Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hvilke ti TV-serier

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-03-10, 15:45   #41
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke ti TV-serier

Akutten, ja. Hvordan kunne jeg glemme den?

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-10, 16:59   #42
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilke ti TV-serier

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Akutten, ja. Hvordan kunne jeg glemme den?

Åh :klaskipannen: Hvorfan i det f glemte jeg den?
har de siste sesongene på pcen

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-10, 17:23   #43
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilke ti TV-serier

Mye er nevnt, men noe jeg kanskje ville ha hatt var Third Watch. Fikk på tv for noen år tilbake. Stort sett samme folka bak som nå lager Southland, og blir litt i samme sjanger. Flere av dem var vel også med på Akutten om jeg ikke husker helt feil (altså ikke skuespillerne, men produsenter, regi, skribenter...)

Battlestar Gallactica liker jeg selv. Ellers er vel ikke Weeds nevnt enn så lenge.

Og en i framtiden vil vel sikkert være The Pacific, som startet i USA i går og kan sees på som en "parallell oppfølger" til Band of Brothers.

mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-10, 17:48   #44
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilke ti TV-serier

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.

Mye er nevnt, men noe jeg kanskje ville ha hatt var Third Watch. Fikk på tv for noen år tilbake. Stort sett samme folka bak som nå lager Southland, og blir litt i samme sjanger. Flere av dem var vel også med på Akutten om jeg ikke husker helt feil (altså ikke skuespillerne, men produsenter, regi, skribenter...)

Å ja, jeg likte også Third watch, den får bli med på min liste også.

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-10, 17:49   #45
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.920
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilke ti TV-serier

Tja, jeg tror jeg ville hatt disse:

* Friends
* Seinfeld
* Grey's anatomy
* Criminal Minds
* V
* Nord og sør
* Band of Brothers
* CSI
* True Blood
* Castle

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-10, 18:32   #46
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilke ti TV-serier

Åh, Weeds skal inn på min liste!

__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.
Blåbær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-10, 18:39   #47
Siri
seru
 
Siri sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: uren luren
Innlegg: 1.812
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilke ti TV-serier

Jeg har bare en serie og den kan jeg se igjen og igjen og i igjen, og det er Matador.

__________________
"Det man inte minns har inte hänt"
Siri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-10, 20:55   #48
Plutti
Superaktiv
 
Plutti sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Stavanger
Innlegg: 341
Plutti er litt kulPlutti er litt kul
Standard

Sv: Hvilke ti TV-serier

Tilfeldig rekkefølge:

-Friends
-Frustrerte fruer
-Rome
-Green Wing
-Sopranos
-Seinfeld
-Band of Brothers
-True Blood
-Beck
-The 70`s show

__________________
Gutt 2003 & jente 2006
Plutti er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-10, 20:58   #49
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilke ti TV-serier

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

1. Sopranos
2. Nikolai og Julie
3. The office
4. Mad Men
5. Cold feet
6. Extras
(7. Tudors)

Kommer ikke på flere "må ha" serier.

Fin liste!

Legger til:
Weeds
Sopranos
Dexter
Seinfeld
Six Feet Under

__________________
*
Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-10, 20:59   #50
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilke ti TV-serier

For ikke å glemme True Blood.

__________________
*
Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-10, 21:00   #51
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.398
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke ti TV-serier

Opprinnelig lagt inn av Siri, her.

Jeg har bare en serie og den kan jeg se igjen og igjen og i igjen, og det er Matador.

Matador.

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-10, 21:03   #52
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilke ti TV-serier

Gilmore girls
Friends
Seinfeldt
Sex&city
Dynastiet
24
Nord&Sør
Livet på prærien
Sopranos
Frustrerte fruer
Falcon crest

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-10, 21:14   #53
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvilke ti TV-serier

Topp 30 i tilfeldig rekkefølge (jeg liker TV):

Lost
Dexter
The Big Bang Theory
Criminal Minds
Touching Evil (US)
The Office
The Simpsons
South Park
Spartacus
Rome
Band Of Brothers
The Sopranos
Pompel & Pilt
Prison Break
Deadwood
Six Feet Under
Heroes
Millenium
True Blood
The X-Files
My Name Is Earl
Twin Peaks
Futurama
Monty Python's Flying Circus
Friends
Seinfeld
Breaking Bad
House
Weeds
How I Met Your Mother

  Svar med sitat
Gammel 15-03-10, 22:30   #54
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilke ti TV-serier

Opprinnelig lagt inn av Drammeprinsen, her.

Spartacus

Blood and Sand-greiene? OMG! Jeg så første episode. Jeg har ikke sett noe så tragisk dårlig på lenge lenge lenge. I løpet av 15 minutter var det allerede totalt overforbruk av spesialeffekter og "digital blod som kommer flyvende mot deg". Helt merkelig dialog.

Man prøver vel her å lage noe mellom Gladiator og 300, men det virket bare veldig veldig veldig teit og "overprodusert".

mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-10, 22:40   #55
HSJ73
Henger i stroppen
 
HSJ73 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.669
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilke ti TV-serier

I nummerert, men tilfeldig rekkefølge:

  1. Six Feet Under
  2. Dexter
  3. Mad Men
  4. Nip/Tuck
  5. This Life
  6. Cold Feet
  7. The Office
  8. X Files
  9. Desperate Housewives
  10. De besatte
Og de som ikke nådde toppen, men som likevel har vært kjære innslag på tv:
Carnivale, Melrose Place, Beverly Hills 90210, M*A*S*H, Friends, Seinfeld, Frasier, Sex and the City, CSI, House, Criminal Minds, Forbrydelsen, LOST, Curb your Enthusiasm, Akutten, Chicago Hope, Dynastiet, Falcon Crest.

__________________
Storesøster f. 2000, Lillesøster f. 2006 og Minstesøster, september 2008
HSJ73 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-10, 05:27   #56
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke ti TV-serier

Ganske så tilfeldig rekkefølge:

Sopranos
Six feet under
Dexter
Mad Men
Det var en gang et menneske
Brødrene Dal
The Office (engelsk versjon)
Spunge Bob
Hverdagsliv (oh søte minner fra det bekymringsfrie studentlivet)
Cheers!

Sånn ca.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-10, 09:19   #57
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.023
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilke ti TV-serier

The West Wing
Life on Mars (britisk)
Lost
Babylon 5
Torchwood
Battlestar Galactica

Når det gjelder Doctor Who, så antar jeg at Iset mener bare de nyere seriene. Jeg har bare litt av de foregående 26 sesongene.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-10, 18:35   #58
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilke ti TV-serier

Ja, hvordan kunne jeg glemme Brødrene Dahl og Det var en gang et menneske!!! Hører def. med på listen!

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no