Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Åttitallshelten Corey Haim er død

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-03-10, 00:10   #21
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Åttitallshelten Corey Haim er død

Jeg trodde alle hadde sett The Lost Boys, Kiefer Sutherlands store gjennombrudd. At man ikke har sett license to drive og rollerboys skjønner jeg, men Lost Boys er jo en klassiker!

__________________


Sist redigert av Tallulah : 12-03-10 kl 10:02.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-10, 00:16   #22
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Åttitallshelten Corey Haim er død

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg er mest sannsynlig ikke for ung, men aner likevel ikke hvem han er. Aldri sett han før, jo. Var han populær tidlig på åttitallet, eller?



Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg trodde alle hadde sett the list boys. Kiefer sutherlands store gjennombrudd. At man ikke har sett license to drive og rollerboys skjønner jeg, men list boys er jo en klassiker!

Etter å ha sett traileren som ble lagt ut regner jeg med at årsaken til at jeg ikke har sett filmen var vampyr-temaet. Jeg var aldri spesielt glad i denne typen ting på 80-tallet.

Smaken endrer seg .

Synd med folk som dør unge da. 38 er veeeeeldig ungt. Hilsen Tyve-Sytten.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-10, 07:12   #23
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.157
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Åttitallshelten Corey Haim er død

The Lost boys. En slager!

Jeg trodde også at Corey Haim hadde flere filmer, var han med i Goonies forresten?

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-10, 07:23   #24
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.157
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Åttitallshelten Corey Haim er død

Opprinnelig lagt inn av Surre, her.

Lurer på om jeg synes den er like bra nå som da.


Nei. :erfart:

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-10, 07:39   #25
Magnolia
Stiv
 
Magnolia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.964
Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Åttitallshelten Corey Haim er død

Opprinnelig lagt inn av Surre, her.

Nei, det var Corey Feldman. Og Goonies var også en slager. Lurer på om jeg synes den er like bra nå som da.

Jeg var også Gooniesfan. Ved å se traileren i ettertid skjønner jeg hva som fenget meg (både et "spennende" () plott og et par 80-tallskjekkaser. Men like bra blir den neppe nå som da, så det er vel kanskje like greit å ikke se filmen på nytt...

__________________
Magnolia, Mini (2004) og Junior (2007)
Magnolia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-10, 08:29   #26
Tåtti
klossemajor
 
Tåtti sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Innlegg: 2.751
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Åttitallshelten Corey Haim er død

Jeg er fortsatt Goonies-fan. :evig ung:

__________________
Når de beste er spist, er de nest beste best.
Tåtti er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-10, 08:32   #27
Knerten
lykkelig
 
Knerten sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 2.411
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Åttitallshelten Corey Haim er død

Opprinnelig lagt inn av Surre, her.

Selv om jeg var litt in løve i Corey Haim, så var jeg enda mer in løve i Corey Feldman. Han hadde et litt mer rampete utseende. :me like bad boys:

"The Lost boys" har jeg vel sett en million ganger, eller noe slikt.

Jeg var også helt på knærne etter Feldman! Samlet på bilder av disse to gutta i flere år husker jeg.

Jeg har kjøpt meg Goonies og selv om den ikke er like spennende som da, så er den absolutt verdt en titt. For mimringens skyld, om ikke annet.

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-10, 08:44   #28
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Åttitallshelten Corey Haim er død

The Lost Boys er stor! Jeg så den da jeg gikk på skole i USA og var utrolig fascinert. Men jeg tror ikke filmen var noe særlig kjent i Norge.

Kiefer Sutherland var jo bare så HOT i den filmen. At jeg hadde hots for litt små-evile gutter med frakk fra før av, gjorde ikke saken bedre. Jummi.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-10, 08:47   #29
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.385
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Åttitallshelten Corey Haim er død

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Ah, The Lost boys. Den er evigvarende.

Ja! Den er fantastisk

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-10, 08:48   #30
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.385
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Åttitallshelten Corey Haim er død

Opprinnelig lagt inn av Tåtti, her.

Jeg er fortsatt Goonies-fan. :evig ung:

Samme her. Har kjøpt filmen til ungene og de liker den også kjempegodt

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-10, 09:56   #31
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.023
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Åttitallshelten Corey Haim er død

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

River var det verste ja.

Jeg er nok mer i den klubben. Jeg husker fortsatt hvor jeg var når jeg fikk nyheten.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-10, 10:05   #32
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Åttitallshelten Corey Haim er død

Opprinnelig lagt inn av MegaMie, her.

Jeg trodde også at Corey Haim hadde flere filmer, var han med i Goonies forresten?

Nei, men jeg så i en eller annen artikkel i går at det var på audition til den at han møtte Feldman.

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Men jeg tror ikke filmen var noe særlig kjent i Norge.

Jo, den var ganske stor her også altså. Jeg så den her, opptil flere ganger på kino.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-10, 10:11   #33
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Åttitallshelten Corey Haim er død

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jo, den var ganske stor her også altså. Jeg så den her, opptil flere ganger på kino.

Snodig, for jeg kom hjem fra USA og snakket masse om denne filmen, men ingen her hjemme hadde sett den. Nå bodde jeg på bøgda, da, så det kan jo ha litt med saken å gjøre.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-10, 10:53   #34
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Åttitallshelten Corey Haim er død

Folk der jeg bodde, hadde ikke peil på film, så det sier jo sitt. Jf. samtale på videosjappa:

Divine: Jeg vil leie denne filmen.
Gutvott bak disk: Øh, du veit at dejn e fransk?
Divine: Eh, ja?
Gutvott: Æ må sei fra, sjø, for folk vil itj lei film hvis at'n e fransk.
Divine: Jeg liker fransk film, jeg da.
Gutvott: Høhø, ja, du e ein sånn særing, du, ja. Da like du væl den derre Sex, lies and videotape å du da?
Divine: Ja, det er faktisk en av mine yndlingsfilmer.
[kollektivt gisp blant kundene]
Gutvott: Væl, aille ainneran som har skjett den, si at'n et det dårligste dæm nånngang ha skjett.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-10, 11:02   #35
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Åttitallshelten Corey Haim er død

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Snodig, for jeg kom hjem fra USA og snakket masse om denne filmen, men ingen her hjemme hadde sett den. Nå bodde jeg på bøgda, da, så det kan jo ha litt med saken å gjøre.

jeg bodde på en annen bøgd, og der så vi den flere ganger, i tillegg til at jeg dro med pappa på den i Oslo.

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Folk der jeg bodde, hadde ikke peil på film, så det sier jo sitt. Jf. samtale på videosjappa:

Divine: Jeg vil leie denne filmen.
Gutvott bak disk: Øh, du veit at dejn e fransk?
Divine: Eh, ja?
Gutvott: Æ må sei fra, sjø, for folk vil itj lei film hvis at'n e fransk.
Divine: Jeg liker fransk film, jeg da.
Gutvott: Høhø, ja, du e ein sånn særing, du, ja. Da like du væl den derre Sex, lies and videotape å du da?
Divine: Ja, det er faktisk en av mine yndlingsfilmer.
[kollektivt gisp blant kundene]
Gutvott: Væl, aille ainneran som har skjett den, si at'n et det dårligste dæm nånngang ha skjett.



Jeg hadde en kjæreste en gang som ble sur og nektet å se "La cité des enfants perdus" etter at vi hadde leid den siden det ikke var en engelsk dubbet versjon han mente å ha sett før.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-10, 11:58   #36
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Åttitallshelten Corey Haim er død

Goonies tror jeg at jeg har sett sånn ca. 30 ganger. Sean Astin.

Her er filmen med Corey Haim som var min store favoritt. Den så jeg antageligvis minst 40 ganger.


(Kilde: youtube.com)

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-10, 14:15   #37
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.920
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Åttitallshelten Corey Haim er død

Jeg husker han også fra Secret Admirer. Den filmen syntes jeg var utrolig morsom.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no