Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hjelp meg å finne en god BH

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-05-12, 18:23   #1
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.884
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Hjelp meg å finne en god BH

Jeg går meg helt vill i BH-nettbutikkene og trenger hjelp! Jeg har i dag en BH jeg liker veldig godt. Det er en Triumph BH i størrelse 85F. Den sitter godt, men er en liten tanke vid, så jeg tenker at kanskje 80G kan være et bedre valg. Modellen heter Shape Sensation og ser slik ut:


Jeg har Cubus og Lindex i min nærhet og de har kun gamledagse størrelser som er vide rundt og bittesmå i cup'en. Ekspeditøren på Lindex mente bestemt at jeg skulle ha 95C, så da gikk jeg igjen med uforettet sak i dag. Jeg må med andre ord handle på nett og det hadde ikke gjort noe om BH'ene var litt rimeligere enn de 450 kr den koster her heller.

Det MÅ ikke være en Triumph Shape Sensation, men noe lignende. Det trenger absolutt ikke være minimizer, jeg har ikke mer pupper igjen enn at jeg gjerne lar de være i original størrelse, men akkurat denne modellen sitter veldig godt, så derfor ble den valgt.

Det spiller ingen rolle om det er norsk eller utenlands nettbutikk.

Og ja, helst BH med spiler.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-12, 19:14   #2
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.928
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å finne en god BH

bravissimo.co.uk
Der finner du flere bh-er av den typen der. (se på "dagligdagse sett" eller noe i den duren i menyen)

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-12, 19:17   #3
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp meg å finne en god BH

Den er kjempegod!

Eg har kjøpt via www.timarco.no

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-12, 19:19   #4
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å finne en god BH

Jeg liker også den modellen veldig godt. Den minimizer ikke så veldig syns jeg, sitter fint og er veldig behagelig. Jeg kjøper den i 75D, har 80C i endel andre typer bh.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-12, 19:21   #5
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp meg å finne en god BH

Eg har same erfaring størrelsesmessig, Fillifjonka. Brukar vanlegvis 75c, men må ha 70d i Triumph

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no