Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Økologisk og diettmat

SlimGreen - noen med erfaringer?

Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-12-09, 14:51   #1
Ami
kamelkonsument
 
Ami sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Fjordland
Innlegg: 2.775
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

SlimGreen - noen med erfaringer?

Som abonnent på Foreldre & Barn, fikk jeg denne gang et "tilbud" om å bli med i en testgruppe for SlimGreen. Dette høres spennende ut, all den tid det ikke skal være noen jojo-effekt.

Har noen prøvd dette?

__________________
Amidatter '06, Amisønn '08
"Life is what passes you by while you're busy making other plans." John Lennon

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-09, 15:23   #2
Ulvefar
I menneskeham
 
Ulvefar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Innlegg: 2.378
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Sv: SlimGreen - noen med erfaringer?

Sjekk andre innholdsstoffer in produktet (inneholder det koffein for eksempel?), og vær obs på at en del slike helsekostprodukter ofte er dårlig merket. Men i utgangspunktet er klorogensyre en god ting (i alle fall i alminnelige mengder).

Så kan være verd å prøve, neppe skadelig, selv om magefølelsen min leder meg til å tippe at du ikke får noe større effekt enn av om du økte litt på inntaket av tomater, kaffe eller andre ting som er naturlig rike på klorogensyre.

__________________
Storesøster (01) og Pluttungen (05)

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-09, 15:39   #3
Ami
kamelkonsument
 
Ami sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Fjordland
Innlegg: 2.775
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Sv: SlimGreen - noen med erfaringer?

Takk, Ulvefar.
Jeg er litt skeptisk til å være med i et testpanel, og ender nok opp med å ikke prøve dette. Ikke er jeg spesielt overvektig heller. Men nysgjerrig er jeg jo alltids.

Tomater og kaffe, altså? I can do that.

__________________
Amidatter '06, Amisønn '08
"Life is what passes you by while you're busy making other plans." John Lennon

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-09, 16:33   #4
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: SlimGreen - noen med erfaringer?

Jeg fikk også en sånn konvolutt med F&B, og jeg syntes det så ut som vanlig reklame og kasta det uten å se nærmere på det.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-09, 13:53   #5
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: SlimGreen - noen med erfaringer?

Jeg er litt smånysgjerrig og har googlet navnet litt, uten oppsiktsvekkende positive informative resultater.

Vanligvis ler jeg rått av slik reklame ("det anbefales å mosjonere og ha et sunt kosthold i tillegg"), men den Sphere-hudpleieserien til en verdi av et par tusen, så også delikat og interessant ut...

Nå ammer jeg ikke lenger, og er mer villig til å la meg teste ut...
Dessuten kan det være litt "motiverende" å ha en slik pille på snei, i tillegg til økt mosjon, sunnere kosthold med færre karboes.

Kanskje vi skal bli en SlimGreen-gjeng her, og prøve?
Drømmer om å gå ned 10 kg frem til sommeren.

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-09, 14:17   #6
Ami
kamelkonsument
 
Ami sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Fjordland
Innlegg: 2.775
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Sv: SlimGreen - noen med erfaringer?

Nå har jeg kastet hele greia, så dette utgår nok for min del. Får satse på god gammeldags selvtillit i stedet for.

__________________
Amidatter '06, Amisønn '08
"Life is what passes you by while you're busy making other plans." John Lennon

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no