Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Fjerne prislappen på sko?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Se resultatene: Fjerner du prislappen på sko?
Ja 138 89,61%
Nei 7 4,55%
Tullespørsmål. 9 5,84%
Deltakere: 154. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-05-12, 21:08   #1
Carrie
-
 
Carrie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 839
Carrie er populærCarrie er populærCarrie er populærCarrie er populær
Standard

Fjerne prislappen på sko?

Jeg overraskes stadig over flotte damer som flasher sine lekre sko, også sitter prislappen fortsatt under.

Kjører spørris: Fjerner du prislappen på sko?

(Fjerner du prislappen på andre ting du kjøper? )

Carrie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-12, 21:10   #2
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Fjerne prislappen på sko?

Mine sko har ikke prislapp.
Når jeg kunne kjøpe sko i butikk, fjernet jeg prislappene.

  Svar med sitat
Gammel 10-05-12, 21:11   #3
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.713
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fjerne prislappen på sko?

Ja det gjør jeg. Jeg påpeker også for andre at de bør fjerne prislappen. Jeg synes det ser dumt ut med fjonge flotte sko og så synes prislappen.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-12, 21:11   #4
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.384
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fjerne prislappen på sko?

Selvagt. Det ser ikke kult ut med en diger hvit lapp under.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-12, 21:12   #5
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.394
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fjerne prislappen på sko?

Tar bort klistrelappene under, de er jo mindre pene.

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-12, 21:12   #6
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.691
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fjerne prislappen på sko?

Ja. Pleier å sjekke det, men har sikkert glemt det en gang.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-12, 21:13   #7
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.337
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fjerne prislappen på sko?

Jeg fjerner prislappen dersom den skjemmer skoen, som i at lappen er det første og siste man ser, eller er upraktisk, som i at den for eksempel gnager på tåa. Dersom den ikke gjør noen av delene, lar jeg den ofte sitte på til den slites av.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-12, 21:13   #8
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.530
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fjerne prislappen på sko?

Fjerner prislappen på sko. Og klær. Ikke på alt annet. Men det meste har jo ikke prislapp. Jeg gidder dog ikke fjerne den på barnematen jeg kjøpte som var priset fordi den gikk ut av utvalget, og derfor ikke lå inne på strekkode, og slike ting.
Men ja, jeg fjerner prislapp på det meste.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-12, 21:15   #9
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fjerne prislappen på sko?

Fjerner på både innsiden og utsiden.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-12, 21:17   #10
Carrie
-
 
Carrie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 839
Carrie er populærCarrie er populærCarrie er populærCarrie er populær
Standard

Sv: Fjerne prislappen på sko?

Ahh, jeg blir beroliget.

Tre ganger siste uken har jeg vært sammen med damer som har hatt prislapp under skoene sine. Har synes det har vært litt underlig at de ikke fjerner prislappen. Hadde det vært inni skoene, er det jo ikke så nøye, men under skoene synes det jo om du krysser bena eller viser undersiden av skoene.

Selv fjerner jeg alltid prislapp under og inni skoene.

Carrie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-12, 21:19   #11
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.337
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fjerne prislappen på sko?

Opprinnelig lagt inn av Carrie, her.

Jeg overraskes stadig over flotte damer som flasher sine lekre sko, også sitter prislappen fortsatt under.

Kanskje de lar den sitte på med vilje?

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-12, 21:19   #12
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fjerne prislappen på sko?

Tja? Hvis den sitter under så gjør jeg jo det, men det hender jeg går med prislapp nedi ganske lenge.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-12, 21:19   #13
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fjerne prislappen på sko?

Det skulle stått selvfølgelig! etter Ja.

Det ser ekstremt dumt ut med lapper under sålen.

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-12, 21:22   #14
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fjerne prislappen på sko?

Etter å ha sett brudepar knele ved alter-ringen uten å ha fjernet den så er det en selvfølge.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-12, 21:23   #15
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv
 
Mirmell sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 1.921
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Sv: Fjerne prislappen på sko?

Jepp, både under og inni.

Mirmell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-12, 21:24   #16
Carrie
-
 
Carrie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 839
Carrie er populærCarrie er populærCarrie er populærCarrie er populær
Standard

Sv: Fjerne prislappen på sko?

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Kanskje de lar den sitte på med vilje?

Ja, kanskje det?

Carrie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-12, 21:25   #17
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.789
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fjerne prislappen på sko?

Skoene mine har som regel prislapp inni, og det hender ofte jeg glemmer å fjerne den. Utenpå hadde jeg absolutt fjernet den.

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-12, 21:26   #18
Carrie
-
 
Carrie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 839
Carrie er populærCarrie er populærCarrie er populærCarrie er populær
Standard

Sv: Fjerne prislappen på sko?

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Det skulle stått selvfølgelig! etter Ja.

Det ser ekstremt dumt ut med lapper under sålen.


Ja.

Sorry

Carrie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-12, 21:27   #19
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fjerne prislappen på sko?

Opprinnelig lagt inn av Carrie, her.

Ja.

Sorry

Du er tilgitt. Under sterk tvil ...


__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-12, 21:28   #20
Carrie
-
 
Carrie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 839
Carrie er populærCarrie er populærCarrie er populærCarrie er populær
Standard

Sv: Fjerne prislappen på sko?

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Du er tilgitt. Under sterk tvil ...




Jeg fjerner prislapper, da... Der er det ingen tvil.

Carrie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no