Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Oppfordrer til massedrap i Oslo (marihøner)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Se resultatene: Vil du knerte marihøner fremover?
Ja, klabert, alle jeg ser, harlekin eller ei, jeg tar ingen sjanser 30 38,46%
Ja, hvis jeg er sikker på at det er en harlekin 36 46,15%
Nei, marihøner dreper jeg aldri, de er så vakre 9 11,54%
Nei, jeg dreper ikke uskyldige dyr 3 3,85%
Deltakere: 78. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-03-08, 13:54   #21
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.359
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oppfordrer til massedrap i Oslo (Marihøner)

Nei, nå er jo ikke overskriften like morsom lenger.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-08, 14:02   #22
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.623
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Oppfordrer til massedrap i Oslo (Marihøner)

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Nei, nå er jo ikke overskriften like morsom lenger.

Hvem har moderert overskriften?
Det var ikke akkurat jeg som lagde en sensasjonslysten og pirrende tabloidoverskrift? Jeg har tross alt direktesitert originalen.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-08, 14:04   #23
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oppfordrer til massedrap i Oslo (Marihøner)

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Nei, nå er jo ikke overskriften like morsom lenger.

Ikke sant...

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-08, 14:29   #24
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Oppfordrer til massedrap i Oslo

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Den knerter jeg glatt, på samme måte som jeg knerter iberiasnegler hvis jeg ser dem.

Sneglene hadde ikke jeg klart å drepe, de mtte gubben ha tatt.

Vi hadde før vi gravde litt bak huset endel biller på vaskerommet.

De var store som hus.... ok dah, de var ikke så veldig store.
Men jeg måtte legge dopapir på de for å orke å tråkke på de med sko.
Dopapir og døde biller måtte mannen min fjerne.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-08, 14:55   #25
Sue
Nye muligheter :o)
 
Sue sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.770
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Oppfordrer til massedrap i Oslo

Uff, for meg har marihøner alltid vært pene og betydd lykke (om de har brakt lykke, er en annen sak...). Men etter å ha sett de nærbildene som er lagt ut her, så tror jeg jammen meg jeg kommer til å få mareritt - synes de er skumle jeg!

For ikke å snakke om det som sto i teksten i linken: De spiser bladlus, men også alt annet som kryper og går

Hjelpes!

__________________
Å leve er ikke nok. Solskinn, frihet og en liten blomst må man ha.
Sue er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-08, 15:08   #26
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.359
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oppfordrer til massedrap i Oslo

Opprinnelig lagt inn av Sue, her.

De spiser bladlus, men også alt annet som kryper og går

Ja, de jafser i seg mor, far og baby på piknik i hagen.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-08, 21:51   #27
Ibidelma
sporadisk
 
Ibidelma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 3.750
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Oppfordrer til massedrap i Oslo (Marihøner)

Jeg fant nettopp en svart billeting på leselampen. Den var litt mindre enn en marihøne, og var gråsvart med svarte prikker på skjellet.

Noen som har peilig på hva det kan ha vært? Jeg knertet den, tenk om det var en harlekinmarihøne?

__________________
"Langt langt borte, mye lenger enn du tror"
06 08
Ibidelma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-08, 23:20   #28
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.555
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Oppfordrer til massedrap i Oslo (Marihøner)

Hvordan knerter man best en marihøne? Jeg tror jeg vil ha problemer med skall-knasing, så her vil nok valget falle på drukning.

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-08, 10:08   #29
Ibidelma
sporadisk
 
Ibidelma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 3.750
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Oppfordrer til massedrap i Oslo (Marihøner)

Opprinnelig lagt inn av Arken, her.

Hvordan knerter man best en marihøne? Jeg tror jeg vil ha problemer med skall-knasing, så her vil nok valget falle på drukning.

  • Bruk gårsdagens avis og klem til,,,
  • Kast en stein
  • sett en pappkopp over den
  • kast i do
Eller andre makabre måter

__________________
"Langt langt borte, mye lenger enn du tror"
06 08
Ibidelma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-08, 10:51   #30
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oppfordrer til massedrap i Oslo (Marihøner)

Nei, jeg kverker ingenting.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-08, 11:11   #31
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oppfordrer til massedrap i Oslo (Marihøner)

Jeg knerter i vei!

Opprinnelig lagt inn av Arken, her.

Hvordan knerter man best en marihøne? Jeg tror jeg vil ha problemer med skall-knasing, så her vil nok valget falle på drukning.

Plasser en ettåring med dertil egnet redskap (feks spade) ved siden av marihønene.

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-08, 12:24   #32
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oppfordrer til massedrap i Oslo (Marihøner)

Skriv ut og heng opp denne; http://www.bioforsk.no/NewsPicture.aspx?pictureid=4994
Alle andre marihøner knertes.

(Poden fikk plakat av bestemor i fjor sommer, og gikk villig på jakt i hagen. Sånn er det med bestemor med arbeidsplass på Planteforsk. )

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-08, 13:30   #33
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oppfordrer til massedrap i Oslo (Marihøner)

Jeg så en helt vanlig (tidligere søt) marihøne på verandaen i går. Jeg så bare for meg disse sjuskemarihønene, så jeg fikk helt grøssninger.
Men klarte ikke å drepe den da... Den var jo så liten, og kanskje bare et barn, og kanskje de bringer lykke, og kanskje den har en mor og en far et sted? og slikt.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-08, 14:08   #34
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oppfordrer til massedrap i Oslo (Marihøner)

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Men klarte ikke å drepe den da... Den var jo så liten, og kanskje bare et barn, og kanskje de bringer lykke, og kanskje den har en mor og en far et sted? og slikt.

Neida, mamma'n og pappa'n er nok drept. Så det er faktisk en barmhjertighesthandling å la den slippe ensomheten.

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-08, 14:37   #35
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oppfordrer til massedrap i Oslo (Marihøner)

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Neida, mamma'n og pappa'n er nok drept. Så det er faktisk en barmhjertighesthandling å la den slippe ensomheten.

Du skulle jo fortalt meg dette i går.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-08, 12:27   #36
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Oppfordrer til massedrap i Oslo (Marihøner)

Uff jeg har drept feil marihøner!

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-08, 12:37   #37
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.645
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Oppfordrer til massedrap i Oslo

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Ja, de jafser i seg mor, far og baby på piknik i hagen.

Ja, jeg skulle til å kommentere det samme

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-08, 12:39   #38
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.645
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Oppfordrer til massedrap i Oslo (Marihøner)

Opprinnelig lagt inn av Arken, her.

Hvordan knerter man best en marihøne? Jeg tror jeg vil ha problemer med skall-knasing, så her vil nok valget falle på drukning.

Hvis jeg husker korrekt, så knertet jeg en del i barndommen ved å putte dem oppi syltetøyglass med hver sitt surblad, over natten, med bare ett hull i lokket

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-08, 13:08   #39
Lucifer
Skummelt distré...
 
Lucifer sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Innlegg: 1.931
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Sv: Oppfordrer til massedrap i Oslo (Marihøner)

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Hvis jeg husker korrekt, så knertet jeg en del i barndommen ved å putte dem oppi syltetøyglass med hver sitt surblad, over natten, med bare ett hull i lokket

Jeg gjorde ikke det, men har en frøken her som samler på marihøner. Like tragisk hver gang de dør, da.

Jeg tar ikke i insekter, grøss. Setter feigt et glass over og venter til mannen min kan ta dem. Eller stikker til et annet rom om ikke glass er noe alternativ. Jeg er skikkelig feig når det gjelder småkryp.

__________________
3-barnsmor: Nesten tenåringen (07.07.2002) og Fotballspilleren (10.10.2005) og Minsteprinsessa (03.08.2008)

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-08, 18:44   #40
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oppfordrer til massedrap i Oslo (Marihøner)

Hadde drept den. :kald:

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
marihøne, massedrap, tabloid, økologi

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no