Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-01-18, 09:29   #481
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.467
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Opprinnelig lagt inn av sindrome, her.

Hadde han bare fått en skikkelig ørefik av en av disse damene, så hadde ha jo innsett at det han drev med var feil. #toobad

Sorry, jeg var bare preget av å ha Per Sandberg friskt i minne, hvis oppskrift mot #meetoo var en skikkelig ørefik. Så mitt innlegg var høyst ironisk.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-18, 09:35   #482
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.141
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Jeg skjønte det, Sindrome.

(Og fniste, jeg syns du var morsom! )

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-18, 09:40   #483
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.467
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Jeg var både indignert og morsom syntes jeg, nesten mest fornøyd med min nye #toobad, kanskje den kan ta av?

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-18, 09:41   #484
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.467
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Ellers synes jeg at Trine Eilertsen sier det bra om Giske (og mye annet):

Sitat:

Så lenge Giske tror at dette handler om lov og rett, eller detaljer om hva som skjedde hvor, kan han ikke komme tilbake. For dette handler om tillit, en skjør størrelse, når det først brister.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-18, 09:41   #485
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Jeg synes det er umusikalsk å være for "syk" til å la seg intervjue, men frisk nok til å klatre opp på sin egen private talerstol på facebook, hvor han uimotsagt kan holde en tale der ansvaret skyves over på andre.

Og hvor var hensynet til familien da han presset 20 år yngre jenter opp mot veggen og stakk tungen inn i munnen på dem?

Men ja, det er nok mye eksistensiell fylleangst ute og går nå, blant voksne menn i Norge. Mange har helt åpenbart tenkt at det de holdt på med var greit, at vi likte det.
Jeg leste denne i går: https://www.expressen.se/kronikorer/...-fortsattning/ Les hele!

Sitat:

Det går inte att bli arg, eller ledsen. Istället ville jag skriva något mildrande till de som aldrig brutit mot lagen men som betett sig som drullputtar, eller vad var det han kallade dem, Staffan. De män som nu oroar sig, gnäller och ålar runt sina motargument men egentligen bara famlar efter fast mark snarare än en kvinna att gripa tag i. Jag vill skriva att jag förstår er. Det är klart att ni protesterar. #Metoo-rörelsen har avslöjat er livslögn, det självbedrägeri som alla medverkat till.

Kvinnorna tyckte inte om det, helt enkelt.
(...)

Från och med nu gäller det att synkronisera den egna uppfattningen av verkligheten med alla andra som medverkar i densamma, eller i vilket fall visa förståelse för varandras perspektiv.

Jag vet att många män i en äldre generation är vad min kära mor brukar kalla perceptionsstörda (det händer dock oss alla emellanåt, så ta det inte för personligt) och att det därför kan vara svårt att lyssna, och fråga, vilket är det enklaste sättet att förstå andra.

Men jag tror på er. Ni måste också tro på er, att ni klarar av förändring trots att det är arbetsamt när allting inte förblir som det alltid har varit.

Dessutom har det fungerat förut, att människan har lyckats ändra på sig.

Vi slår inte längre våra barn.

Vi skriker inte ”jävla fikus” till domaren när det hettar till på fotbollsplanen.

Det gick bra att sätta på sig hjälm i skidbacken trots att det i många år ansågs förmynderi med allt annat än Stenmarksmössa i störtloppet.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-18, 11:18   #486
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Opprinnelig lagt inn av sindrome, her.

Sorry, jeg var bare preget av å ha Per Sandberg friskt i minne, hvis oppskrift mot #meetoo var en skikkelig ørefik. Så mitt innlegg var høyst ironisk.

Haha! Du var morsom, det var jeg som var teit. Eneste unnskyldning jeg har er at jeg har lest for mye sosiale media hvor dette nokså ofte kommer som forslag til tiltak.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-18, 13:51   #487
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.117
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Jeg synes det er umusikalsk å være for "syk" til å la seg intervjue, men frisk nok til å klatre opp på sin egen private talerstol på facebook, hvor han uimotsagt kan holde en tale der ansvaret skyves over på andre.

Enig. Og jeg merket meg også at han i sin nydelige unnskyldning vARSLER AT HAN skal komme med sin egen historie en gang i tiden (mao. "de snakker ikke sant")

Sitat:

Jeg ser frem til å gi min versjon av sakene. Min situasjon som sykmeldt har så langt gjort det umulig å bidra til dette. Jeg vil svare på spørsmål som er stilt og imøtegå det jeg mener er uriktig.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-18, 13:54   #488
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Jeg tipper boka er klar til julesalget til neste år. «Giske forteller alt».

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-18, 14:55   #489
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.936
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg tipper boka er klar til julesalget til neste år. «Giske forteller alt».

Jeg liker dårlig folk som feiler og ikke lærer noe som helst av det. For hans familie, venner og omverden forøvrig håper jeg han tar til vett etterhvert. Fyren er jo ikke dum, han må da være i stand til å reflektere og endre og beklage på et eller annet tidspunkt.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-18, 15:03   #490
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Kan det tenkes at innlegget er en sarkastisk hentydning til Per Sandbergs konstruktive innspill om at kvinner som blir utsatt for seksuell trakassering bør gi mennene en ørefik ... ?

Opprinnelig lagt inn av sindrome, her.

Jeg var både indignert og morsom syntes jeg, nesten mest fornøyd med min nye #toobad, kanskje den kan ta av?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Haha! Du var morsom, det var jeg som var teit. Eneste unnskyldning jeg har er at jeg har lest for mye sosiale media hvor dette nokså ofte kommer som forslag til tiltak.

#jegogså (metoo kan faktisk ikke brukes akkurat nå)

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-18, 15:23   #491
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.485
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

SELVFØLGELIG ønsker han ikke å trekke seg, dette er tvang! Han mener oppriktig ikke at han har gjort noe galt, tror jeg. Han har sjekket og prøvd seg, og mange damer har sikkert likt det også, eller gitt uttrykk for at de liker det, eller i det minste ikke protestert (= ok, tydeligvis. ), og kanskje det er litt uttafor, men ikke SÅ ille, ærlig talt, og dette er en kampanje for å bli kvitt ham og bladibla. Jeg tror at det å ta inn over seg at "shit, jeg har trodd jeg var en storsjekker og så er jeg bare en gammel GRIS!!" er altfor eksistensielt vanskelig til at det er sannsynlig at han greier det.

På en måte synes jeg nesten dette er verre enn de tingene han gjorde mot varslerene. Uten at man har lest varslene kan man tenke seg (fantasere?) om at det var alkohol med i bildet, noen (få) likte dette godt, ikke alle greide å si tydelig ifra (=redd for sanksjoner) slik at han "lett" kunne ha tenkt at dette han gjorde var greit.

Nå i dag? Det er vanskelig å skjønne at han greier å forsvare det ovenfor seg selv. Og det er veldig usmakelig at han bruker familien som "skjold" (jeg skjønner godt at medieoppslagene er en belastning for dem. Men er problemene oppslagene, eller oppførselen som skapte oppslagene? Giske får det til å høres ut som om media er problemet). For min del er det oppførselen han nå (klamrer seg til makten, og lar hvem som helst "betale". Så tvil om varslerene? Glitrende strategi! Han gir seg av hensynet til kone og barn. Selvfølgelig! Frivillig: But of cource!)

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-18, 15:42   #492
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Herregud. Mannen eier jo ikke gangsyn. Og måten han oppfører seg nå bekrefter jo bare hvilken person han er. At han har overlevd i et yrke som i alle fall i teorien skal være tillitsbasert er for meg et mysterium.

Jeg skjønner ikke at han ikke ser at han bare skyter seg selv i foten med oppførselen sin. Skyve familien foran seg og legge skylden på media, samtidig som han fortsetter å late som om varslene er løgn?! Det eneste som hadde vært formildende var hvis han hadde lagt seg flat og sagt "unnskyld, my bad, det skal ikke gjenta seg, jeg burde selvfølgelig ha skjønt at det var helt uakseptabelt av en mann i min stilling".

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-18, 15:53   #493
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Han stavet "tunge" veldig feil.

"Jeg har ikke alltid vært bevisst nok på egen rolle i alle situasjoner, særlig uformelle og private. "

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-18, 16:09   #494
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.141
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-18, 16:12   #495
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Neimen følg med nå da, det var jo ikke sant det Nettavisen skrev!

Følg med i Giske-saken? Jeg har jo ikke engang tid til å følge med i tråden før flere dager etter at jeg jeg deltok sist.


Og så forholder jeg meg til min, og bokmålsordboka, sin definisjon på heksejakt. Jeg synes, som allerede nevnt, at Giske har oppført seg dustete, og er glad han har tatt til vett og gått av, men heksejakt er en hensynsløs jakt, noe som ikke står i forhold til det man har gjort. Når media kverner og kverner, med stadig nye overskrifter og vinklinger, synes jeg det bærer preg av en heksejakt. Det betyr ikke at jeg mener de ikke burde skrevet om Giske-saken.

hekse|jakt m1

, f1

jakt på hekser; i overført betydning: hensynsløs jakt
diktatoren har satt i gang en heksejakt på opposisjonelle

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-18, 17:21   #496
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Han stavet "tunge" veldig feil.

"Jeg har ikke alltid vært bevisst nok på egen rolle i alle situasjoner, særlig uformelle og private. "

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-18, 10:54   #497
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.983
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Mave

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-18, 11:22   #498
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.246
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Jeg er ikke det minste i tvil om at mange har respondert positivt på Giskes tilnærmelser gjennom tiden. Han er en karismatisk mann med makt, mange liker det og blir smigret av oppmerksomheten.

Det et bare så utrolig interessant at han mener at det er grunn god nok til å holde på med det.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-18, 11:23   #499
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Eller Hagen da, som mener det var helt greit før #metoo.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-18, 11:50   #500
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Og en ting jeg virkelig ikke skjønner nå er hvorfor lokale tillitsvalgte fra AP rundt omkring i landet må uttale seg om saken. Jeg tror ikke de ser hvordan de med sin støtte samtidig legger stein til byrden for dem som er utsatt.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no