbake til en gitt tid som står på billetten. Du kan fortsatt ende opp med å vente litt, men ikke så lenge. Tror du bare kan inneha et FastPass om gangen.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-16, 12:03   #12
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.754
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Paris for dummies (+ Eurodisney)

Vi har ikke mer enn to døgn der, så det blir ikke mer.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-16, 18:07   #13
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.754
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Paris for dummies (+ Eurodisney)

Flere tips? Kjøper man billetter til Disney på forhånd? Lurest å kjøpe på offisiell side?

Hva med katakombene? Har jeg ikke lest noe her inne om de, at de var vedt å se, men lang kø?

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-16, 19:15   #14
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.014
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Paris for dummies (+ Eurodisney)

Først må jeg fraråde dere å reise til Disneyland Paris i år. Det er jubileum neste år, så de har stengt nesten alle de mest populære attraksjonene og fornyer dem. Det er mange avstengte områder generelt sett akkurat nå, så det er ikke like pent der som det pleier. Jeg pleier å reise i høstferien, men dropper det i år. Jeg har lest mange rapporter om skuffede personer (er såpass interessert at jeg vanker på Disneyforum).

Jeg har ikke prøvd det, men det skal finnes andre fine parker i området - Asterix-parken bl.a.

Hvis dere skal allikevel, er det også et spørsmål hvor dere skal overnatte? Bor man på Disneyhotell, er det dyrt, men billettene er inkludert, man er i gåavstand, og man slipper inn i parkene 2 timer før andre. Bor man i Paris, har jeg forstått at man må være tidlig ute, for å prøve å få unna det man helst vil før køene blir for ille. Billetter må absolutt kjøpes på forhånd. Gå inn på en av disneylandparis.com-sidene. Alt sendes elektronisk, så sjekk prisene i de forskjellige landene, og kjøp der du finner beste pris.

For å unngå de verste køene, er det viktig å holde seg unna onsdager og helgene. Barn i Paris har enten halvdag på skolen på onsdager eller fri. Jeg husker ikke, men det er markant økning i antall gjester. Helgene er ille, og jeg har ikke vært der i helgen på mange år.

Jeg kan en god del om parkene, så kom med konkrete spørsmål, så kan jeg hjelpe.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-16, 19:50   #15
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.754
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Paris for dummies (+ Eurodisney)

Vi har booket hotell i Disneyområdet for evigheter siden så dit må vi nå. Skal ikke bo på DisneyTM, men et hotell 1 km unna, sånn ca.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-16, 20:39   #16
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.014
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Paris for dummies (+ Eurodisney)

Jeg mener å huske at jeg leste at de hadde tilbud på dagsbilletter på den franske Disneylandsiden, så det er verdt å sjekke.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-16, 21:01   #17
Nefertiti
Aktiv
 
Nefertiti sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 170
Nefertiti er litt kulNefertiti er litt kul
Standard

Sv: Paris for dummies (+ Eurodisney)

Vi har akkurat kommet tilbake til hotellet etter en hel dag i Disneyland Paris, så jeg kan prøve å gi noen tips Vi er en familie på fire, barn som er 13 og 10.

For oss var en dag i Disneyland helt perfekt, og egentlig mer enn nok. Imorgen bruker vi dagen i Walt Disney studios, dvs. vi er her to dager totalt.

Vi bor på et hotell ca 10 min unna med buss, gratis shuttlebus kjører hele dagen frem og tilbake. Veldig praktisk. Idag dro vi til parken ca kl. 10, det var ikke spesielt mye folk og nesten ikke kø ved inngangen. Vi kjøpte billetter på forhånd, printet dem ut og vekslet dem inn i billetter i en automat rett ved inngangen.

Vi ruslet rundt i parken og tok alt på sparket etterhvert. Det var ikke lange køer, de fleste ting fikk vi kommet inn på etter 5-15 min venting. Vi prøvde ikke Indiana Jones eller Space Mountain, der var det nok litt lengre kø (men mulig med Fast pass). Vi brukte Fast Pass på Buzz Lightyears laser (dvs bestilte en tid for inngang, gjøres i automat utenfor attraksjonen), det var gøy og anbefales gjerne Ellers likte vi ekstra godt Small World, Pirates of Carribean og Disney & Pixar Short Stories. Og så stilte vis oss opp og så på paraden kl. 17.30, den går hver dag og er verdt å vente på.

Det stemmer at flere av de største attraksjonene var stengt for oppussing. Men vi hadde så mye annet å gjøre at vi ikke synes det gjorde noe. Men det skal sies at mine to barn nesten er mer glad i å bare "være i parken", se på slottet og bygningen, titte i butikker, osv. som å kjøre ting. Hvis man er veldig opptatt av fart og spenning er det sikkert litt dumt at noe mangler. Vi rakk ikke Yedi show (i Videopolis til faste tider), men vurderer å gå imorgen for det så kult ut. Så mitt tips er å få tak i et program ved inngangen et sted (i tillegg til kartet som deles ut), og følge med på hva som skjer når av sånne ekstrating.

Vi har fyrverkeriet ved stenging til gode, tenker å prøve å få det med oss imorgen kveld.

For oss bærer turen videre til sentrum av Paris for overnatting og mer bynære severdigheter etterhvert. Gøy med Dinsey men enda bedre museer og by, synes jeg. Men artig å ha vært her!

__________________
Lesehesten 03 og Sportyturbo 06
Nefertiti er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-16, 22:41   #18
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.754
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Paris for dummies (+ Eurodisney)

Samme som oss da, vi gleder oss! Takk for tips. Vi reiser ikke før senere i juli og da har nok større deler av Europa fellesferie, mais c`est la vie.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-16, 23:51   #19
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.351
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Paris for dummies (+ Eurodisney)

Jeg har venner som var i Asterix parken for mange, mange år siden og likte den godt. Bare et tips.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no