Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Ser alle med grått hår gamle ut?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Må du sjå to gongar på gråhåra folk for å tenkje at personen kanskje ikkje er gammal
Ja. Gammal er lik grå 28 22,58%
Kjem an på resten av framtoninga 62 50,00%
Nei, eg tenker ikkje sånn automatisk 29 23,39%
Brokkolifarga er best uansett 5 4,03%
Deltakere: 124. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-01-19, 13:27   #121
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser alle med grått hår gamle ut?

Må driste meg til å fortelle at jeg tråkka skikkelig i salaten for en stund siden på jobb. "Hvem er hun litt eldre dama som var her i går," spurte jeg en kollega. Jeg fikk navnet, googlet vedkommende - og jo da, hun var like gammel som meg. Jeg lot meg nok lure litt av hårfargen, men også stilen og væremåten spiller inn i veldig stor grad.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-19, 14:35   #122
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.920
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser alle med grått hår gamle ut?

Jeg gikk "cold turkey" for .. tja, 5 år siden nå eller noe? Jeg orket simpelthen ikke fargingen mer, tidkrevende og dyrt. Jeg vasket håret en periode med bakepulver og eddik og noe greier som tok dempet den innfargede fargen endel. Også kreativ bruk av hårbånd og sånn en periode...

Etter noen år tok jeg en glansvask fordi en frisør overbeviste meg om at det ikke kom til å gi noe skille men gi en "pen glans". Yeah right, the førte til en slags svak oransjefarge ettersom fargen gikk ut, som fortsatt sitter litt igjen ytterst enkelte steder.

Jeg skal til frisøren på torsdag, og det er deilig å tenke på at jeg slipper å sitte i stolen i 3-4 timer for å å farget håret (og slipper å betale atskillige tusenlapper for stolen, ikke minst...)

Sånn ser håret mitt ut hvertfall. Jeg er veldig fornøyd med fargen, faktisk! Ikke at det sier noe om hvor gammel jeg ser ut forfra men Jeg tror jeg ser ut omtrent som så gammel jeg er, 47.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg IMG_2021.jpg (170,9 KB, 590 visninger)
Filtype: jpg IMG_1970.jpg (141,8 KB, 592 visninger)
m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-19, 14:43   #123
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser alle med grått hår gamle ut?

Det der er jo veldig fint, m^2! (Ser for øvrig ikke noe grått, jeg?)

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-19, 15:31   #124
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.920
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser alle med grått hår gamle ut?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Det der er jo veldig fint, m^2! (Ser for øvrig ikke noe grått, jeg?)

Takk! Masse grått der, jeg er "egentlig" den mørkeste fargen du ser. Alt det "lyse" er grått...

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-19, 16:42   #125
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.355
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ser alle med grått hår gamle ut?

Jeg må ærlig innrømme at det å blir eldre og etter hvert gammel ikke er så lett å komme overens med rent mentalt. Jeg blir femti neste år. Og jeg synes at jeg ser mye eldre ut med det som ville vært helt hvitt hår med noen få mørkere hårstrå i på det meste av hodet, med litt mørkere/mer grått en hvitt i underhåret/bakhodet. Derfor farger jeg ettervekst jevnlig og bruker spray de siste ukene før farging. Farger i en lysere tone nå for å mulig lette overgangen til hvit som kanskje kommer om noen år. Kanskje ikke. Jeg er nok også preget av å ha en mor som ble ganske helhvit veldig tidlig, uten å farge. Det var ingen andre på min aldre som hadde så "gamle" mødre, utseendemessig.

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-19, 17:33   #126
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.790
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser alle med grått hår gamle ut?

Jeg er ganske grå, men siden det er jevnt grått/hvitt, ser det mest stripete mørk blondt ut. Synes jeg selv i hvertfall. Det er noen år siden jeg bare sluttet å farge.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 560CDBAD-8555-4CD6-A83A-1FEEDC52E524.jpg (10,8 KB, 163 visninger)
__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-01-19, 18:42   #127
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.839
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ser alle med grått hår gamle ut?

Dere to har det jo jevnt og fint hele veien.
Vasker dere håret med lillashampoo innimellom? Siden det ser så jevnt og pent ut? Det gir en veldig flott farge og får vekk gulskjær.

Jeg tør ikke sjekke så veldig hvor ille jeg har men det føles som at jeg blir ganske så hvit i tinningen og foran i skillen. Har lest om lillashampoo så vil nok prøve det om jeg engang tør å slutte å farge.
Kankje jeg engang klipper håret i en kort-kort pixie og lar det vokse ut naturlig derifra.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-19, 19:22   #128
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.790
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser alle med grått hår gamle ut?

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Dere to har det jo jevnt og fint hele veien.
Vasker dere håret med lillashampoo innimellom? Siden det ser så jevnt og pent ut? Det gir en veldig flott farge og får vekk gulskjær.

Jeg tør ikke sjekke så veldig hvor ille jeg har men det føles som at jeg blir ganske så hvit i tinningen og foran i skillen. Har lest om lillashampoo så vil nok prøve det om jeg engang tør å slutte å farge.
Kankje jeg engang klipper håret i en kort-kort pixie og lar det vokse ut naturlig derifra.

En jeg kjenner her inne var lei av å farge og klippet pixie-kort, og hun er en lekker sølvfaks nå.

Jeg bruker ikke lilla-sjampo, men det var en god ide, jeg liker det kalde skjæret håret mitt har nå.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-01-19, 23:15   #129
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 8.974
Blogginnlegg: 38
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ser alle med grått hår gamle ut?

Mitt gikk fra lys, "nordisk" blond til kommunegrått og nå siste året eller noe til bortimot hvitt. Begynner bli fortrolig med fargen og er i alle fall fortrolig med nytt, lavere frisørbudsjett.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-01-19, 19:37   #130
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.062
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ser alle med grått hår gamle ut?

Det var fint Syrin!

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-19, 20:37   #131
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.839
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ser alle med grått hår gamle ut?

Syrinx, den fargen din er jo helt perfekt. Det er sånn jeg drømmer om.
Veldig fint.
Håret ditt ser veldig bløtt ut. Jeg trodde egentlig at de fleste grå hår ble veldig stive.. eller? Mine står ihvertfall rett ut i skillen i panna. Jeg har jo den megaverven også så da synes det ekstra godt.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-19, 23:03   #132
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 8.974
Blogginnlegg: 38
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ser alle med grått hår gamle ut?

Takk, så hyggelig.

Håret mitt har egentlig bare endrer farge, ikke struktur. Tynne, myke hårstrå.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-01-19, 23:10   #133
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser alle med grått hår gamle ut?

Mine er krusete og stive, jeg kommer til å se ut som en dott stålull.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-19, 09:51   #134
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.626
Blogginnlegg: 259
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ser alle med grått hår gamle ut?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Mine er krusete og stive, jeg kommer til å se ut som en dott stålull.

Jeg har akkurat begynt med balsam, for første gang i livet. Nå er håret altså så glatt og ungdommelig grått

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-19, 10:51   #135
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.969
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ser alle med grått hår gamle ut?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Mine er krusete og stive, jeg kommer til å se ut som en dott stålull.

Mine også. Selv om jeg brukere kur og balsam. Det er det som irriterer meg mest. Jeg sluttet helt å farge håret for litt over 1 år siden. Er mest grå i tinningen og ellers masse striper ellers. Setter jeg det opp i en topp så ser jeg virkelig hvor grått det har blitt. Min plan nå er å stripe håret, i en eller annen gråblond farge og bare la det fortsette å komme.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-19, 11:46   #136
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser alle med grått hår gamle ut?

Det jeg synes er vanskelig med å skulle bli grå, er at da mister jeg det å være mørkhåret - jeg er veldig glad i det mørke håret mitt og trives ikke engang med at det blir lysere om sommeren. Mørkt hår kler trekkene og fargene mine. Moren min som gikk fra lys blond til hvit kunne en nesten ikke se forskjell på.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-19, 12:22   #137
Wix
Skal rømme
 
Wix sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 5.485
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ser alle med grått hår gamle ut?

Jeg som i alle år har slitt med tynt og pistrete hår synes det er bra med den ekstra strukturen som de grå hårene gir. Men mine grå hår er ikke krusete da.

__________________
Jente, des 06
Gutt, april 08
Wix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-19, 10:09   #138
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.999
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser alle med grått hår gamle ut?

Jeg synes fort man ser eldre ut med kunstig farget hår, spesielt om det er veldig mørkt, når man blir eldre. For ikke å snakke om de som ikke er så nøye med etterveksten...

Jeg sluttet å farge håret for 3 år siden. Hadde en prosess som varte et halvt år med avfarging, og striping til hvor jeg ble ganske blond en stund, men tok vel ca et år før alt var borte. Jeg var ganske mørk opprinnelig, og fikk vel grå hår sånn midt i 20-årene først. Men jeg ble egentlig veldig overrasket over hvordan min naturlige gråfarge var helt til det ble helt utvokst. Trodde jeg skulle være mye hvitere, men det er på en måte mørkegrått. Og når jeg farger håret med lillashampoo, så blir det såpass lilla at mange tror jeg har farget håret.

Jeg er jo snart 50, og ikke spesielt opptatt av å se veldig ung ut. Men jeg føler hvertfall ikke at håret er det som gjør meg eldre. Og faktisk så kan det være en fordel å være eldre også, spesielt i arbeidslivet og organisasjonslivet.

Her er et bilde jeg tok nå (fargen er litt mørkere i virkeligheten, men her ble det mye lys):

Vedlagte bilder
Filtype: jpg grått hår.jpg (338,9 KB, 167 visninger)

Sist redigert av LaBanga : 27-05-19 kl 13:37.
LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-19, 13:01   #139
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 8.974
Blogginnlegg: 38
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ser alle med grått hår gamle ut?

Kjempefin farge, LaBanga.

Jeg bruker også lillasjampo. Har blitt glad i å være hvitgrå med lillaskjær og får mange kommentarer på at jeg er kul på håret.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-05-19, 13:34   #140
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.999
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser alle med grått hår gamle ut?

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Kjempefin farge, LaBanga.

Jeg bruker også lillasjampo. Har blitt glad i å være hvitgrå med lillaskjær og får mange kommentarer på at jeg er kul på håret.

Samme gjør jeg. Har blitt stoppet av fremmede på gaten, fått kommentar fra en kul selger i en av motebutikkene på Champs Elysee om hvordan jeg har farget håret sånn, og når jeg går innom frisørsalonger for å kjøpe mer lillashampoo får jeg også spørsmål og kommentarer på hvordan jeg har klart å få den fargen. Så selv frisører blir overrasket over at jeg kun bruker lillashampoo. Det er nemlig veldig vanskelig (og supersdyrt) å få den fargen ved å bleike og farge, det blir nesten alltid oransj etter kort tid.

Her er for øvrig en svensk artikkel om hvordan man kan farge slikt hår, og der står det at man må regne med 5000 svenske kroner for å få hårfargen som Camilla Lackberg har her:




LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no