Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Liseberg - hvilke billetter trenger vi?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-05-18, 21:13   #1
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.409
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Liseberg - hvilke billetter trenger vi?

Vi skal til Liseberg til helga, og såvidt jeg skjønner så bør eldstemann og mannen kjøpe "store åkpass" + entré, evnt altiett-pass.

Men hva med lillebror på 5 år, og meg? Vi er litt mer pysete begge to, men vi vil jo kjøre, vi også. Lille åkpass? Eller sånn kuponghefte? Eller er det like greit å kjøpe stort åkpass til alle? Minsten er 110 cm.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-18, 22:04   #2
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liseberg - hvilke billetter trenger vi?

Jeg ville kjøpt alt i ett på nett til alle og benyttet dere av muligheten til expresspass til mannen og eldste. Da kan dere la dem få deres express også, på de store greiene.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-18, 09:45   #3
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.409
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Liseberg - hvilke billetter trenger vi?

Kjøpe på nett er smart, altså?

Jeg syns det var svindyre billetter, men klart, det er jo bare dumt å ikke få gjort det vi har lyst til når vi først er der. Spørsmålet er bare hva vi kommer til å ha lyst til?

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-18, 10:10   #4
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liseberg - hvilke billetter trenger vi?

Jeg ville absolutt kjøpt på nett. I alle fall i høysesong er de ekspresspassene gull verdt, særlig når man er en familie der kun noen vil kjøre det skumleste. Da slipper man at de som vil kjøre det står kontinuerlig i kø. Det kan jo også hende dere alle vil ha noe der køen er lang, for eksempel FlumeRide.

Det er ikke enorm forskjell på alt i ett og å betale entre og kjøpe Lilla Åkpass så vidt jeg husker. Du kan jo se på attraksjonslista, men lillesøster hos oss har hatt stort åkpass siden hun var 3. Det store pariserhjulet for eksempel kan man ikke ta med lite åkpass, så med 1 tur der er det omtrent tjent inn.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-18, 10:51   #5
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liseberg - hvilke billetter trenger vi?

Hør på Apan. Gå gjennom attraksjonslista og se hva som er tilpasset de ulike høydene, og prøv å se for deg hva dere kommer til å ville kjøre. Det er ikke mange enkeltbillettene som skal til før det lønner seg med et åkpass. Vi har aldri kjøpt ekspresspass, men her er det bare Høvdingen som vil kjøre de absolut villeste greiene, og vi er der hele dagen så Hiawata får tid til å kjøre alt han vil også. Jeg kjører bare Kållerado og Kaninresan, så jeg kjøper bare enkeltbilletter på automatene, også finner jeg meg en benk og sitter der og er base og leser resten av tiden.

Tips: Opp til høyre for tømmerrenna kan dere gå opp til en fantastisk lekeplass, og bak den igjen og mot pariserhjulet er det en ganske stor park som ofte er helt øde. Om man trenger litt ro og fred.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-18, 18:44   #6
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liseberg - hvilke billetter trenger vi?

Åh, Helix! Verdens kuleste berg- og dalbane! Hadde det ikke vært for den grusomme køen (som faktisk var litt morsom allikevel, med kiosk og mobil-spill og lasere og musikk, men laaaang) så hadde jeg kjørt den 25 ganger etter hverandre. Jeg elsker ville berg- og dalbaner og ønsker meg tilbake til Liseberg hele tiden. Skulle bodd nærmere (og vært rik).

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no