Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Bunadvalg

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-05-12, 19:41   #21
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.136
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bunadvalg

I en ganske stor region rundt Hardanger er de fleste lokale bunadene av relativ ny dato. Hardangerbunaden har en mye eldre historie, og har nok vært brukt før andre drakter og bunader ble konstruert.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-12, 19:42   #22
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.732
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bunadvalg

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Når man skal ha noe såpass dyrt som bunad, bør man ikke da få velge selv? Jeg arvet en Nordlandsbunad det ikke kunne falt meg inn å bruke, men hadde jeg fått velge en annen, f.eks. Bergensbunad som er den byen jeg føler sterkest tilknytning til, hadde jeg brukt den hver eneste mulige anledning.

Jeg ser poenget ditt, men eksisterer det noen som ikke liker sunnmørsbunaden?
Da jeg fikk min bunad fikk jeg ingen alternativer, for "man skal ha den som hører til der far er fra". Jeg er ikke så nøye på det, men jeg liker jo nordmørsbunaden min da. Alternativet hadde vært sunnmørsbunad, men skulle jeg valgt helt fritt nå hadde blitt blå Bolsøybunad eller Veøybunad.

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-12, 19:43   #23
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bunadvalg

Jeg kunne valgt nær halvparten av landets bunader, og funnet et brukbart argument for at den passet (tilhørighetsløs), men jeg valgte den samme som moren min hadde. Fra et av de få fylkene i landet jeg aldri har bodd.

Jentene skal da virkelig få velge bunad selv, men personlig håper jeg de velger den fra farens hjemsted.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-12, 19:43   #24
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.136
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bunadvalg

Input: Jeg tror Malama mente at det ikke kommer til å været mange aktuelle å velge mellom for henne, i og med at hjemsted, mor og fars opphavssted, alle slektninger, etc., kommer fra samme sted. Og da vil du jo bli ganske rart å plukke et annet sted sånn etter hva hun skulle synes var pent eller noe.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-12, 19:44   #25
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.791
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bunadvalg

Vi er fra Telemark begge to, all familien vår på begge sider bor i Telemark og det er det som er "røttene" våre. Så jeg er ganske sikker på at det blir enten beltestakk (hvis svigermor syr) eller Øst Telemark (den jeg har) på jenta vår. Hun kunne valgt fra det stedet vi bor på, men jeg tror ikke det er så aktuelt egentlig.

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-12, 19:44   #26
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.136
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bunadvalg

Opprinnelig lagt inn av isola, her.

Jeg ser poenget ditt, men eksisterer det noen som ikke liker sunnmørsbunaden?

Jeg syns Sunnmørsbunaden er en litt kjedelig og pregløs bunad, selv om det jo ikke er noe GALT med den.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-12, 19:45   #27
Sonar
Bør lage seg en tittel selv
 
Sonar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bunadvalg

Det var slik jeg tenkte, en eller annen tilhørighet.

Selv ville jeg ikke ha Bergensbunad da jeg ble konfirmert og ville derfor ikke ha bunad. Men så kom alternativet med Laksevågbunad, stedet hvor jeg er oppvokst. Datteren min kan jo velge den. Ellers blir det valg mellom Fanabunad, Bergensbunad eller fra Troms hvor farmoren er fra. Da har hun fire å velge mellom.

Tenker at selv om det er noen år til, så kunne jeg tenkt meg at hun begynte å få sølv og slikt til bursdager/jul. Men det er litt tidlig å velge nå da.

Sonar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-12, 19:48   #28
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.548
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bunadvalg

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Når man skal ha noe såpass dyrt som bunad, bør man ikke da få velge selv? Jeg arvet en Nordlandsbunad det ikke kunne falt meg inn å bruke, men hadde jeg fått velge en annen, f.eks. Bergensbunad som er den byen jeg føler sterkest tilknytning til, hadde jeg brukt den hver eneste mulige anledning.

Jeg ser poenget, men det er ingen andre steder å føle tilhørighet til, jmf resten av innlegget.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-12, 19:52   #29
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bunadvalg

Vi står i dette nå. Snuppa skal konfirmeres neste år, og vil ha bunad.
Hun synes romeriksbunaden er kjedelig, og skulle nok ønsket hun kunne valgt fritt.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-12, 20:26   #30
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.867
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bunadvalg

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Vi står i dette nå. Snuppa skal konfirmeres neste år, og vil ha bunad.
Hun synes romeriksbunaden er kjedelig, og skulle nok ønsket hun kunne valgt fritt.

Det har jo kommet en ny Østlandbunad. Festdrakten til Romerike er jo også fin. Jeg vet at mange av det forrige kullet mitt med elever valgte den festdrakten.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-12, 20:28   #31
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bunadvalg

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Det har jo kommet en ny Østlandbunad. Festdrakten til Romerike er jo også fin. Jeg vet at mange av det forrige kullet mitt med elever valgte den festdrakten.

Festdrakten? Den med gullbrokade liv? Trodde det også var en bunad jeg.

Har du sett bilde av den nye Østlandsbunaden da? Jeg aner ikke hvordan den ser ut.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-12, 20:32   #32
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bunadvalg

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Vi står i dette nå. Snuppa skal konfirmeres neste år, og vil ha bunad.
Hun synes romeriksbunaden er kjedelig, og skulle nok ønsket hun kunne valgt fritt.

De er jo så fine! Og mange valgmuligheter også.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-12, 20:36   #33
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.867
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bunadvalg

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Festdrakten? Den med gullbrokade liv? Trodde det også var en bunad jeg.

Har du sett bilde av den nye Østlandsbunaden da? Jeg aner ikke hvordan den ser ut.

Kanskje den er bunad, jeg er ikke sikker. Den er vel ikke drakt i samme sjanger som "fantasidrakt".

Se bilde 1 i denne bildeserien fra RB: http://www.rb.no/bilde/article6036037.ece

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-12, 20:36   #34
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bunadvalg

Begge foreldrene mine har røtter i Trysil, og jeg har brukt mammas Trysilbunad i mangte år. Nå skal hun spandere bunad på meg, og da blir det kvinnebunad fra Sør-Østerdal på meg. Hvis jeg bare klarer å bestemme meg for hvilke stoffkombinasjoner jeg vil ha.

Denne:

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-12, 20:44   #35
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bunadvalg

Jeg har bunad fra mitt hjemsted og lokalt sjalmønster fra grenda der store deler av slekta mi kommer fra. For meg var det viktig å velge en bunad fra et sted jeg opplevde at jeg hadde tilhørighet til. I farmors slekt er det lange bunadstradisjoner og det er den greina som har brukt bunader mest. De er fra Setesdal, men det er tilbake til oldeforldrene mine at slekta bodde i Setesdalen. Jeg tenkte tanken på å velge den, men slo det fra meg siden det tross alt var veldig fjernt.

Jeg er spent på om guttene våre kommer til ønske seg bunad.
Mannsbunaden fra mitt hjemsted er ganske tradisjonell og enkel. Den lokale drakten fra her vi bor nå er nydelig. Bunadene fra mannens hjemsted og svigerfar og svigermors hjemsteder er også ganske fine.

Jeg hadde ikke valgt beltestakk. Jeg har aner fra Telemark, men når det går så langt tilbake som tipp og tipp tipp oldeforeldre synes jeg tilhørigheten blir litt vag.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-12, 20:45   #36
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.555
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bunadvalg

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Det har jo kommet en ny Østlandbunad.

Link?

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-12, 20:46   #37
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bunadvalg

Opprinnelig lagt inn av Sonar, her.

Hva er reglene for hvilken bunad man kan velge?
)

Når man skal investere i ett plagg til 15'-20.000,- som man forhåpentligvis skal ha resten av livet bør man velge den man syntes er fin. Man blir ikke skutt av noe bunadspoliti. Men mange velger en bunad pga. tilhørlighet og tradisjon.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-12, 20:49   #38
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bunadvalg

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Når man skal investere i ett plagg til 15'-20.000,- som man forhåpentligvis skal ha resten av livet bør man velge den man syntes er fin. Man blir ikke skutt av noe bunadspoliti. Men mange velger en bunad pga. tilhørlighet og tradisjon.

Ja man bør synes bunaden er fin, men jeg ville absolutt gått mange runder med barna mine om de hadde valgt Nordlandsbunad bare fordi den var fin. Det ville jeg synes var temmelig merkelig når nærmeste tilknytning til den landsdelen er en tipp tippoldefar. Da jeg valgte meg bunad valgte jeg ikke den jeg syntes var aller finest og det er jeg glad for i dag.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-12, 20:52   #39
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bunadvalg

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Kanskje den er bunad, jeg er ikke sikker. Den er vel ikke drakt i samme sjanger som "fantasidrakt".

Se bilde 1 i denne bildeserien fra RB: http://www.rb.no/bilde/article6036037.ece

Østlandsbunaden ble avduket 28. april 2012 i Lillestrøm. Du kan se den live på Galleri Godt Gjort, Torvg 2 i Lillestrøm.
Den har status som bunad:

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-12, 20:55   #40
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bunadvalg

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Kanskje den er bunad, jeg er ikke sikker. Den er vel ikke drakt i samme sjanger som "fantasidrakt".

Se bilde 1 i denne bildeserien fra RB: http://www.rb.no/bilde/article6036037.ece

Takker! Bildeserien er oversent til snuppa via FB.

Aller helst skulle hun ønske hun hadde familie fra Telemark tror jeg.
Hun skulle nok valgt seg denne om det var fritt frem.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no