Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Er det noen som har denne Kari Traa-anorakken?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-08-11, 10:50   #1
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det noen som har denne Kari Traa-anorakken?



Jeg trenger en vinterjakke, men hjelp til planlegging ettersom jeg har babykul. Jeg bruker normalt str. S, Bergansjakka mi er XS, så tror dere at denne kan være romslig nok i str. M til meg og kulen?

Den er så fantastisk FIN!

__________________
2003 2007 2009 2011

Sist redigert av Skremmern : 21-08-11 kl 10:55.
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-11, 10:56   #2
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.700
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noen som har denne Kari Traa-anorakken?

Å, den var stilig! Jeg har ikke peilig om den vi passe - men synes at endel fra kari traa er skuffende små i størrelsen.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-11, 11:07   #3
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det noen som har denne Kari Traa-anorakken?

Kari Traa er små i størrelsen og det irriterer meg veldig ettersom det er s.k. norsk merke. En 38 er en 34/36. Rart at ikke selveste Kari tar grep om dette, for hun er jo ikke akkurat noen sylfide selv, og jeg vil anta at hun må bruke de største størrelsen fra eget merke for at det skal passe.

Utrolig fin anorakk forresten! Vil ha

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-11, 11:25   #4
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det noen som har denne Kari Traa-anorakken?

Aner ikke, men den var kjempekul!
Signerer at de er små i str.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-11, 11:30   #5
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.700
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noen som har denne Kari Traa-anorakken?

Det ser jo ut som den har gode odds for magevoksing - i og med at den er kneppet med knapper. "Problemet" vil kanskje være at den vil sitte dårlig over puppene og være helt trang over magen til slutt?

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-11, 11:31   #6
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det noen som har denne Kari Traa-anorakken?

Knallfin jakke, men jeg vet lite om størrelsen enn at jeg som andre her synes KT-tøyet er skuffende lite i størrelsen!!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-11, 11:32   #7
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.879
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noen som har denne Kari Traa-anorakken?

Jeg synes den ser litt trælete ut å få over en gravidmage. (Og er det en vinterjakke, forresten? Den ser litt tynn ut i stoffet, men jeg har ikke lest spesifikasjonene, altså.)

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-11, 11:36   #8
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.657
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er det noen som har denne Kari Traa-anorakken?

Jeg ville ha gått for en nødløsning fram til fødsel, og brukt penger på å kjøpe ei fin jakke til bruk etter fødselen.
Utrolig fin jakke

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-11, 11:43   #9
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.985
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det noen som har denne Kari Traa-anorakken?

Håper den ikke er sååå liten. Jeg har bestilt i str. 36 og er en 36.

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-11, 12:08   #10
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er det noen som har denne Kari Traa-anorakken?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg synes den ser litt trælete ut å få over en gravidmage. (Og er det en vinterjakke, forresten? Den ser litt tynn ut i stoffet, men jeg har ikke lest spesifikasjonene, altså.)

Det står at det er en vinteranorakk.

Jeg har planlagt å bestille den siden jeg kom over den på flust for et par uker siden, men ennå ikke somlet meg tol det . Men nå er det kanskje like greit, når jeg hører at de er små i str.

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-11, 12:09   #11
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er det noen som har denne Kari Traa-anorakken?

Opprinnelig lagt inn av MissS, her.

Håper den ikke er sååå liten. Jeg har bestilt i str. 36 og er en 36.

Gidder du å fortelle hvordan den er i str når du får den ?

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-11, 12:12   #12
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.431
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det noen som har denne Kari Traa-anorakken?

Lekker jakke! Jeg har en regnjakke fra KT og den er i M og helt passelig til meg som er 38/40. L ble altfor stort. Så det er kanskje forskjell på de ulike jakkene og de bør prøves?

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-11, 12:13   #13
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.940
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det noen som har denne Kari Traa-anorakken?

Den var kjempestilig Ellers enig i at KT har vært veldig små i størrelsen, men lurer faktisk på om det har blitt noe bedre de siste sesongene.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-11, 12:22   #14
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.242
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noen som har denne Kari Traa-anorakken?

Er KT så små i størrelsen altså? De er ikke store i størrelsen, men jeg synes ikke det er flere størrelser feil heller. Mer som sydeuropeiske størrelser der man må gå opp en størrelse i forhold til mer nordiske klær. Men klart, XL som er det største er ikke kjempestor og det henger alltid XS igjen på stativene.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-11, 13:57   #15
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.985
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det noen som har denne Kari Traa-anorakken?

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Gidder du å fortelle hvordan den er i str når du får den ?

Skal gjøre det. Den er sendt så jeg har den nok i morgen eller på tirsdag.

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-11, 13:59   #16
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noen som har denne Kari Traa-anorakken?

Jeg er så i tvil, lurer på om jeg skal sjangse og kjøpe str. M, den ser litt romslig ut i frontpartiet der. Jeg har ikke kjøpt klær til meg selv på sikkert ett år, og dette er første gangen jeg ser et MÅ HA-plagg.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-11, 14:06   #17
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.985
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det noen som har denne Kari Traa-anorakken?

Jeg tror nok M er fin til voksende mage. Hvis ikke tror jeg nok du blir kvitt den veldig raskt om du bestemmer deg for å selge den.

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-11, 14:11   #18
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noen som har denne Kari Traa-anorakken?

Du får den i morgen, senest tirsdag, sier du? Kan du rapportere tilbake med en gang du får den, så skal jeg prøve å vente?

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-11, 14:49   #19
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.985
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det noen som har denne Kari Traa-anorakken?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Du får den i morgen, senest tirsdag, sier du? Kan du rapportere tilbake med en gang du får den, så skal jeg prøve å vente?

Jo absolutt! Skal gjøre det.

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-11, 15:10   #20
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noen som har denne Kari Traa-anorakken?

Får du ikke prøvd den i butikk da?

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no