Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva driver du med om dagen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-01-21, 17:20   #1
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.631
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva driver du med om dagen?

For meg er starten av året vanligvis den tida der jeg går på ekstra mange konserter, har ekstra mange kafébesøk og er ekstra sosial. Jeg gjør alt det jeg ikke rakk på slutten av forrige år fordi det var for travelt. Januar er den måneden der planer for resten av året legges. Vi bestiller ferieturer og booker billetter til både det ene og det andre og holder på. Jeg elsker den tida!

Nå er jo hverdagen en ganske annen. Ikke nok med at vi ikke gjør noen sprell nå, men siden det er høyst usikkert hvordan i alle fall det neste halvåret vil se ut i forhold til smitte og tiltak, er jeg ikke så gira på å legge planer heller. Vi brukte mye tid i 2020 til å utforske turområder, men ettersom jeg fremdeles sliter med betennelser i føttene, skal jeg helst ikke bevege meg stort.

Det er ikke synd på meg. Jeg har både jobb å gå til og familie å være sammen med, men jeg kunne rett og slett tenke meg litt inspirasjon til ting å bruke tid på.

Hva driver du med om dagen?

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-21, 17:22   #2
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.062
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva driver du med om dagen?

Jeg trener, legger puslespill, spiller Assassin's creed Valhalla, går fjellturer, leser og går på kunstutstillinger.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson

Sist redigert av frukt : 08-01-21 kl 19:16.
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-21, 17:23   #3
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.152
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva driver du med om dagen?

Jeg rydder. I alt mulig.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-21, 17:23   #4
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.062
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva driver du med om dagen?

Jeg har planer om å vaske sykkelen og komme igang med syklingen igjen. Men akkurat det er litt tiltak gitt.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-21, 17:27   #5
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.586
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva driver du med om dagen?

Jeg surfer, rydder, begynt å lese litt igjen, søker jobber, ser film og serier, går turer og skal komme i gang med yoga og styrketrening, pusler puslespill.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-21, 17:27   #6
Minty
Bør lage seg en tittel selv
 
Minty sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.579
Minty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva driver du med om dagen?

Strikker. Er ikke noe racer med pinnene og går fort lei så prosjektene tar gjerne et par år før jeg er ferdig.

Minty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-21, 17:28   #7
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 8.974
Blogginnlegg: 38
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva driver du med om dagen?

Tja, hva skal man si. Er sykmeldt pga utmattelse og går igrunn bare hjemme og gjør lite. Spammer alle stakkarer jeg har på snap med alt mulig rart. Stakkars tålmodige mennesker.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-01-21, 17:30   #8
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.712
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva driver du med om dagen?

Omtrent som vanlig, jobb fra hjemmekontor (pleier å sitte i landskap). Trener på studio og reiser på hytta i helgene. Ski, turer. Eneste er at jeg ikke går i klubb/forening med venner.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-21, 17:31   #9
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.353
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva driver du med om dagen?

Går tur og ser på Netflix. Og spiller sudoku på mobilen.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-21, 17:37   #10
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva driver du med om dagen?

All medfølelse Syrinx, det er slitsomt å være utmattet. Jeg håper du har hjelp eller noe slikt for å komme mer på plass igjen.

Det jeg driver med om dagen er å pakke oss ut av huset, det skal vaskes før ny eier overtar neste fredag. Utover det jobber jeg som vanlig, 40 %, og går tur med Helten eller en venninne. Jeg gleder meg til manglende stress i mellomfasen før ny bolig er innflytningklar.

Strå er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-01-21, 17:37   #11
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.912
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva driver du med om dagen?

Strikker, leser og ser på Netflix!

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-21, 17:38   #12
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.403
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva driver du med om dagen?

Første arbeidsdag i januar markerer starten på 7-8 uker med overtid, årsoppgjør.

Så på denne tiden av året prioriterer jeg vanligvis, så ofså i år, ungene høyt i helga og de dagene det ikke er jeg som jobber lenge. solialt liv har jeg minimalt på denne tiden av den grunn (også, jeg har lite sosialt liv i det hele tatt)

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-21, 17:42   #13
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.821
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva driver du med om dagen?

Jeg hekler, trener, går tur med hunden og ser på serier.
(Hvis man bare skal si ting som ikke er jobbrelatert.)

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-21, 17:44   #14
Dali
Glad
 
Dali sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.854
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva driver du med om dagen?

Jobber. Kryper på hjemmekontoret litt senere enn jeg ville dratt ut døra for å dra på jobb. Sitter gjerne en time ekstra på ettermiddagen. Så hjelpe 1, 2 eller 3 barn med mattelekser. Så går jeg veldig gjerne en tur mens jeg hører lydbok, legger litt puslespill og spiller wordfeud. En serieepisode rekker jeg kanskje også om kvelden.

__________________
Eldsteturbo 06, lilleturbo 08, og sisteturbo september 11.
Dali er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-21, 17:46   #15
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.283
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva driver du med om dagen?

Plager politikere.

Utenom det er det jo et hverdagsliv å ivareta, tre barn og en voksen gjør jo at det ikke er mangel på ting å henge fingra i. Går lang tur med bikkja hver kveld, tegner, har på serier i bakgrunnen.

Men det er mest politikerplaging, og uendelig med tid på mailer, research, planlegging, skrinlegging av planlegging, ny research, ny planlegging, og forsøk på å ivareta flokken min på jobb best mulig.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-21, 17:46   #16
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.456
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva driver du med om dagen?

Spiser popcorn. Og studerer, så akkurat nå leser jeg om fremveksten av fascisme og nazisme før andre verdenskrig. Lurer innimellom på om det er dagens USA jeg leser om.

Edit: Ser at det så veldig drittsekk ut å skrive, men det er ingen sammenheng altså. Jeg trøstespiser popcorn, jeg finner ikke dagens situasjon i USA underholdende.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-21, 17:47   #17
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.537
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva driver du med om dagen?

Jeg er som deg, og planlegger resten av året. Vi bestiller flybilletter for sommeren, planlegger ferien, kjøper inn sommerklær og bikinier osv, bestiller noen konsertbilletter og hoteller for venninneturer.

Nå - ingenting. Ikke noe kan planlegges og alt er usikkert. Stort sett henger vi sammen vi fire, vi er på aking, går tur med foreldrene mine sin hund og bare koser oss. Det er stille og rolig.
I tillegg har jeg vært syk siden starten av desember, så treningen utgår også.

Ja -også spiser jeg altfor mye godteri!

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-21, 17:47   #18
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva driver du med om dagen?

Bortsett fra å jobbe på hjemmekontor, så vever jeg, fikk vevstol hjem her før jul, fikk også båndvev til jul, så den er spennende, når jeg vever hører jeg på lydbok. Strikker og ser på TV. Jeg kan også benytte meg av en vevstue, der står det mange vever med goood avstand og folk på kvelden.

Nå vever jeg vaskekluter, bordbrikker, løpere, håndklær. Bånd til vesker. Jeg skal sy en bunad før 17. mai og ettersom det er til min egen datter har jeg lyst til å veve båndene selv, så jeg øver mye.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-21, 17:50   #19
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.786
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva driver du med om dagen?

Går turer, går mer turer, går på ski, pusler puslespill, leser, jobber mye, besøker faren min og ellers ser på tv og spiser snop... Turene og snopet går foreløpig opp i opp vektmessig.

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-21, 17:53   #20
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.537
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva driver du med om dagen?

Vi har i tillegg to vennepar vi har møtt jevnlig i helgene, hvor barna er hverandre skole og lekevenner. (Vi møter dem ikke samtidig) Da har vi drikke masse vin og skravla og spist mat/godis. Det har gjort mye med humøret, altså!

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no