Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Er du flink til å bruke solkrem/solfaktor?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Bruker du solfaktor i ansiktet nå i vårsola?
Ja, alltid 13 33,33%
Av og til 13 33,33%
Nei, sjelden 13 33,33%
Deltakere: 39. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-04-07, 22:48   #21
Vanilja
Ikke fullt så fin
 
Vanilja sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.288
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er du flink til å bruke solkrem/solfaktor?

Av og til.

__________________
Det er så lite som skal til for at en dag skal skinne.
Et solstreif i form av et smil så har du gleden inne.
- Jessica
Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-07, 23:02   #22
Alan
Hypokonder
 
Alan sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Drammen
Innlegg: 104
Alan er litt kul
Standard

Sv: Er du flink til å bruke solkrem/solfaktor?

JA! Jeg må! Jeg har utrolig mye pigmentflekker etter svangerskapene, som blir borte når jeg bruker "whitening" kremer. Litt dumt å slurve med solkremen da. Bruker 15 til daglig, men 30 når jeg soler meg.

__________________
Hilsen Alan ('70), mamma til Fredrik ('01) og Andreas ('03)
Alan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-07, 23:05   #23
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.976
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du flink til å bruke solkrem/solfaktor?

Den dagkremen jeg bruker for tiden har faktor 10, og den smører jeg jo i ansiktet hver morgen. Hvis jeg vet jeg skal være mye i solen tar jeg på noe ordentlig solkrem i tillegg.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-07, 01:03   #24
Noba
🎈
 
Noba sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.778
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er du flink til å bruke solkrem/solfaktor?

Nå om våren gjør jeg av og til det for da går det an å være i sola uten å få solstikk, men ellers er jeg aldri i sola så da er ikke solkrem så viktig. Jeg får normalt bare heteslag og soleksem av sola, så jeg må heller være i skyggen og forbli like bleik som vanlig (men så får jeg til gjengjeld skryt av huden min hver eneste gang jeg setter beina mine innafor et parfymeri og da så noe godt kommer det ut av det )

__________________
Frøkna (mai 03) og Junior (mars 07)

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-07, 22:06   #25
Cilius
På flyttefot
 
Cilius sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Snart på landet
Innlegg: 143
Cilius er litt kulCilius er litt kul
Standard

Sv: Er du flink til å bruke solkrem/solfaktor?

Jeg bruker hvis jeg vet jeg skal være i sterk sol lenge, ellers bruker jeg ikke. Sminken min inneholder solfaktor.

__________________
Lillemor født august 2004 og Rampetrollet født juni 2011
Cilius er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-07, 22:23   #26
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er du flink til å bruke solkrem/solfaktor?

Jeg er flink til å bruke after-sun da..

__________________
Gutt 95 Jente 04
cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-07, 16:03   #27
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.991
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er du flink til å bruke solkrem/solfaktor?

Jeg MÅ bruke solfaktor året rundt siden jeg bruker a vitaminsyre krem i fjeset. Hvis jeg går uten solfaktor så blir jeg derfor brent selv om det er lettere overskyet.
Så jeg kjører fra faktor 30-60 i fjeset. Resten av kroppen er jeg ikke såå nøye med..Men er det sommer og sol smører jeg resten og. Men da i faktor fra 15-25

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-07, 16:09   #28
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.779
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du flink til å bruke solkrem/solfaktor?

Av og til. :solbrent:

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-07, 20:43   #29
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.386
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Er du flink til å bruke solkrem/solfaktor?

Det er faktor paa dagkremen min, saa det gaar automatisk. Faktor 15 tror jeg det er, og jeg har aldri blitt brent naar jeg har den paa.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no