Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Tips til lys vårjakke

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-03-12, 13:00   #1
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.467
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Tips til lys vårjakke

Etter å ha gått i hele vinter med sort Bergans dunjakke, og nå har tatt frem en sort IJ softshellkåpe, føler jeg behovet for en ny, og lys vårjakke.

Noen med tips til en lys jakke som går over rompa, og som passer til vår og sommer, converse og penere sko?

__________________
To søte germini 05~07

Sist redigert av Gerbera : 24-03-12 kl 07:54.
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-12, 13:12   #2
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv
 
Mirmell sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 1.921
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Sv: Tips til lys vårjakke

Jeg har bestilt denne, men ikke fått den ennå:
http://www.ellos.no/d/Ytterplagg-Jak...41od?Nr=323521

Synes disse er fine også:
http://www.smartgirl.no/klaer/jakker...kke_152900_109

http://www.smartgirl.no/klaer/jakker...akke_152847_23

http://www.smartgirl.no/klaer/jakker...akke_157128_24

Mirmell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-12, 20:56   #3
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.467
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Tips til lys vårjakke

Takk for tips!

Flere?

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-12, 23:23   #4
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.390
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tips til lys vårjakke

Jean Paul har et par flotte parkastyper. Kan det være noe? Jeg har forelsket meg helt i dem. Finnes også i knallgul, nokså tøff den og.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-12, 23:15   #5
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tips til lys vårjakke

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Jean Paul har et par flotte parkastyper. Kan det være noe? Jeg har forelsket meg helt i dem. Finnes også i knallgul, nokså tøff den og.

Jeg også.

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-12, 07:54   #6
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.467
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Tips til lys vårjakke

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Jean Paul har et par flotte parkastyper. Kan det være noe? Jeg har forelsket meg helt i dem. Finnes også i knallgul, nokså tøff den og.

Finnes det noe bilder av den noe sted? Litt usikker på hva jeg skal søke på.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-12, 21:32   #7
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.390
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tips til lys vårjakke

Hmm, vet ikke helt. Jeg så den på Match her i byen.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no