Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Barkrakk uten rygg, gjerne i tre

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-07-16, 20:25   #1
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Barkrakk uten rygg, gjerne i tre

Noen som har forslag til fine barstoler uten rygg? Gjerne i tre, kanskje runde?


Sist redigert av Cuyahoga : 24-02-18 kl 09:17.
Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-16, 20:37   #2
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.983
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Barkrakk uten rygg, gjerne i tre

Disse er ganske fine, enkle - Herfra:

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-16, 22:27   #3
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Barkrakk uten rygg, gjerne i tre

Jeg liker disse, tror jeg kommer til å kjøpe to av den midterste (65cm) med grønne ben. Finnes også med svarte, lys grå og hvite ben.

http://image.upinteriors.com/object/...ol-6-51667.jpg

__________________
2010 2012

Sist redigert av Ruslebiffen : 12-07-16 kl 22:30. Årsak: Endret bildelene til vanlig lenke - stoooort bilde
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-16, 08:24   #4
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.398
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barkrakk uten rygg, gjerne i tre

Fordelen med Hay About a chair barkrakk er at den er så god å sitte i. Ulempe er at den er bred. Og du kan ikke skli inn på setet. Og den finns på alle kontorer.

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-16, 08:37   #5
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Barkrakk uten rygg, gjerne i tre

Opprinnelig lagt inn av Agent Scully, her.

Fordelen med Hay About a chair barkrakk er at den er så god å sitte i. Ulempe er at den er bred. Og du kan ikke skli inn på setet. Og den finns på alle kontorer.

Ja, ikke sant. Og jeg vil ha en som man kan skli inn på.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-16, 08:38   #6
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Barkrakk uten rygg, gjerne i tre

Opprinnelig lagt inn av Ruslebiffen, her.

Jeg liker disse, tror jeg kommer til å kjøpe to av den midterste (65cm) med grønne ben. Finnes også med svarte, lys grå og hvite ben.

http://image.upinteriors.com/object/...ol-6-51667.jpg

Ja, de var fine og enkle. Men litt for "firkantede" for kjøkkenet mitt, tror jeg.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-16, 08:38   #7
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Barkrakk uten rygg, gjerne i tre

Opprinnelig lagt inn av Pamina, her.

Disse er ganske fine, enkle - Herfra:

Liker setet kjempegodt, litt mer i tvil om "beina" er greia mi.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-16, 08:41   #8
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Barkrakk uten rygg, gjerne i tre

Noe sånt kunne jeg hatt.



Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-16, 08:43   #9
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.012
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barkrakk uten rygg, gjerne i tre

Jeg skal også kjøpe meg barstoler og har drevet litt research og kommet fram til at jeg ønsker meg Hays revolver barstoler. Jeg synes de er enklere og mer klassiske i stilen enn About a Stool, som også finnes overalt for tiden. Jo mer jeg studerer bilder av dem, jo finere synes jeg de er. De er ikke i tre da. Og så kan man snurre den øverste delen. Ikke avskrekkende dyre heller, rundt 1600 per stol.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-16, 08:48   #10
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Barkrakk uten rygg, gjerne i tre

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

Jeg skal også kjøpe meg barstoler og har drevet litt research og kommet fram til at jeg ønsker meg Hays revolver barstoler. Jeg synes de er enklere og mer klassiske i stilen enn About a Stool, som også finnes overalt for tiden. Jo mer jeg studerer bilder av dem, jo finere synes jeg de er. De er ikke i tre da. Og så kan man snurre den øverste delen. Ikke avskrekkende dyre heller, rundt 1600 per stol.

De var kule da, og jeg liker at de kan snurre. Og prisen var fin, 2000,- per stykk er maksgrensa mi.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-16, 08:51   #11
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.012
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barkrakk uten rygg, gjerne i tre

Ja, prisen går absolutt. Jeg hadde først lyst på disse fra By Lassen, men 7500 per stykk er altfor dyrt for mitt budsjett.


Men de er jo lekre da.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-16, 09:28   #12
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Barkrakk uten rygg, gjerne i tre

Jo, de er lekre, men prisen er sannelig heftig!

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-16, 10:42   #13
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barkrakk uten rygg, gjerne i tre

Var noen her da, i ulik farge osv. http://www.dokkabondemobler.no/shop....productID=9107

Ikke så dyr heller.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-16, 17:38   #14
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.402
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barkrakk uten rygg, gjerne i tre

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Noen som har forslag til fine barstoler uten rygg? Gjerne i tre, kanskje runde?

Jeg liker disse, men helvete har vært nedsnødd et lite tiår før jeg betaler 6000,- for en barkrakk.

Salg nå! "Bare" 5500,-

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no