Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Fantastisk service fra Dell

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-03-11, 07:19   #1
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Fantastisk service fra Dell

Sambo kjøpte seg for en liten mnd. siden ny pc fra Dell.
Dvs. det hadde vært en utstillingsmodell vi fikk til veldig god pris.

Den lader ikke.
Nytt batteri på døren etter 2 dager. Fortsatt ikke noe lading.
Enda et nytt batteri på døren, og her har det nok vært en kommunikasjonssvikt, for dagen etter sto det nok et batteri på døren da jeg kom hjem.
Fortsatt lader den ikke.
Nytt AC-adapter på trappa en dag eller så etter at jeg meldte fra om at den fortsatt ikke lader.
Den lader fortsatt ikke, og på mail svarer Dell support, at da skal de sende meg en eske, for da må maskinen inn til service pga. at det da er ladeporten på hovedkortet som trolig er årsaken.
Eske kommer på døren som maskina skal pakkes i, før den sendes inn.

Jeg er stum, over at det går an å ha så bra kundeservice - det er det antakelig ikke så mange andre som har skjønt at det er en _smart_ting_!

  Svar med sitat
Gammel 23-03-11, 08:52   #2
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.791
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fantastisk service fra Dell

Det er mulig at Dell har lært litt de seneste årene, da- for venninna mi kjøpte Dell, og da hun fikk problemer med den, så var servicen HELT elendig.
Bra at det er bedret

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-11, 08:56   #3
Stine-mor
Firebarnsmor
 
Stine-mor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 9.741
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fantastisk service fra Dell

Jeg har også kjempegod erfaring fra Dell sin kundeservice.

__________________
06.09.01 ~ 25.05.03 ~ 23.01.06 ~ 12.03.09.
Stine-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-11, 09:07   #4
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.014
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fantastisk service fra Dell

Godt å høre at de har skjepet seg. Jeg hadde en Dellmaskin for en del år tilbake som det bare var bråk med, så det ble aldri Dell på meg igjen.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-11, 09:28   #5
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.844
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fantastisk service fra Dell

Opprinnelig lagt inn av Stine-mor, her.

Jeg har også kjempegod erfaring fra Dell sin kundeservice.




Vi har kun opplevd god service fra de.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-11, 11:45   #6
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Fantastisk service fra Dell

Bedriftsmodell eller konsumentmodell - eller XPS? Service er litt modellserieavhengig, samt at de i perioder kan ha tilbud med ekstra serviceopsjone rinkludert i pris. Men XPS har vel "neste-dag"-service i prisen hvis det er feil - samme har en del av bedriftsmodellene. For noen bedriftsmodeller er også onsite-service inkludert.

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-11, 12:06   #7
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fantastisk service fra Dell

Jeg har også opplevd veldig bra service fra Dell. Så bra at min neste maskin også blir en dell selv om det var mye rot med denne. Har Dell studio.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-11, 18:44   #8
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Fantastisk service fra Dell

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Jeg har også opplevd veldig bra service fra Dell. Så bra at min neste maskin også blir en dell selv om det var mye rot med denne. Har Dell studio.

Det er det sambo har også. Og det er en god maskin, med godt tastatur og ytelse som er som "lovet".

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no