Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Anbefal et produkt

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-07-20, 16:21   #61
zinatara
Bør lage seg en tittel selv

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Jeg kjøpte denne for å teste ut på mitt problemområde; haka. Spent på resultatet.

Jeg syns jeg har hatt god effekt på området rundt nesen. Bruker alltid å ha en del fet flassende hud der og vanskelig å få det fint selv med sminke. Så veldig fornøyd med det. For øyeblikket er det lenge siden jeg har hatt noe utbrudd på haken, så vanskelig å si der bortsett fra at huden generelt er mykere.

Har bestilt produkter jeg fikk anbefalt for blandingshud til både morgen og kveldsrutine fra the ordinary. Så spent på hvordan resultatetet av det blir.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-20, 17:52   #62
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo er kulere enn de flesteIzziCreo er kulere enn de flesteIzziCreo er kulere enn de flesteIzziCreo er kulere enn de flesteIzziCreo er kulere enn de flesteIzziCreo er kulere enn de flesteIzziCreo er kulere enn de flesteIzziCreo er kulere enn de flesteIzziCreo er kulere enn de flesteIzziCreo er kulere enn de flesteIzziCreo er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Den paradis-mascaraen til L’Oreal - heftige greier. Jeg har naturlig lange svarte øyevipper så det har gjerne vært litt hipp som happ hva jeg har brukt, men den her ga skikkelig dådyr-look og kjempeforskjell.

Con er at ansiktsgjenkjenninga på mobilen ikke funker mer. (Sikkert en tilfeldighet men himla god salgspitch da.)

Jeg kjøpte den etter din anbefaling her, Mave, men har fortsatt ikke testet den Tyder på at jeg sminker meg rimelig sjelden når jeg ser at denne var fra februar

Gammel 08-07-20, 21:27   #63
Philippa
Aktiv

Philippa sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Philippa er litt kulPhilippa er litt kulPhilippa er litt kul
Standard

https://www.google.com/search?q=lind...8dfs9m6M30mt5M

Anbefaler Linda Johansen sin Rescue Mask! Når huden er gørr og tørr og sliten, bruker jeg denne - og den gjør bare underverker for gløden!!

Philippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-20, 14:57   #64
Unicorn
Forvirret

Unicorn sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
Unicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populær
Standard

REDKEN All Soft Megamask og Redken All Soft Mega Hydramelt Leave-In har reddet det knusktørre håret mitt. Jeg har prøvd mye som ikke har funket, men disse to er helt fantastiske!

Lillebror 2011
Unicorn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-20, 19:35   #65
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har en fantastisk fremtidNextlife har en fantastisk fremtidNextlife har en fantastisk fremtidNextlife har en fantastisk fremtidNextlife har en fantastisk fremtidNextlife har en fantastisk fremtidNextlife har en fantastisk fremtidNextlife har en fantastisk fremtidNextlife har en fantastisk fremtidNextlife har en fantastisk fremtidNextlife har en fantastisk fremtid
Standard

Hellerenser.

En batteridrevet dings som gjør at man slipper å sitte på kne og rense stein for stein, men bare freser seg bortover i full fart.

https://www.jula.no/catalog/hage/hag...renser-009534/

Gammel 22-07-20, 20:54   #66
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har lett etter mascara etter at YSL kuttet ut babydoll mascara. Nå tror jeg at heg har funnet en billig arvtaker. Maybelline snapscara. Veldig god børste og lett å vaske av. Sånn ser den ut i 2:1...

Gammel 08-01-21, 13:04   #67
frukt
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2013
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 247
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Ullplagg får jeg visst aldri nok av, og balaklava har jeg ofte ønsket meg på fjellturer om vinteren. Denne fra Janus kjøpte jeg på Obs i dag så jeg har ikke fått testet den ut enda, men jeg tror den er bra altså. Liker at det er mesh man kan dra over nesen sånn at man faktisk får puste, og den er tettsittende nok til at den vil holde seg på plass.
https://www.janus.no/herre/balaclava-ull/432878-886

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:09.