Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Serafin har fått sydilla

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-11-10, 10:56   #21
Serafin
Bør lage seg en tittel selv

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 211
Serafin er et navn som alle kjenner tilSerafin er et navn som alle kjenner tilSerafin er et navn som alle kjenner tilSerafin er et navn som alle kjenner tilSerafin er et navn som alle kjenner tilSerafin er et navn som alle kjenner tilSerafin er et navn som alle kjenner tilSerafin er et navn som alle kjenner tilSerafin er et navn som alle kjenner tilSerafin er et navn som alle kjenner tilSerafin er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Serafin har fått sydilla

Jeg har fått flere ideer til den mappa i natt, mens jeg satt med sykt barn.

Og neste gang skal jeg IKKE bruke strechjeans som ytterstoff altså, makan til knot! Og skakt ble det. Dessverre gikk det litt tid før det gikk opp for meg hva som var problemet. Haha.

Jeg er jo rimelig novise. Jeg sydde vel den første kjolen for 9 dager siden, før det har jeg bare sydd noen få vesker og en veldig mislykket bukse...

Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-10, 21:43   #22
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Veldig fine ting du har sydd.

Gammel 24-11-10, 22:30   #23
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så mye fint du har lagd!

Gammel 24-11-10, 22:32   #24
Serafin
Bør lage seg en tittel selv

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 211
Serafin er et navn som alle kjenner tilSerafin er et navn som alle kjenner tilSerafin er et navn som alle kjenner tilSerafin er et navn som alle kjenner tilSerafin er et navn som alle kjenner tilSerafin er et navn som alle kjenner tilSerafin er et navn som alle kjenner tilSerafin er et navn som alle kjenner tilSerafin er et navn som alle kjenner tilSerafin er et navn som alle kjenner tilSerafin er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg begynner å få litt lyst til å legge ut litt for salg, men det føles skuuuumelt...

Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-10, 22:53   #25
guddis
Nybegynner

Medlem siden: Nov 2010
guddis har et hav av muligheter foran seg
Standard

Stilige ting du lagar!! Inspirerande!

guddis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-10, 23:16   #26
Frøken V
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Serafin, her.

Jeg begynner å få litt lyst til å legge ut litt for salg, men det føles skuuuumelt...

Det er litt skummelt. Men er utrolig herlig følelse sosm kommer når noen kjøper det man har lagd selv
Fortsett å sy, og selg i vei

Svar med sitat
Gammel 24-11-10, 23:44   #27
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Så flotte klær du lager!!

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:14.