Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Hovedfarge på denne genseren?

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-08-18, 09:12   #21
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.152
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hovedfarge på denne genseren?

Jeg tror jeg ville valgt grått.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-18, 11:04   #22
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv
 
Pegasus sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 3.442
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hovedfarge på denne genseren?

Brunt kanskje da?

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-18, 11:18   #23
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hovedfarge på denne genseren?

Jeg ville helt klart valgt en rolig farge i bunnen. En ikke for mørk grå tror jeg blir fint, noe granittaktig? Omtrent som denne fargen:
https://ritohobby.no/8702-rito_produ...x-1027-gra.jpg

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-18, 11:33   #24
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.361
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hovedfarge på denne genseren?

Jeg er vanligvis helt i mot grå, men akkurat her tror jeg at det kan fungere veldig bra.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-18, 11:49   #25
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hovedfarge på denne genseren?

Nei, brunt er uaktuelt.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-18, 13:31   #26
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.601
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hovedfarge på denne genseren?

Lilla? Solgul?

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-18, 13:32   #27
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.601
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hovedfarge på denne genseren?

Ooo, flaskegrønn!

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-18, 13:41   #28
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hovedfarge på denne genseren?

Gul ville jeg vanligvis gått for, jeg elsker gul. Men litt usikker på komboen. Kanskje det vil funke? Lilla er omtrent den eneste fargen jeg virkelig ikke liker. Flaskegrønn tror jeg blir for liten kontrast.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-18, 14:10   #29
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hovedfarge på denne genseren?

Jeg ville tatt grått.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-18, 14:11   #30
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hovedfarge på denne genseren?

Hva med marine? Eventuelt svart?

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-08-18, 14:13   #31
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hovedfarge på denne genseren?

Marine tror jeg blir for likt det petrolfargede, svart kan muligens funke.

Jeg tror det er viktig at det er en relativt nøytral farge, slik at kreisigarnet slipper å sloss om oppmerksomheten. Hadde jeg likt beige, så ser jeg jo at den beige de har brukt opp mot det knallrosa kunne funka. Men er ikke så begeistret for beige, brunt og lilla.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-18, 14:47   #32
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.601
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hovedfarge på denne genseren?

Jeg tror en litt lys, klar farge kunne blitt fint. Enten lys gul eller kanskje lys blå? Også hørte jeg lillainnvendingen din, altså, men en lys syrinfarge – omtrent som den i avataren din – tror jeg hadde blitt kult mot det oransje og turkise.

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-18, 14:52   #33
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hovedfarge på denne genseren?

Syrin er enda verre!

Bare pent på faktiske syriner. Og avataren min. Som er en juleavatar. Burde jeg ha byttet, kanskje?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-18, 14:55   #34
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.601
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hovedfarge på denne genseren?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Syrin er enda verre!

Bare pent på faktiske syriner. Og avataren min. Som er en juleavatar. Burde jeg ha byttet, kanskje?

Neinei, finfin avatar! Men assa, den har jo the very same fargekombo ser jeg nå! Se det fine turkisoransjesyrin-uttrykket, da! Bare klink inn litt mørk petrol, så har du genser'n!

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-18, 14:55   #35
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hovedfarge på denne genseren?

Hvilke farger har du selv da? Hvis du kler varme farger ville jeg gått for beige, hvis du kler kalde farger for petrol. Petrol er fint.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-18, 14:56   #36
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.601
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hovedfarge på denne genseren?

Opprinnelig lagt inn av Zulu, her.

Neinei, finfin avatar! Men assa, den har jo the very same fargekombo ser jeg nå! Se det fine turkisoransjesyrin-uttrykket, da! Bare klink inn litt mørk petrol, så har du genser'n!

(Ok da, det er litt lite edgy og ganske pastellete – jeg innser det.)

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-18, 14:56   #37
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hovedfarge på denne genseren?

Jeg tror svart vil bli veldig fint også forresten. Det er safe, om du liker svart.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-18, 15:16   #38
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hovedfarge på denne genseren?

Opprinnelig lagt inn av Zulu, her.

(Ok da, det er litt lite edgy og ganske pastellete – jeg innser det.)

Opprinnelig lagt inn av Zulu, her.

Neinei, finfin avatar! Men assa, den har jo the very same fargekombo ser jeg nå! Se det fine turkisoransjesyrin-uttrykket, da! Bare klink inn litt mørk petrol, så har du genser'n!

Gærning!

Greia er at når jeg fikk garnet så jeg litt sånn her ut: Og alt jeg har sett folk har strikket av det er ganske stygt. Men jeg har fått det av noen jeg er veldig glad i, som absolutt har sett at det er mine farger i det (alle på en gang, riktignok) og jeg vil gjerne bruke det på en måte hvor det faktisk funker.

Så kreisigarnet må nesten bli stjerna.

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg tror svart vil bli veldig fint også forresten. Det er safe, om du liker svart.

Ja, svart tror jeg kan bli kjempefint! Da popper det skikkelig.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-18, 16:40   #39
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hovedfarge på denne genseren?

Sennepsgult, som jo også ser ut til å være veldig "in" i høst, hva med det?

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-18, 16:50   #40
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.785
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hovedfarge på denne genseren?

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Sennepsgult, som jo også ser ut til å være veldig "in" i høst, hva med det?

Ja, det var nesten det jeg skulle inn og skrive. Varm solsikke-gul.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no