Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hvor drar jeg til høsten?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-03-19, 10:54   #21
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.427
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor drar jeg til høsten?

Opprinnelig lagt inn av Trixie, her.

Så hvis jeg vil til Bali må jeg kanskje dra før eller ha iallefall 10 dager på meg? Og hvis det blir karibien så må jeg vente til etter jul eller?

Må og må. Det er jo mulig å dra dit for en uke hvis du blåser i lang reise og klarer deg bra gjennom jet lag etc. (det siste gjelder forsåvidt uansett hvor du drar dersom det er i SE Asia). Vær obs på at regntiden begynner i oktober, selv om det ikke nødvendigvis trenger å bety noe (ofte sterke skurer på ettermiddagen men ellers fint, selv om det ikke er noen garanti). Høysesong er mai til september. Vi har ofte vært der i februar/mars og det har vært null problem, men vi har hatt to uker og da er jo en regndag eller to ikke noe stort problem.


Sist redigert av liefje : 03-03-19 kl 11:08.
liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no