Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvem står opp først?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hvem står opp først når dere begge skal til skole/jobb?
Mannen i huset står nesten alltid opp først 45 35,71%
Mannen i huset står opp først mer enn halvparten av morgene 9 7,14%
Vi står opp samtidig/ca halvparten av morgenene 16 12,70%
Kvinnen i huset står opp først mer enn halvparten av morgene 8 6,35%
Kvinnen i huset står nesten alltid opp først 31 24,60%
Jeg er singel 5 3,97%
Jeg er i permisjon/jobber eller studerer ikke 12 9,52%
Deltakere: 126. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-08-07, 21:16   #41
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvem står opp først?

Jeg stemte ikke. Vi står opp tidlig begge to, men sjelden samtidig. I blant er mannen min ute av døra før jeg har stått opp, og i blant omvendt. Det avhenger av turnus/hvor tidlig jeg ønsker å være på jobb.

__________________
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum
når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom
Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro,
ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-07, 08:58   #42
Moria
Aktiv
 
Moria sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 240
Moria er litt kulMoria er litt kul
Standard

Sv: Hvem står opp først?

Vi står stort sett opp samtidig på ukedagene. Det vil si, ungene våkner først. De er morgenfugler til tusen.

I helgene sover vi lenge hver vår dag.

Moria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-07, 09:09   #43
Ophelia
Rosebud
 
Ophelia sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sunset Bvld.
Innlegg: 410
Ophelia er litt kulOphelia er litt kul
Standard

Sv: Hvem står opp først?

Her i huset er det mannen som står opp først. Han smører matpakker til barna mens jeg er på badet. Det er han som leverer i barnehagen også. *Godt oppdratt*

__________________
Mammaprinsessen (-70) og to miniprinsesser (-02 og -05)
Ophelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-07, 09:17   #44
RoKev
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 30
RoKev har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvem står opp først?

Jeg er i permisjon, så det er jeg som alltid står opp med guttaboys.

__________________
Mamma til tenåringen og lilletrollet
RoKev er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-07, 09:28   #45
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.917
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem står opp først?

Jeg står nesten alltid opp først.

Blå er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 30-08-07, 09:51   #46
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem står opp først?

Sida eg jobbe turnus har eg og ungane nesten aldri behov for å komme oss opp til ei bestemt tid. Så her i huset står mannen opp og drar på jobb tidlig og vi andre står opp når vi vil. Eller; ungane står opp når dei vil, for meg er det alltid FOR tidlig.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-07, 10:02   #47
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.642
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem står opp først?

Det varierer veldig hvem som er først oppe hos oss. Det eneste som er sikkert er at 13-åringen er SIST oppe.

__________________
LilleT
LilleT er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 31-08-07, 09:29   #48
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvem står opp først?

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Det mangler et alternativ:

Skrikerungene står opp først etter å ha festet hele natta.



Etter å, for første gang på syv år, ha sovet en hel natt med bare én vekking, vil jeg si at det er håp, LilleRosin.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 31-08-07, 09:38   #49
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvem står opp først?

Mannen. Dvs. han står opp 06.50 og jeg 07.00.

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-07, 12:08   #50
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.677
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvem står opp først?

Mann står opp først med Lille :morikomahøreringenting: :biggrin:

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 31-08-07, 12:10   #51
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvem står opp først?

Jeg står opp kl 6 og er ofte ute av huset før resten står opp. Gutta står opp mellom 06.30 og 07.30.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-07, 20:33   #52
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.100
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem står opp først?




Tror jeg må vise mannen denne tråden. Så føler han seg ikke så alene.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-07, 20:37   #53
xena
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 60
xena har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvem står opp først?

På ukedagene når jeg skal på jobb står jeg opp 20 min før sambo. Godt med litt tid alene på morgenen. I helgen er det sambo som står opp først

xena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-07, 22:02   #54
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv
 
pippimamma sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.500
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvem står opp først?

Det er nok mannen som står opp først av oss to. Jeg våkner av den liflige duften av kaffe. :trøtt:

17 åringen er forøvrig først oppe av alle. Han må dra hjemmefra kl 06.30 for å rekke skolen.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-07, 22:03   #55
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvem står opp først?

Jeg står nesten alltid opp først. Både på ukedagene og i helgene.

  Svar med sitat
Gammel 31-08-07, 22:53   #56
midi
Nybegynner
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 10
midi har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvem står opp først?

Her står stort sett gubben opp først da han oftes begynner før meg på jobb. Matpakekr o.l er klargjort dagen før,så jeg steller barna og får de i bhg før jeg selv drar på jobb. Gubben henter om han rekker det. I helgene bytter vi på.

midi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-07, 23:15   #57
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.028
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem står opp først?

Vi bytter på. Den som leverer i bhg står opp først, dette fordi S er dens hovedansvar om morgenen og siden man aldri vet når S våkner er det greit at man får dusjet først.
Men det er ikke akkurat stor forskjell, nr 1 går i dusjen ca kvart på seks, nr 2 går klokka seks omtrent. Nr 2 feier da bare gjennom morgenstellet og drar tidlig på jobb.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-07, 00:35   #58
Knerten
lykkelig
 
Knerten sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 2.411
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvem står opp først?

Jeg står opp først 365 dager i året.
Gemalen leverer i bhg og på skolen og jeg drar på jobb før resten har våknet. De få minuttene for meg selv om morgenen er gull verdt. Det er de eneste minuttene gjennom hele dagen, da det er helt stille rundt meg

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-07, 01:13   #59
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvem står opp først?

Ehm, i helgene er det visst sambo som står opp omtrent hver eneste dag.
I ukedagene er det jeg som står opp med henne og leverer.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-07, 07:38   #60
Mira
Bør lage seg en tittel selv
 
Mira sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.698
Mira er populærMira er populærMira er populærMira er populærMira er populær
Standard

Sv: Hvem står opp først?

Jeg er singel.

Mira er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no