Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Kan man kamuflere blå negler?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-05-07, 22:09   #1
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Kan man kamuflere blå negler?

Finnes det en måte å kamuflere blå tånegler? Den er ikke helt blå, har bare fått seg et slag og blitt blå nede ved rota. Jeg lakker tåneglene, men har bare brukt blank/lys rosa lakk. Det funker dårlig som kamuflasje .

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-07, 22:15   #2
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.078
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan man kamuflere blå negler?

Mørkerød vil nok dette over, evt. dyp lilla.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-07, 22:19   #3
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kan man kamuflere blå negler?

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Mørkerød vil nok dette over, evt. dyp lilla.

Nei nei Det er slett ikke meg. Neglene må fortsatt se naturlige ut. Tenkte om det fantes en underlakk jeg kunne bruke for å kamuflere også legge noe lys rosa over på toppen igjen?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-07, 22:21   #4
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan man kamuflere blå negler?

Kan du legge hvit lakk underst og lys rosa oppå der?

Hvem har tråkket deg på tærene, forresten?

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-07, 22:23   #5
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan man kamuflere blå negler?

Fransk manikyr har jo sånn hvit base, og perlemorrosa over og hvitblank på toppen eller noe.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-07, 22:23   #6
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.078
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan man kamuflere blå negler?

Du kan prøve den hvite lakken som brukes til fransk manikyre (gud, hvordan skrives det?). Den dekker bedre enn vanlig hvit lakk.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-07, 22:30   #7
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kan man kamuflere blå negler?

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Hvem har tråkket deg på tærene, forresten?

Det skulle du likt å vite

Jeg får til stadighet blå negler. Av sko som trykker på neglerota, lette støt mot samme sted og avogtil ingen åpenbar grunn. Denne gangen var det en stol som ztjerna satt fast i og måtte reddes ut av . Utrolig upraktisk og ulekkert med blå negl, særlig nå som det snart er sommer og jeg vil vifte med freshe tær.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-07, 09:13   #8
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan man kamuflere blå negler?

Fransk manikyr dekker i alle fall IKKE blå tær. Tror du ikke det er mer en vane at du ikke liker mørk neglelakk på tærne? Det er jo veldig in med helt mørk vinrød, dyp lilla, bordeaux-farge på neglelakk nå, og dersom det er pent lakket og foten velstelt, synes jeg mørk lakk på tærne eller på korte fingernegler er kjempelekkert!

Alternativet er en sånn dekkende matt lys neglelakk, som ser ut som Tipp-ex, og DET er ikke pent

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-07, 09:31   #9
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan man kamuflere blå negler?

Jeg har hatt blånegl én gang i mitt liv. Etter en heftig fotballkamp. Jeg brukte neglelakk med farge for å kamuflere neglene - selv om mørke tånegler ikke er meg, så er ikke blånegler det heller.

Etter at neglen hadde falt av skulle jeg i bryllup, og planen var å bruke sandaler. (Dette var i Mexico, så jeg hadde ikke med meg ørten par pensko heller da) - Løsningen ble da å lakkere direkte på taå der neglen hadde falt av Funka sånn delvis det også.

Det er vel ikke det at fargen skal være så veldig mørk, den må bare dekke skikkelig.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-07, 21:31   #10
Nocturnal
Nybegynner
 
Nocturnal sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 28
Nocturnal har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Kan man kamuflere blå negler?

Aj. Lakke rett på tåa hørtes litt brutalt ut.

Men jeg hadde sannsynligvis gjort det samme.

Nocturnal er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no