Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Klimastreiken

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-03-19, 15:41   #11
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.792
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klimastreiken

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Og jeg blir provosert av voksne som gjør narr - også av dere her inne som krever annet engasjement for at ungdommene deres skal få lov til å være med på markeringene.

Hæ? Så du mener det er greit at ungdom benytter anledningen til å skulke skolen, uten at de faktisk har planer om å være med på en markering? Jeg forventer faktisk at begge mine har gjort seg et minimum av refleksjoner rundt hva dette handler om for å kunne delta. Men det betyr ikke at det må være på superavansert nivå. Nå har jeg to som har gjort seg noen tanker om hva dette er, så det er ikke egentlig noe problem. Men jeg syns det er helt greit at det kreves litt av dem, for å få aksept for å delta i noe slik. (Enda bedre hadde det jo vært hvis jeg var et vaskekte miljøsvin, og det valgte å trosse meg og dra på demo helt sjæl. Men der er vi ikke helt, gitt. Begge trenger at mor sier OK for å ta seg fri til å delta. Vi snakker tross alt Generasjon Lydig, som trenger litt hjemmecurling for å kunne opponere mot overmakta. )

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no